Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor eerst sinds tijden, hoop ik dat het weekend snel voorbij is...., dat het dinsdag of woensdag is....., Wachten duurt altijd langer........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor eerst sinds tijden, hoop ik dat het weekend snel voorbij is...., dat het dinsdag of woensdag is.....,
Wachten duurt altijd langer..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Slecht nieuws voor je: vannacht gaat de klok een uur terug. Da's dus nog een uur langer wachten!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog niemand een statusupdate?
|
|
|||
|
|||
nog geen update gehad helaas..
|
|
|||
|
|||
Ik word wel echt een beetje moedeloos... Mijn iPhone 3G is echt gewoon aan het einde van z'n leven. M'n touchscreen werkt niet meer zoals het hoort, na een paar uur is hij al leeg, en de achterkant valt er bijna af... Tijd voor de iPhone 4s dus! Ik ben bijna in staat om het hem alsnog in een winkel te halen en m'n order af te zeggen.. Maar bij mij het geld al afgeschreven, dus ik ben daar een beetje bang voor. Er zit niets op dan te wachten tot dinsdag/woensdag
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 21/10 besteld en er is nog geen geld afgeschreven.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zo ja dan schrijven ze pas af als deze verstuurd word! |
|
|||
|
|||
Wie is eigenlijk de vervoerder die Apple gebruikt? Ik heb verschillende gehoord, voornamelijk UPS, of is het gewoon TNT?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is er ook nog niks afgeschreven maar ik heb met creditcard besteld |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Apple gebruikt UPS als vervoerder
|
|
|||
|
|||
Alles wat ik heb besteld op de Apple site is altijd nog met UPS gebracht.
Super goede service constant. Mijn 4s staat gepland voor levering tussen 02-09 nov |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone besteld via de Apple site. Zijn er die daar ervaringen hebben bij de levering?? De kans bestaat dat ik niet thuis ben maar wel iemand anders van de familie.Is dit voldoene of moet de persoon tekenen die de bestelling heeft geplaatst?
Desnoods laat ik mijn identieitskaart thuis als bewijs ofzo ? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat gewoon iedereen die thuis is mag tekenen.
Als het zo persoonlijk is dat je je moet identificeren heeft het ook geen zin je id thuis te laten, want iemand anders mag niet tekenen en jou id laten zien. |
|
|||
|
|||
Mijn vorige Apple pakketjes zijn verzonden door UPS dus ik neem aan de iPhone ook. Volgens mij mag ook iedereen die thuis is tekenen voor ontvangst van het pakketje en hoef je je niet te legitimeren.
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, het geld is reeds op je creditcard gereserveerd van zodra je een bestelling doet .. dit bedrag is ook niet meet beschikbaar op je creditkaart zolang Apple dit niet opnieuw vrij geeft
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van mijn creditcard is nog niks afgeschreven, dus ik denk dat ze dat pas doen als ze de boel hebben verwerkt.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|