Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook verzending wordt voorbereid!!!!! Besteld op 23 oktober via bankoverschrijving, betalingsbevestiging gekregen op 25 oktober 9:45 uur. 16GB zwart EDIT: levertijd: 2-9 november...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook verzending wordt voorbereid!!!!!
Besteld op 23 oktober via bankoverschrijving, betalingsbevestiging gekregen op 25 oktober 9:45 uur. 16GB zwart EDIT: levertijd: 2-9 november |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eindelijk Verzending wordt voorbereid. Nu nog hopen dat ik hem maandag krijg, maar ik verwacht eigenlijk dinsdag pas. Hopelijk is het wachten de moeite waard geweest.
iPhone 4S 32GB Zwart Besteld op 21 Okt via bankoverschrijving. Bevestiging gekregen op 24 Okt. Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 |
|
||||
|
||||
Ik ben zoo blij eindelijk. verzending wordt voorbereid ik kan niet wachten. Yes yes yes.
|
|||
|
|||
Zending wordt voorbereid!!!! Jaaaaaaaaaah eindelijk.....
iPhone 4S 32GB Zwart Besteld op 21 Okt via bankoverschrijving. Bevestiging gekregen op 24 Okt. Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 |
|
|||
|
|||
hier inmiddels ook veranderd naar "verzending wordt voorbereid" besteld 26 oktober in de avond.
kan niet wachten, wordt een hele vooruitgang van de 3GS die ik had! tot die tijd nog maar even door met de k800i, niets mis mee overigens, maar natuurlijk geen iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan is niet de 21 ste je bestel data maar de dag dat je geld daar binnen telt dan! En grote kans dat er voor sommige idd maandag geleverd gaat worden sommige zendingen gaan met ups maar er zijn ook tnt afleveringen bij! |
|
|||
|
|||
Hoeveel tijd zit er tussen de zending voorbereiden en het daadwerkelijk verzenden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar er waren er ook waarbij de status smiddags wijzigde en pas de volgende dag op verzonden kwam geloof ik! |
|
|||
|
|||
Ja, maar nu zit ook het weekend er tussen natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Denk dat ze wel verwerken maar niet uitleveren...
|
|
|||
|
|||
Oehhh Aahhh At last, but not least.. Verzendig word voorbereid, verwachte leverdatum 2 nov - 9 nov.. Besteld op 22 oktober, bankoverschrijving met de bevestiging op 25 oktober!
Eindelijk kan dan mn 3G gaan rusten.. word wel irritant nu als je om de halve dag dat ding aan de oplader moet hange! |
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft apple een tekort aan de iphone 32 gb zwart.
Ik heb hem de 23 besteld en nog steeds artikelen worden verwerkt Heeft er iemand al een32 gb zwart |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan goed begrijpen dat een bedrijf zich er zo vanaf wilt doen maar elke rechtsbijstand maakt er korte metten mee. ----------------------------------------------------------------------------------------- Mijn status voor de 64GB Wit is tot mijn verrassing ook veranderd in 'Verzending wordt voorbereid'
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem besteld op de 26ste.... Bankoverschrijving volgens mij direct of de dag erna bevestiging.. Status staat op Worden verwerkt.. Verwacht 4-11 Nov.
Wanneer mag ik hem verwachten.. Ik word gewoon beetje depressief. Pakketje @ buren bezorgd kreeg ik @ brievenbus... Bleken het me shoes te zijn... :x |
|
|||
|
|||
Citaat:
Na afhandeling tmobile opgebelt en restitutie gevraagt voor het half jaar dat ik geen iphone had en ik toch de volle pond voor dat toestel middels mijn abo betaalde kreeg ik als antwoord "maar u heeft toch een bosje bloemen gehad?". Nadat ik haar had gezegt dat "daar kan ik ook zeker mee bellen of niet" toch niet van harte voor een half jaar de helft van mijn abo geld terug gekregen. Nee, voor mij geen bestellingen meer via derden, en zeker niet via tmobile! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2011 om 20:29 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht hem eigenlijk ook tegen woensdag of zeker ten laatste tegen donderdag
Mijn levertijd is ongeveer dezelfde als die van Bloem89: 4nov-14nov heb ik ... (16gb zwart trouwens) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop t voor je maar mensen die eerder besteld hebben moeten hem soms ook nog krijgen en ik vermoed dat die eerder aan de buurt zijn |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|