Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Zolang het geen 7 november is, lijkt mij van niet.. Begrijp me goed: Ik zou hem ook liever gisteren hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft geen effect op de snelheid van afhandeling maar omdat ik direct bij Apple heb besteld had ik toch wel een snelle levering verwacht op de release dag. Ben ook zwaar teleurgesteld.
|
|
|||
|
|||
Mijn gevoel zegt dat ze vrijdag allemaal zullen verstuurd worden. 21 okt pre-order, 28 lancering iphone 4s, een week later geeft apple zijn ontgrendelde vrij,... om zo nog goed te staan met de providers... ik wou een abonnement nemen bij telenet maar daar hadden ze de 64 versie niet!?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je met veel grote banners binnen de Apple store 'IPHONE 4S, VANAF 28 OKTOBER' heel veel kopers binnenhaalt, terwijl je pas vanaf november gaat leveren, vind ik dat wel wat misleidend. Ik ga ze wel even een mail sturen, meer om er zelf vanaf te zijn.. |
|
|||
|
|||
Hoe ging het met de iPad eigenlijk? Ook niet op release datum verstuurd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou... Overal op internet en op apple site gezocht naar emailadres: niet te vinden..
lol. |
|
|||
|
|||
Het is wat misleidend, maar wat doe je er aan als ze nog niet op voorraad zijn. Officieel kwam ie de 28e uit, maar nu is het nog afwachten op leverbaarheid. Feitelijk gezien heeft Apple wel gelijk gehad: vanaf 28 oktober kon je in Nederland en België de nieuwe iPhone 4S kopen. Weliswaar enkel met abonnement en in slechts een paar winkels, maar toch...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is het adres: contactus.nl@euro.apple.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
The Innovators in Tilburg zijn overigens volledig uitverkocht. Ze krijgen wel geregeld kleine zendingen binnen. Vooral 16 gb's, maar velen zijn er al besproken.
Ze krijgen ze trouwens van T-Mobile en niet rechtstreeks van Apple. |
|
|||
|
|||
Ik geloof deze levertijden niet meer.. Hopelijk niet, maar ik denk dat het langer zou duren dan de gemelde levertijd van Apple Store.. Volgens de informatie op de Apple Store duurt de aflevering 1-3 dagen na de verzending. Dus, om de eerste IPhone 4S te kunnen bezorgen op de laatste dag (i.e. 7-november) van de levertijd periode die staat op de Apple Store Bestellingen pagina, moeten ze uiterlijk a.s. donderdag/vrijdag beginnen met het versturen van de Iphone4S'en.. Nadat ik al deze verschillende Apple helpdesk verhalen heb gelezen, geloof ik de 07-nov. datum niet meer..
|
|
|||
|
|||
7 dagen in een week. Als je een weekje bij doet bij 21 oktober mag je toch verwachten dat ze op 28 oktober aan je deur staan. Maar ze tellen er al 3 dagen bij.
Was net op MR aan het lezen op hun forum. Daar zijn er in de US die op 28ste besteld hebben en vandaag de melding kregen dat hij verzonden is. Ik verwacht vandaag of de rest van de week helemaal geen wijziging in de status. Men ipad werd op de eerste dag van de verwachte leveringsdatum geleverd (was toen 2 tot 3 weken levertijd) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 11:22 ---------- Idd. Is ook wat ik altijd gehoord heb. Het zijn de operatoren die de iphone verdelen en niet Apple. Die denken eerst aan zichzelf. Maar zou het vreemd vinden mocht Apple zelf voorraad moeten krijgen van de oprators om hun online orders te kunnen uitleveren. |
|
|||
|
|||
Klopt, waren voor vrijdag al uitverkocht. Donderdag komt er een nieuwe levering, en heb daarvoor een reservering. Jammer dat het allemaal zo lang moet duren.
|
|
|||
|
|||
volg dit topic ook al een tijdje en heb ook vanaf 21 Okt. 9.04u een witte 16GB in bestelling staan zonder ook maar iets geleverd te krijgen. 31 Okt. - 7 Nov.
Dat ze nog niets 'fout' gedaan hebben wil ik toch enigsinds nuanceren. Ruim voor de 28e stond er op de website dat hij vanaf 28 beschikbaar is. En als je meld dat hij beschikbaar is dan zou je dat strikt genomen kunnen doortrekken naar: ik kan er de 28e over beschikken. Of in iedere geval dat hij vanaf de 28e opgestuurd is. Te meer omdat VF, KPN en T-Mobile ze wel kunnen leveren trek je naar mijn mening een dikke vinger naar je klanten toe om dat te stellen dat je na de 28e ook nog *(naar nu blijkt) minimaal 1 week geduld moet hebben. Dat is niet 'leverbaar' vanaf de 28e. Als het nou zo zou zijn dan ook de nederlands partijen geen van allen kunnen leveren dan kan ik er nog begrip voor op brengen. Maar uitgerekend de mensen die bij Apple bestellen vissen achter het net. Ook ik heb al boos, maar beleefd mijn beklacht gedaan bij Apple en heb ook de € 50 tegemoetkoming gekregen, maar dat doet niet af aan het feit dat ik z.s.m. van mijn nieuwe speeltje wil genieten net zoals de VF-, KPN en Tmobile-ers dat wel al kunnen. |
|
|||
|
|||
Er stond duidelijk op de site (voor dat je akkoord gaat met je bestelling: Levertijd 1-2 weken) Hoe flauw dan ook: Het is nog geen 2 weken geleden dat de 4S is uitgekomen. Zo simpel is het volgens mij gewoon. Dat iedereen (inclusief ik zelf!) het super irritant vindt, is een ander verhaal. Maar het punt blijft dat iedereen die een 4S heeft besteld op Apple.com/nl de levertijd van 1-2 weken voor lief heeft genomen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor lief genomen, dan maar geduldig wachten. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|