//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Zolang het geen 7 november is, lijkt mij van niet.. Begrijp me goed: Ik zou hem ook liever gisteren hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 01-11-11, 11:49
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Bekijk bericht
Zolang het geen 7 november is, lijkt mij van niet..

Begrijp me goed: Ik zou hem ook liever gisteren hebben ontvangen, maar sec gezien heeft Apple nog niets "fout" gedaan. Vanaf het moment dat de 4S te bestellen is, geeft Apple al aan: levertijd 2 weken. Tot op heden zijn die nog niet verstreken, en heeft Apple nog tot aanstaande maandag om binnen de gestelde termijn te blijven. Hoe irritant dat ook is...
Klopt, Apple heeft niets fout gedaan, het is meer ons eigen verwachtingspatroon wat naar beneden moet worden bijgesteld
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 01-11-11, 11:51
Merin Merin is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midway Bekijk bericht
Hmm, er zijn zoveel opties. Enig idee waar ongeveer?
Apple Dealer The Innovators
Heuvelstraat 133/A, 5038AD Tilburg
013-5800381
  #383  
Oud 01-11-11, 11:52
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Klopt, Apple heeft niets fout gedaan, het is meer ons eigen verwachtingspatroon wat naar beneden moet worden bijgesteld
Yup.. Maar ik "deel" je verwachtingspatroon hoor
  #384  
Oud 01-11-11, 11:52
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Ik zit er aan te denken om een mailtje naar Apple te sturen om mijn teleurstelling te uiten. Heb alleen geen idee of dat zin heeft.
Heeft geen effect op de snelheid van afhandeling maar omdat ik direct bij Apple heb besteld had ik toch wel een snelle levering verwacht op de release dag. Ben ook zwaar teleurgesteld.
  #385  
Oud 01-11-11, 11:56
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

Mijn gevoel zegt dat ze vrijdag allemaal zullen verstuurd worden. 21 okt pre-order, 28 lancering iphone 4s, een week later geeft apple zijn ontgrendelde vrij,... om zo nog goed te staan met de providers... ik wou een abonnement nemen bij telenet maar daar hadden ze de 64 versie niet!?
  #386  
Oud 01-11-11, 12:00
pokervos pokervos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Klopt, Apple heeft niets fout gedaan, het is meer ons eigen verwachtingspatroon wat naar beneden moet worden bijgesteld
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Als je met veel grote banners binnen de Apple store 'IPHONE 4S, VANAF 28 OKTOBER' heel veel kopers binnenhaalt, terwijl je pas vanaf november gaat leveren, vind ik dat wel wat misleidend.

Ik ga ze wel even een mail sturen, meer om er zelf vanaf te zijn..
  #387  
Oud 01-11-11, 12:00
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Hoe ging het met de iPad eigenlijk? Ook niet op release datum verstuurd?
  #388  
Oud 01-11-11, 12:03
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervos Bekijk bericht
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Als je met veel grote banners binnen de Apple store 'IPHONE 4S, VANAF 28 OKTOBER' heel veel kopers binnenhaalt, terwijl je pas vanaf november gaat leveren, vind ik dat wel wat misleidend.

Ik ga ze wel even een mail sturen, meer om er zelf vanaf te zijn..
Ben ik ook met je eens. Zou je de inhoud van de mail hier willen posten en Nog belangrijker: De reactie?
  #389  
Oud 01-11-11, 12:09
pokervos pokervos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Nou... Overal op internet en op apple site gezocht naar emailadres: niet te vinden..

lol.
  #390  
Oud 01-11-11, 12:10
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervos Bekijk bericht
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Als je met veel grote banners binnen de Apple store 'IPHONE 4S, VANAF 28 OKTOBER' heel veel kopers binnenhaalt, terwijl je pas vanaf november gaat leveren, vind ik dat wel wat misleidend.
Het is wat misleidend, maar wat doe je er aan als ze nog niet op voorraad zijn. Officieel kwam ie de 28e uit, maar nu is het nog afwachten op leverbaarheid. Feitelijk gezien heeft Apple wel gelijk gehad: vanaf 28 oktober kon je in Nederland en België de nieuwe iPhone 4S kopen. Weliswaar enkel met abonnement en in slechts een paar winkels, maar toch...
  #391  
Oud 01-11-11, 12:11
Bas#36 Bas#36 is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervos Bekijk bericht
Nou... Overal op internet en op apple site gezocht naar emailadres: niet te vinden..

lol.

Dit is het adres:
contactus.nl@euro.apple.com
  #392  
Oud 01-11-11, 12:12
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervos Bekijk bericht
Nou... Overal op internet en op apple site gezocht naar emailadres: niet te vinden..

lol.
Op de tweakers shopsurvey staat dit adres: applestore.nl@euro.apple.com
  #393  
Oud 01-11-11, 12:13
Bas#36 Bas#36 is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

The Innovators in Tilburg zijn overigens volledig uitverkocht. Ze krijgen wel geregeld kleine zendingen binnen. Vooral 16 gb's, maar velen zijn er al besproken.
Ze krijgen ze trouwens van T-Mobile en niet rechtstreeks van Apple.
  #394  
Oud 01-11-11, 12:15
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Ik geloof deze levertijden niet meer.. Hopelijk niet, maar ik denk dat het langer zou duren dan de gemelde levertijd van Apple Store.. Volgens de informatie op de Apple Store duurt de aflevering 1-3 dagen na de verzending. Dus, om de eerste IPhone 4S te kunnen bezorgen op de laatste dag (i.e. 7-november) van de levertijd periode die staat op de Apple Store Bestellingen pagina, moeten ze uiterlijk a.s. donderdag/vrijdag beginnen met het versturen van de Iphone4S'en.. Nadat ik al deze verschillende Apple helpdesk verhalen heb gelezen, geloof ik de 07-nov. datum niet meer..
  #395  
Oud 01-11-11, 12:18
Schalkse Schalkse is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

7 dagen in een week. Als je een weekje bij doet bij 21 oktober mag je toch verwachten dat ze op 28 oktober aan je deur staan. Maar ze tellen er al 3 dagen bij.
Was net op MR aan het lezen op hun forum. Daar zijn er in de US die op 28ste besteld hebben en vandaag de melding kregen dat hij verzonden is.
Ik verwacht vandaag of de rest van de week helemaal geen wijziging in de status. Men ipad werd op de eerste dag van de verwachte leveringsdatum geleverd (was toen 2 tot 3 weken levertijd)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 11:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas#36 Bekijk bericht
The Innovators in Tilburg zijn overigens volledig uitverkocht. Ze krijgen wel geregeld kleine zendingen binnen. Vooral 16 gb's, maar velen zijn er al besproken.
Ze krijgen ze trouwens van T-Mobile en niet rechtstreeks van Apple.
Idd. Is ook wat ik altijd gehoord heb. Het zijn de operatoren die de iphone verdelen en niet Apple. Die denken eerst aan zichzelf. Maar zou het vreemd vinden mocht Apple zelf voorraad moeten krijgen van de oprators om hun online orders te kunnen uitleveren.
  #396  
Oud 01-11-11, 12:28
Merin Merin is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas#36 Bekijk bericht
The Innovators in Tilburg zijn overigens volledig uitverkocht. Ze krijgen wel geregeld kleine zendingen binnen. Vooral 16 gb's, maar velen zijn er al besproken.
Ze krijgen ze trouwens van T-Mobile en niet rechtstreeks van Apple.
Klopt, waren voor vrijdag al uitverkocht. Donderdag komt er een nieuwe levering, en heb daarvoor een reservering. Jammer dat het allemaal zo lang moet duren.
  #397  
Oud 01-11-11, 12:32
bulsing bulsing is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

volg dit topic ook al een tijdje en heb ook vanaf 21 Okt. 9.04u een witte 16GB in bestelling staan zonder ook maar iets geleverd te krijgen. 31 Okt. - 7 Nov.

Dat ze nog niets 'fout' gedaan hebben wil ik toch enigsinds nuanceren. Ruim voor de 28e stond er op de website dat hij vanaf 28 beschikbaar is. En als je meld dat hij beschikbaar is dan zou je dat strikt genomen kunnen doortrekken naar: ik kan er de 28e over beschikken. Of in iedere geval dat hij vanaf de 28e opgestuurd is.

Te meer omdat VF, KPN en T-Mobile ze wel kunnen leveren trek je naar mijn mening een dikke vinger naar je klanten toe om dat te stellen dat je na de 28e ook nog *(naar nu blijkt) minimaal 1 week geduld moet hebben. Dat is niet 'leverbaar' vanaf de 28e.

Als het nou zo zou zijn dan ook de nederlands partijen geen van allen kunnen leveren dan kan ik er nog begrip voor op brengen. Maar uitgerekend de mensen die bij Apple bestellen vissen achter het net.

Ook ik heb al boos, maar beleefd mijn beklacht gedaan bij Apple en heb ook de € 50 tegemoetkoming gekregen, maar dat doet niet af aan het feit dat ik z.s.m. van mijn nieuwe speeltje wil genieten net zoals de VF-, KPN en Tmobile-ers dat wel al kunnen.
  #398  
Oud 01-11-11, 12:39
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard

Er stond duidelijk op de site (voor dat je akkoord gaat met je bestelling: Levertijd 1-2 weken) Hoe flauw dan ook: Het is nog geen 2 weken geleden dat de 4S is uitgekomen. Zo simpel is het volgens mij gewoon. Dat iedereen (inclusief ik zelf!) het super irritant vindt, is een ander verhaal. Maar het punt blijft dat iedereen die een 4S heeft besteld op Apple.com/nl de levertijd van 1-2 weken voor lief heeft genomen...
  #399  
Oud 01-11-11, 12:42
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Bekijk bericht
Er stond duidelijk op de site (voor dat je akkoord gaat met je bestelling: Levertijd 1-2 weken) Hoe flauw dan ook: Het is nog geen 2 weken geleden dat de 4S is uitgekomen. Zo simpel is het volgens mij gewoon. Dat iedereen (inclusief ik zelf!) het super irritant vindt, is een ander verhaal. Maar het punt blijft dat iedereen die een 4S heeft besteld op Apple.com/nl de levertijd van 1-2 weken voor lief heeft genomen...
Ja dit was allemaal leuk en aardig geweest, maar als KPN/TM/VF gewoon uit voorraad bijna kunnen leveren en Apple zelf geen enkel toestel uitlevert dan is dat toch echt gewoon een keiharde vinger naar de klanten toe. Daar veranderd een levertijd niks aan, zelfs kleinere winkels hebben hem ruim op voorraad maar wij moeten gewoon keihard wachten. Gewoon extreem triest van Apple...
  #400  
Oud 01-11-11, 12:42
uranj16's schermafbeelding
uranj16 uranj16 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Voerendaal
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Bekijk bericht
Er stond duidelijk op de site (voor dat je akkoord gaat met je bestelling: Levertijd 1-2 weken) Hoe flauw dan ook: Het is nog geen 2 weken geleden dat de 4S is uitgekomen. Zo simpel is het volgens mij gewoon. Dat iedereen (inclusief ik zelf!) het super irritant vindt, is een ander verhaal. Maar het punt blijft dat iedereen die een 4S heeft besteld op Apple.com/nl de levertijd van 1-2 weken voor lief heeft genomen...
Zo is het.
Voor lief genomen, dan maar geduldig wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.