Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flappah Hehe.. ok! Ik kan weer gaan slapen Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 31 Oct, 2011 - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Moeilijk hé Apple, telefoons uitleveren.....
|
|
|||
|
|||
Op 21ste besteld (rond 20u) en eveneens nog steeds levering tussen 31 oktober en 7 november. Denk eerlijk gezegd dat het eerder 7 november zal zijn ipv 31 oktober.
Dan noemen ze dat pre-order... Zoals elk jaar zal de voorraad wel weer zeer beperkt zijn. |
|
|||
|
|||
Nou ergens klopt het begrip pre-order wel. Ten opzichte van mensen die 'm op de releasedag bestellen hebben wij de telefoon (hopelijk) eerder. Maar helaas niet ten opzichte van mensen die 'm in de winkels kopen...
|
|
|||
|
|||
Woon in België
Vrijdag morgen even gebeld naar 2 dealers van Mobistar Na het werk had ik de mijne al en er waren er daar nog op voorraad. Er was nog keuze te over. Dus nou doen de Belgen hier echt niet moeilijk. Je moet alleen weten waar je terecht kan. |
|
|||
|
|||
Bij Belsimpel de 4S 16Mb op 24 oktober besteld.
Wordt vandaag geleverd. Prima zaak. Vorige Iphone ook daar besteld. Provider is T-mobile. Het kan dus wel snel. |
|
|||
|
|||
Ligt het aan mij of lijkt het net of de iPhone die zonder abonnement zijn gekocht veel later geleverd worden?! Ook vanuit de providers zelf..
|
|
|||
|
|||
Apple NL is gewoon bagger, hier loopt nooit iets goed, die mensen hebben gewoon een plaat voor hun kop. Nouja nog paar daagjes wachten hopelijk..
|
|
|||
|
|||
Ik hoop t ook idd!
Maar hoe sneller hoe beter! |
|
||||
|
||||
Ik heb met apple gebeld, en ze gaan opsturen vanaf maandag. Degenen die het eerste hebben besteld, worden ook het eerste opgestuurd. Ik heb 21 oktober 18.00 besteld, waarmee ze dacht dat ik bij de 1e groep zou zitten ------> Waarschijnlijk maandag verstuurd, dinsdag in huis (hoop ik)
|
|
|||
|
|||
Mjah zo'n zelfde verhaal las ik net op tweakers. Wachten op dinsdag dan maar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren de appstore gebeld, als ik d iphone zou bestellen dan zou het 3 weken duren eer ik hem in huis zou hebben.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Heeft iemand al wel een iPhone 4s ontvangen van Apple? Of begrijp ik het goed dat helemaal niemand zijn bestelling heeft ontvangen.... |
|
|||
|
|||
op 21/10 besteld en nog altijd tussen 31/10 en 7/11 staat op de site.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|