Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zelf ook maar even gebeld net. De aardige man dat ik een beetje gefrustreerd ben over de levering.. om te moeten zien hoe providers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb zelf ook maar even gebeld net. De aardige man dat ik een beetje gefrustreerd ben over de levering.. om te moeten zien hoe providers sneller uitleveren. Hij had al zeker tien anderen gesproken over hetzelfde onderwerp en dezelfde frustratie (misschien één van jullie? ). Hij vond het zelf ook een beetje raar maar daar koop ik niks voor natuurlijk. Hij zei dat het toestel op mijn adres zou moeten worden aangeboden op of voor 7 november en gaf mij een direct email adres mocht dit niet het geval zijn.
Hij vertelde wel dat ik als ik problemen had met het toestel ik blij zou zijn dat ik bij Apple heb besteld en bijvoorbeeld niet bij T-mobile of Vodafone. Ervaring leert inderdaad dat Apple wel een fijn bedrijf is als het gaat om defect binnen de garantie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke, ja belsim die site kan ik niet vinden,, en castle net even nagekeken en bij telecomvergelijker de reviews gekeken, de 2e review wat ik lees staat bij dat ie iets op 17-4 iets besteld wat op de site als uit voorraad leverbaar was.. en kreeg m pas n maand later.. Dus denk dat dit ook n kwestie van bullshit is.. Maar jullie kunnen dus t beste allemaal de bestelling annuleren en elders bestellen, krijg ik m tenminste eerder |
|
|||
|
|||
zat al te kijken naar de nieuwe Samsung Galaxy Note is vanaf vandaag gewoon goed leverbaar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedragen zijn 599/699/799 voor Nederland of kom je uit Belgie? Citaat:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? |
|
|||
|
|||
Dat zijn inderdaad de belgische prijzen ja.. Iemand hier trouwens het emailadres voor de belgische store? Het adres een aantal pagina's terug is dat van de nl store..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook al je je creditcard hebt gebruikt tijdens de bestelling op de Apple Store, is dit bedrag al gereserveerd op je creditcard rekening (dus, afgeschreven van je creditcard limiet). Dit betekent dat je dat geld niet meer besteden aan je andere creditcard transacties..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
added: Een vriend van me heeft een Galaxy S (gewoon de 1) en ik heb dat ding wel eens vast. Ik kan er nooit wat op vinden. Zo heb je dat hoofdscherm met apps, waarop je ook schermen naar links/rechts kunt. Maar er zitten ook nog apps "verborgen" in een map genaamd Applicaties. En da's geen map zoals je die op de iPhone/iPod kunt maken, maar gewoon een icoon naar nieuwe schermen met apps. Oogt allemaal nogal chaotisch en het apparaat zelf voelt als een goedkoop lichtgewicht plastic ding. Ach ieder zijn favoriete speeltje! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Pffffff |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 14:19 ---------- Verkeerde citaat blijkbaar, citaat: Jij betaalt zowiezo meer als op de apple site denk ik? Bedragen zijn 599/699/799 voor Nederland of kom je uit Belgie? Ik kom uit België, de meerprijs zou volgens sommige komen vanwege de auteursrechten die moeten betaald worden op usb stick, cd's, multimediaspelers... |
|
|||
|
|||
Nou met Apple gebeld en ze wisten niks van die 50 euro...
|
|
|||
|
|||
Waarom zullen ze dat ook doen, er staat levertijd van 31okt - 7nov ze hebben in "hun" ogen niks verkeerd gedaan. Die mensen die hier claimen dat ze 50 euro terug krijgen, kletsen waarschijnlijk gewoon uit hun nek. Dit doen ze alleen als ze de levertijd niet halen, en het mag wel heel gek lopen willen ze dit niet doen.
|
|
|||
|
|||
Ik was net in The Phone House in Houten, en daar vertelde ze me dat ze de Witte iPhone 4s op voorraad hadden en als ik een zwarte 16gb wilde, hij hem kon bestellen voor me. Dan was hij donderdag binnen. Betaald je wel 650 euro...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik ga er vanuit dat ze dat nu ook netjes doen na dit toegezedg te hebben. Heb jij geen toezegging gekregen dan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door zinloos; 01-11-11 om 16:14. |
|
|||
|
|||
Ok, nou dan lijkt me het duidelijk dat ze dit bij iedereen moeten doen. Wordt een duur grapje voor Apple..
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|