Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Iedereen die nog wacht, ga gewoon naar de Saturn of Media markt. Ook bij Vodafone in Zeist hadden ze ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas wil ik een 32gb en die hadden ze niet meer.. Dan toch maar wachten tot volgende week. Levertijd bij mij is 1-8 november. Dus dat zou dan dinsdag moeten zijn. Heb echter nog geen statusupdate gehad. (Artikelen worden verwerkt) Dus ben benieuwd of ze dat gaan halen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De 32 gig schijnt gewoon lastig te zijn valt me op....
|
|
|||
|
|||
Word nog steeds verwerkt bij mij.
Ik wacht rustig tot 9 november dat is volgens de site uiterste lever datum. Mocht ik hem dan nog niet hebben,dan gaan we maar eens bellen. |
|
|||
|
|||
32gb zwart, besteld 21... afschrijving 24....artikelen verzendklaar lever 1 - 8 nov
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan alleen zeggen dat het de moeite is van het wachten, gewoon een prachtig toestel........
Ik kwam wel van een 3GS. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik blijf rustig afwachten, ik heb geen zin om weken op mijn geld te gaan wachten enzo. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2011 om 17:32 ---------- Citaat:
T-mobile doet in zo een geval dus niets voor je, ook al lever je het toestel voor reparatie bij hun in. Je moet T-mobile ervan overtuigen dat JIJ hem niet achterover hebt gedrukt... Kan er nog boos om worden als ik er aan denk... :| |
|
|||
|
|||
Goed nieuws voor meerderen hoop ik.
Besteld op 21 oktober, bevestiging op 25 oktober in de avond met overschrijving en zojuist status veranderd naar voorbereid. iPhone 4S 16GB wit. |
|
|||
|
|||
16 GB zwart, besteld op 26 oktober met creditcard wordt nu voorbereid. Eerder dan verwacht!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je hebt gelijk!, dit is echt binnen 5 minuten gebeurt! /me is blij nu!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werd een beetje bezorgt dat er iets fout was gegaan ofzo... (maar misschien dat ze de batch wel al verzenden naar UPS enzo en dat ze dan maandag meteen kunnen leveren... Er staat alleen dat ze niet leveren in het weekend.. ;-p) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ja, begon al wel met de billen te knijpen hoor... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|