Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bullvai Besteld op 25-okt-2011 Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 Nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Leverdatum: 4 nov - 11 nov... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb besteld op de 21e, betaal via overschrijving, bevestiging van Apple op de 25e.
Nog steeds geen Verzending wordt voorbereid... Leverdatum: 2 nov - 9 nov Mmmm niet fijn dit! Laatst gewijzigd door MeyePhone; 07-11-11 om 14:10. |
|
|||
|
|||
IPHONE IS ER!!
Ik heb meteen UPS gebeld toen er stond dat de straat verkeerd was. Dit hebben ze gelijk doorgegeven aan de koerier en alsnog bezorgd, topservice! |
|
|||
|
|||
Yeahh! eindelijk een update Verzending wordt voorbereidt!
Na lang wachten hopen nu dat die dalijk overspringt naar verzonden want mijn uiterste leverdatum is morgen Mega blij! |
|
|||
|
|||
Iemand in Den Haag die zijn iPhone al binneheeft gekregen van UPS vandaag? Mijn verzending was om 7:45 uit Rotterdam
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 24e besteld, kreeg in de ochtend van de 25e de bevestiging (betaald via bankoverschrijving). Staat nog steeds op Artikelen Worden Verwerkt.
Leverdatum: 2 nov - 9 nov. Ben benieuwd wanneer ik een statusupdate ga krijgen.. |
|
|||
|
|||
Vanacht om 4 uur in de bestel auto gegaan nu de status word afgeleverd hoop dat doe er zo snel mogelijk is kan geen uur meer wachten
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 13:48 ---------- Ik hoop voor je dat die dan ook morgen komtvmaar ik acht de kans klein aangezien Apple niet de snelste is. En die binnen ups nog via allemaal dingen moet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu ook!
|
|
|||
|
|||
Schiet toch eens op, UPS.
Meestal rijdt hij hier rond 4 uur langs, dus dat verwacht ik nu ook wel, maar ik zit met tentamens deze week en kan me echt niet concentreren zo, hahaha. |
|
|||
|
|||
Rond welke tijd verzendt Apple hun producten? Ik kan niet wachten..
|
|
|||
|
|||
Bij wie was de laatste aankomstvestiging Apeldoorn? Hollar at me!
|
|
|||
|
|||
huppekee. weg ermee. gecancelled en naar studentmobiel. Aardige mensen daar. Waarom zou je drie weken wachten om iets te krijgen wat je direkt krijgt bij studentmobiel. bovendien 1 jaar garantie bij Apple, of 2 bij hun...
apple-tje, ei-tje, lijkt mij... |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3gs op 25okt en de ip88 dock staat ook op 25okt leveren. Wat f#ckkl*te.... Ik snap er echt niks van, sorry er voor! |
|
|||
|
|||
Yes, heb hem!
|
|
|||
|
|||
Jeej, ik heb de UPS bus gemist! Dan haal ik hem morgen in Eindhoven zelf wel op bij UPS. Als je moet werken overdag zijn pakketjes irritant. Maar morgen heb ik hem dus .
Ik zie trouwens dat UPS tot 8 uur open is, heeft iemand ooit al dezelfde dag een pakketje kunnen ophalen? Laatst gewijzigd door LorenzoG; 07-11-11 om 16:29. Reden: X |
|
|||
|
|||
YES! Zojuist veranderd: Status- Verzonden
16GB zwart besteld op 23 oktober via bankoverschrijving. 25 oktober om 9.45 betalingsbevestiging gekregen. Sinds afgelopen vrijdag op verzending wordt voorbereid. Edit: levertijd: 2-9 november |
|
|||
|
|||
Ook bij mij is net de status aangepast, Verzonden!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 15:51 ---------- VERZONDEN! |
|
||||
|
||||
Yes mijne is ook verandert naar verzonden. Kan niet wachten tot morgen.
22 oktober besteld betaald met bankoverschrijving verwachte lever datum 2-9 november Klopt het dat ik nog niet kan zien waar die is via Apple.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|