Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wiehooo eindelijk! Verzending wordt voorbereid ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wiehooo eindelijk! Verzending wordt voorbereid .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Krijg een iPhone 4S 32GB zwt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zijn er ook mensen die de 26ste besteld hebben en al verzonden is of hem al hebben?
|
|||
|
|||
zijn er mensen die 28e hebben besteld en al verzending voorbereid hebben ?
Zwart 16GB |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehe eindelijk beweging. Status net veranderd in:
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 Besteld 21, bevestiging 25, nu dus nieuwe status. Wordt dan morgen verzenden en woensdag afleveren |
|
||||||||||||
|
||||||||||||
Citaat:
Torch veel speel plezier!! Citaat:
Tenzij de jouw ook op verzonden staat op dat moment? Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nadeel is als hij daardoor na je bestel data binnen is heb je geen poot om op te staan Apple heeft hem tenslotte op tijd de deur uit gedaan... Citaat:
Mij belde ze ook idd met de vraag klopt t dat u niet thuis bent? Ikke jep maar mag bij die en die worden afgegeven Citaat:
Citaat:
Dus kan wel! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Duurt ff maar komt goed! |
|
|||
|
|||
Status veranderd in :
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011 Besteld en bevestiging op 27 oktober iPhone 4S 16GB zwart. betaald met creditcard |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne is nu net veranderd naar
"Verzending wordt voorbereid" 32gb wit, besteld op 24e met bankoverschrijving, bevestiging op 25e levert 02 -09 nov.. Betekent dit nu dat ik hem morgen theoretisch gezien al kan/zal binnenkrijgen?? woensdag is er namelijk NIEMAND thuis en ik denk dat ik ga huilen als ik hem niet binnen 2 dagen heb |
|
|||
|
|||
Inmiddels is mijn iPhone 4S 16GB wit ook verzonden en zou morgen aan moeten komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die van mij is ook vandaag verzonden en wordt als het goed is morgen geleverd.
iPhone 4S 64GB, besteld op 24 oktober, bevestigd op 26 oktober. Klopt het trouwens dat bij de tracking informatie alleen de plaatsnaam staat waarnaar hij verzonden wordt en niet postcode of straat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Track info bij ups is nu beschikbaar. Mijn toestel is nu in eindhoven en wordt morgen voor het einde van de dag geleverd in zaandam...
Dit betekend dat ik rechtstreeks van mijn werk naar mijn ouders ga, want in laat um daar afleveren! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 19:22 ---------- Hmm, bij mij staat er nog steeds "A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated." |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|