Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rtotheobin Ik kan echt niet wachten tot morgen UPS of TNT?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je nog even geduld nodig, succes daarmee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij komt vanzelf wel, en wanneer hij later wordt geleverd dan gepland hebben ze wel een passende vergoeding voor je. Gewoon een telefoontje plegen. |
|
|||
|
|||
Tja zit niks anders op he , maar voor mij wel de laatste x dat ik wat bestel bij Apple zelf , d8 juist als je daar besteld dat ze genoeg op voorraad zouden hebben en niet dat ze later als bijv. de mediamarkt zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarja komt opzich wel goed uit want morgen komen ook mijn screenprotector en hoesje binnen |
|
|||
|
|||
Hmz er is nu wel iets verandert op de site ,dit staat er nog steeds : Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011
Maar de iphone plaatje is verandert is een doosje Heeft dat nog een betekenis ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De meeste die de 21ste besteld hebben hadden hem op de twee weken binnen. Sommige wat eerder hing van de versie af Ennuh loop anders een media markt in of wat dan ook maar loop niet zo te mekkeren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple kan blijkbaar niets fout doen. verders hou ik er over op ,moest ff me frustratie kwijt meer niet |
|
|||
|
|||
Een keer is toch genoeg lijkt me?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ze kwamen allebij tegelijk maakt niet uit kan er vast iemand anders blij mee maken Laatst gewijzigd door zinloos; 07-11-11 om 10:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En zeker als je hem niet met winst wil kwijt raken ben je hem zo kwijt vermoed ik! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPS inderdaad en morgen is nog steeds de afleverdatum. Geen tijdsindicatie, beetje verrot maar ik heb m'n moeder op het deurmatje gezet voor morgen.
|
|
|||
|
|||
Komt er uberhaupt een tijds indicatie beschikbaar bij UPS of niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op de ups traceersite staat bij mij dat mijn pakket zaterdagmorgen om 03:00 is vertrokken (vertrekscan). Dit was de laatste update. Dat is toch vreemd?
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|