//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zolang de status niet staat op: "Verzending wordt voorbereid", hoef je ook geen email te verwachten dat je iPhone is verzonden. Omdat je altijd nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 31-10-11, 22:55
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Zolang de status niet staat op: "Verzending wordt voorbereid", hoef je ook geen email te verwachten dat je iPhone is verzonden. Omdat je altijd nog je bestelling kan annuleren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 31-10-11, 22:56
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
En ook echt via apple zelf besteld dus niet via wat anders?
Ja, want daar gaat het in dit topic over....
  #343  
Oud 31-10-11, 22:58
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Geloof dat morgen wel een grote levering zal komen aangezien veel winkels morgen weer een partij binnenkrijg
  #344  
Oud 31-10-11, 22:59
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Als je winkels belt weten ze van niks helaas....
Anders was ik wel ff de winkel in gelopen namelijk!
  #345  
Oud 31-10-11, 22:59
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Waarschijnlijk zal het morgen wel weer morgen zijn, and so on..
  #346  
Oud 31-10-11, 23:00
Lars4S Lars4S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb afgelopen vrijdag in de online Apple Store de 4s 16 GB gekocht, betaalt via bankoverschrijving. Hoelang duurt het dat er staat: Er wordt gewacht op een betaling?
  #347  
Oud 31-10-11, 23:00
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Waarschijnlijk zal het morgen wel weer morgen zijn, and so on..
Ja dit dus.. Apple maakt geen bezorgafspraken.
  #348  
Oud 31-10-11, 23:01
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Het idee dat je je iphone z.s.m. zou krijgen door het bestellen via iPhone Store was helemaal fout.. De providers (i.e. "grote" klanten van Apple) krijgen ze eerst, en als er iets over zou zijn dan krijgen wij (i.e.; particulieren, oftewel "kleine" klanten) de iPhone4S van de Apple Store NL. Volgende keer nooit via Apple Store maar gewoon via een provider of via een grote Telecom winkel...
  #349  
Oud 31-10-11, 23:01
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lars4S Bekijk bericht
Ik heb afgelopen vrijdag in de online Apple Store de 4s 16 GB gekocht, betaalt via bankoverschrijving. Hoelang duurt het dat er staat: Er wordt gewacht op een betaling?
Reken maar op 2 weken..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 22:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
Het idee dat je je iphone z.s.m. zou krijgen door het bestellen via iPhone Store was helemaal fout.. De providers (i.e. "grote" klanten van Apple) krijgen ze eerst, en als er iets over zou zijn dan krijgen wij (i.e.; particulieren, oftewel "kleine" klanten) de iPhone4S van de Apple Store NL. Volgende keer nooit via Apple Store maar gewoon via een provider of via een grote Telecom winkel...
Inderdaad, toch droevig dat ze gewoon echt volledig schijt aan iedereen hebben..lekker bij de providers in hun hol kruipen.
  #350  
Oud 31-10-11, 23:02
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
Het idee dat je je iphone z.s.m. zou krijgen door het bestellen via iPhone Store was helemaal fout.. De providers (i.e. "grote" klanten van Apple) krijgen ze eerst, en als er iets over zou zijn dan krijgen wij (i.e.; particulieren, oftewel "kleine" klanten) de iPhone4S van de Apple Store NL. Volgende keer nooit via Apple Store maar gewoon via een provider of via een grote Telecom winkel...
Tot die conclusie ben ik ook helaas gekomen. Maar goed ik heb een simonly abo dus moet wel een los toestel kopen.
  #351  
Oud 31-10-11, 23:02
Lars4S Lars4S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Reken maar op 2 weken..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 22:01 ----------



Inderdaad, toch droevig dat ze gewoon echt volledig schijt aan iedereen hebben..lekker bij de providers in hun hol kruipen.
En dan nog twee weken wachten tot dat hij bij mij thuis ligt?
  #352  
Oud 31-10-11, 23:03
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lars4S Bekijk bericht
En dan nog twee weken wachten tot dat hij bij mij thuis ligt?
Nee reken maar op 2 weken dat die bij je thuis ligt.
  #353  
Oud 31-10-11, 23:07
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Wat is dat voor onzin dat ze Geen bezorgafspraak maak. Dus als je klant ben moet je maar voorzorgen dat je elke dag de deur open kan doen?
  #354  
Oud 31-10-11, 23:09
lesulong lesulong is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 25
Standaard

Even iets anders dan de levertijd..ik heb ook een 4s besteld op de applestore (zaterdag middag) en betaal via bankoverschrijving. Ik heb echter nog steeds geen mail gekregen met de gegevens over hoe ik de betaling zou moeten uitvoeren. Is dit normaal bij de apple store?? Normaal krijg je toch altijd via 3 sec een mal met betaal info ed.
  #355  
Oud 31-10-11, 23:09
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPhoneandipad2 Bekijk bericht
Wat is dat voor onzin dat ze Geen bezorgafspraak maak. Dus als je klant ben moet je maar voorzorgen dat je elke dag de deur open kan doen?
Je krijgt een bericht wanneer het pakketje is verzonden en daarna kun je het pakketje bijhouden via een Track en Trace website van UPS. Apple belt niet van tevoren om te vragen wanneer je thuis bent. Is mij niet overkomen in zes jaar bestellen bij Apple.
  #356  
Oud 31-10-11, 23:12
badjak badjak is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 23
Standaard

Omdat ik vandaag als een bezetene (vooral op het werk) appeltje-R heb lopen drukken om de orderstatus van mijn toekomstige witte 64GB 4S te zien, kwam ik na wat gegoogle in dit topic vol met lotgenoten terecht. FIJN om te weten jullie bestaan!

Mijn bestelling heb ik op de 24e met creditcard besteld en vrijwel meteen de confirmation gekregen. De verwachte leverdatum is tussen 1 en 8 november.
Vandaag belde ik toevallig de Apple helpdesk.. wat een ***** voice response! Na netjes bevestigd te hebben dat het om een geplaatste order ging, waarna expliciet gekozen voor iPhone, krijg vertelt het vr systeem je vrolijk dat je de info over iPhoto?! daar en daar online kan vinden. Als ik het voorgaande menu nog een keer wilde moest ik op 7 drukken om het nog een keer te horen. Tuurlijk wilde ik dat. Ik had het toch niet verkeerd verstaan? maar nee, mijn oren zijn nog goed en Apple.nl haar helpdesk probeert door een (waarschijnlijk opzettelijk) slecht ingericht systeem klanten af te wimpelen. Ze zullen het wel druk hebben.

Enfin, na de 3e poging en 2x bellen toch maar voor 'overig' gekozen waarna ik volgens mij niet iemand van een AppleStore aan de lijn had ipv iemand van een Apple helpdesk. Maakt verder niet uit want ondanks het brandalarm daar afging en door het 'gejoel' de medewerker nauwelijks meer te verstaan was, werd ik door een uiterst behulpzame jongeman geholpen die weigerde aan de oefening mee te werken en dus ook weigerde de verbinging te verbreken.. Dat is pas door het vuur gaan voor je klant.
Op mijn vraag of ze daar mijn witte 4S nog voor een zwart om konden ruilen zonder dat de leverdatum zou veranderen zei hij dat ze dat helaas niet konden. Ik kon het zelf doen op de site, maar dan moest ik zeker rekening houden met een levertijd van ongeveer 14 dagen langer!! Nee laat maar, ik ben te ongeduldig dus ik ga wel voor de witte dan, haha!!
  #357  
Oud 31-10-11, 23:16
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPhoneandipad2 Bekijk bericht
Wat is dat voor onzin dat ze Geen bezorgafspraak maak. Dus als je klant ben moet je maar voorzorgen dat je elke dag de deur open kan doen?
Als jij bij Bol.com, of welke webshop dan ook besteld en men geeft aan dat er 3-5 werkdagen levertijd op zit wordt er ook geen leverafspraak gemaakt. Men gaat er dan ook vanuit dat jij over 3-5 werkdagen thuis bent, of dat je anders het pakje ophaalt bij een ophaalpunt (postloket ofzo). Ik vind dus niet dat je mag klagen dat Apple niet met jou afspreekt dat ze dan en dan om die en die tijd voor je deur staan. De bezorgdiensten rijden bepaalde routes om zo snel mogelijk de pakjes van de betreffende dag te bezorgen. Als een bezorger om 10 uur bij jou moet staan en 5 minuten later aan de andere kant van de stad en een kwartier later bij jou buurman i.v.m. afspraken is dat natuurlijk niet efficient en duurt het bezorgen uiteindelijk alleen maar langer. Je wordt dus geacht thuis te zijn, of het later op te halen. Niet iedereen kan rekening houden met jou persoonlijke agenda.
  #358  
Oud 31-10-11, 23:16
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Je krijgt een bericht wanneer het pakketje is verzonden en daarna kun je het pakketje bijhouden via een Track en Trace website van UPS. Apple belt niet van tevoren om te vragen wanneer je thuis bent. Is mij niet overkomen in zes jaar bestellen bij Apple.
Oké, is me duidelijk is wel handig om je pakketje te kunnen volgen. Weet je ongeveer wanneer je hem hebt of kan je dan alsnog een afspraak maken?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 22:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Als jij bij Bol.com, of welke webshop dan ook besteld en men geeft aan dat er 3-5 werkdagen levertijd op zit wordt er ook geen leverafspraak gemaakt. Men gaat er dan ook vanuit dat jij over 3-5 werkdagen thuis bent, of dat je anders het pakje ophaalt bij een ophaalpunt (postloket ofzo). Ik vind dus niet dat je mag klagen dat Apple niet met jou afspreekt dat ze dan en dan om die en die tijd voor je deur staan. De bezorgdiensten rijden bepaalde routes om zo snel mogelijk de pakjes van de betreffende dag te bezorgen. Als een bezorger om 10 uur bij jou moet staan en 5 minuten later aan de andere kant van de stad en een kwartier later bij jou buurman i.v.m. afspraken is dat natuurlijk niet efficient en duurt het bezorgen uiteindelijk alleen maar langer. Je wordt dus geacht thuis te zijn, of het later op te halen. Niet iedereen kan rekening houden met jou persoonlijke agenda.
Um ik weet niet of je bij levering van Apple je met legitimeren, maar als het zo is dan moet je toch wel weten wanneer je thuis moet zijn. Anders mogen ze morgen weer een keer proberen
  #359  
Oud 31-10-11, 23:23
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPhoneandipad2 Bekijk bericht
Oké, is me duidelijk is wel handig om je pakketje te kunnen volgen. Weet je ongeveer wanneer je hem hebt of kan je dan alsnog een afspraak maken?
Ze zullen het pakketje twee keer aanbieden geloof ik. Als je niet thuis bent dan bieden ze m de dag erop nog een keer aan. Ben je dan nog niet thuis dan moet je m ergens afhalen.
  #360  
Oud 31-10-11, 23:34
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Ze zullen het pakketje twee keer aanbieden geloof ik. Als je niet thuis bent dan bieden ze m de dag erop nog een keer aan. Ben je dan nog niet thuis dan moet je m ergens afhalen.
Ik begrijp je maar als je, je pakketje moet onderteken dan lijkt mij verstandiger dat je een afspraak maakt om tijd te besparen. Of zie ik dat verkeerd

Hoe dan ook ik blijf wel me deur bewaken of me hond die ondertekend het wel met een poot afdruk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.