Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, wie belt Apple met de vraag waarom ze nog niet verzonden zijn...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok, wie belt Apple met de vraag waarom ze nog niet verzonden zijn
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga proberen om vandaag in de winkel een iPhone te kopen als ze er nog liggen hebben (Belgie). En dan mijn iPhone op de store annuleren. Krijg je dan het volledige bedrag terug als hij nog niet verzonden is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop t ook. Net nog gecontroleerd maar nog geen wijziging gezien. Maar goed, ze kunnen ook zo maar ineens voor de deur staan, zonder dat er een wijziging in de status geweest is. |
|
|||
|
|||
heb juist naar apple gebeld , daar zeiden ze mij dat het nog 2 a 3 weken kan duren. heb er ook bij gezegd dat ik hem de 21 okt hebt besteld, dat kunnen ze toch niet menen
|
|
||||
|
||||
he wat, 2/3 weken! Mij is verteld dat ze vanaf vandaag opsturen en de kans dus groot is dat die van 21 oktober vandaag verstuurd zullen worden. Bovendien staat er in hun store 'maar' 1-2 weken levertijd, dus dat kan nooit kloppen...
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heeft die persoon de vraag niet begrepen en gewoon het standaard antwoord gegeven. Als je vandaag bestelt dan kun je m pas over 2 tot 3 weken verwachten.
Laatst gewijzigd door flappah; 31-10-11 om 10:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 09:41 ---------- heb nog eens gebeld naar apple, de vrouw aan de telefoon vroeg zelfs mijn bestelnummer, en zei dat ik zeker deze week mijn iphone zou ontvangen, ze heeft er ook nog bij gezegd dat wat er op je orderbevestiging staat van data waar tussen je levering zal aankomen zeker klopt |
|
|||
|
|||
Dat van die 2-3 weken voor wie op 21 oktober heeft besteld lijkt me erg onwaarschijnlijk. Gelukkig bevestigd het tweede telefoontje van ralphl dat ook.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb mijn iphone op de 28e besteld =( Wanneer kan ik hem verwachten ?? ThanQ, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aaaah op de bestelsite van apple waar eerst een plaatje van de iPhone stond staat nu een plaatje van een pakketje!!!
Maar nog geen statusverandering.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 10:04 ---------- Citaat:
Oh nu niet meer. haha |
|
|||
|
|||
ik had precies hetzelfde helaas verdween het pakketje ook weer..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik word niet goed van Vodafone, heb daar een bestelling gedaan maar er verandert niets aan me order en als ik ze bel krijg ik half gebakke informatie over dat ze problemen hadden met hun systeem en dat ze dit vanaf vandaag weer oppakken ofzo. Pfff word hier niet goed van..
|
|
|||
|
|||
nog niemand een verzendingsmail ontvangen???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn F5 toets is inmiddels aan vervanging toe!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|