Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Welke apple winkel dan? In Tilburg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag zal het toch echt een beetje op gang moeten gaan komen.... Lijkt mij..... Toch...?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat hoop ik zeker!! Ben er nu wel klaar mee zo! Morgen een vrije dag. Misschien anders maar eens richting Belgie
|
|
||||
|
||||
Heb op de 28e via Apple Store een iPhone 4s 16Gb Wit incl. dock besteld.
Nu maar heel geduldig afwachten Volgens de orderbevestiging krijg ik hem tussen 7 en 14 november. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is alweer een bericht van afgelopen donderdag en inmiddels wel duidelijk, maar ik wilde het toch even delen:
iPhone 4S kopen? Ga naar de telecomwinkel | Apple Mac, iPad & iPhone nieuws, workshops en tips | iCreate Magazine |
|
|||
|
|||
Iphone 4s 32Gb wit besteld op 21 oktober, staat op levering 01 nov - 08 nov.
Net gebeld met Apple en ze zeiden dat hij geleverd gaat worden op 08 nov. Lekker dan dus.... Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat ze de laatste datum moeten zeggen zodat het alleen maar kan meevallen.... Andere mensen vandaag al gebeld? Ben wel benieuwd of ze hetzelfde zeggen dan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je dit topic zo leest lijkt het alsof bellen weinig zin heeft. De medewerkers zeggen telkens wat anders en het lijkt alsof ze ook niet meer informatie in beeld krijgen dan wij. Ik weet niet in hoeverre ze bij het callcenter van Apple zicht hebben op het verwerken van de bestellingen, anders dan in de computer kijken hoe het met een bestelling staat, zoals ook wij dat zien.
Ik vrees dat er niets anders op zit dan wachten en proberen wat geduld op te brengen, hoe lastig dit ook is! Misschien kunnen we dit topic tussen de updates door vullen met wat tips om de tijd door te komen? Ik zal beginnen: - koop een goedkope multiplayergame voor je console en nodig je vrienden uit (zo hebben mijn zwager en ik Blur uit de uitverkoopbak gevist en ons daarmee al prima vermaakt) - bak een taart (en eet die samen met je vrienden op als je de tip hierboven opvolgt) - leer schrijven op rijstkorrels (ik ga het trouwens niet proberen) |
|
|||
|
|||
Ook ik wacht al een tijdje op mn iPhone 4S wit 16GB, gisteren nogmaals met Apple gebeld en de persoon die zei dat als ik mn iphone niet voor 7 november heb ontvangen dat ik dat 50 euro terug kreeg! uiteraard is dit bevestigd dmv een mailtje.
Opzich netjes, maar ik heb toch liever mn iphone op tijd. (21 okt besteld, 31/10 - 07/11 leverdatum) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is wel een goede samenvatting (gelezen op Forum van tweakers) Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is het misschien daarom dat ik 29 euro meer (879 euro) betaal in de apple store B dan bv in de Fnac, omdat ze er vanuit gaan dat ze te laat gaan leveren? Kwestie van jullie nog veel moed te geven
|
|
|||
|
|||
Ik zit er aan te denken om een mailtje naar Apple te sturen om mijn teleurstelling te uiten. Heb alleen geen idee of dat zin heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Begrijp me goed: Ik zou hem ook liever gisteren hebben ontvangen, maar sec gezien heeft Apple nog niets "fout" gedaan. Vanaf het moment dat de 4S te bestellen is, geeft Apple al aan: levertijd 2 weken. Tot op heden zijn die nog niet verstreken, en heeft Apple nog tot aanstaande maandag om binnen de gestelde termijn te blijven. Hoe irritant dat ook is... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|