Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bulsing Ook ik heb al boos, maar beleefd mijn beklacht gedaan bij Apple en heb ook de € 50 tegemoetkoming gekregen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft de levertijd: het is 1-2 weken + 1-5 dagen bezorgtijd. Ofwel, bijna 3 weken. Gezien dit op deze manier op 21 oktober al stond vermeld kun je in theorie dus uitgaan van uiterlijk eind volgende week. Klinkt best eng hè? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, ik hoor bij de groep die leest wat er op een website staat.
|
|
|||
|
|||
Ik vind t allemaal n beetje opgeblazen, simlockvrij is die bijna nergens te vekrijgen nu. of tegen een meerprijs van .. euro en dan heb je ook levertijd, kijk maar na! Ik heb het ook even gevolgd in Amerika en daar was de eerste week, dus van 14-21 oktober ook géén losse iPhone te verkrijgen. Alleen incl. abo.. En als je als bedrijf op 1 product 150 winst kan maken in de eerste week met goede levertijd, zijn de mensen tevreden en gaan ze het volgende keer weer zo doen. Terwijl je op n los toestel maar 100 euro winst maakt. Dus ik verwacht eigenlijk dat we vanaf de 4e levering krijgen en dit staat hoe stom het ook is in gelijken met de 1 a 2 weken verzendklaar-tijd sinds 21 oktober. Want er staat verzendklaar tussen .. okt - .. nov!!
We moeten toch het geduld opbrengen een ander vergelijkbaare procedure is als je een boete krijgt, ze delen ze heel snel uit en je krijgt de brief binnen 6 weken thuis gestuurden 5 weken en 6 dagen hoor je niks.. de laatste dag ligt die op je deurmat! En dan ben je aan het hopen dat je ze niet binnen krijgt.. nu is het net anders om alleen heb je geld uitgegeven aan iets waar op dit moment niemand tegenop kan in de smartphone sector, het beste van het beste, t mooiste van t mooiste Ik hou van Apple maar haat hun 1ste periode in levertijd! |
|
|||
|
|||
Ze zijn allemaal simlockvrij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen, na deze feestdag in België, bel ik naar elke Mobistar Shop in de buurt. Zodra ik een witte 16GB vind word mijn Apple Bestelling direct geannuleerd.
Prutsers. |
|
|||
|
|||
Ik zie ze op verschillende websites gewoon op voorraad staan hoor, dus dat verhaal gaat ook niet op. Waarom gaat Apple een pre-order starten op de 21ste terwijl ze pas van plan zijn om pas aan het eind te gaan leveren. Een pre-order wordt meestal gedaan zodat je het product op de release thuis hebt, en Apple weet dat zelf ook wel erg goed, nu lekker weg komen met 1-2 weken levertijd. Waarom zetten ze er niet gewoon neer, leverbaar vanaf 3 november had iedereen een hoop gezeur bespaard. En als iets op de site staat dan hoeft dat nog niet te betekenen dat dat een normale gang van zaken is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat het hier niet kan is zuur, maar nog zuurder dat uitgerekend Apple zelf niet levert en de rest van de carriers wel. Dat steek 'm denk ik bij de meeste mensen hier. Op zich is de € 50 compensatie een leuke aanvullig, maar het doet niet af aan de vraag waarom Apple zelf niet kan (of wil denk ik) kan leveren op de release datum. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er dus vanuit dat de € 50 tegemoetkoming niet afhangt of hij nou wel of niet 'op tijd' is |
|
|||
|
|||
Met de emailtjes zijn ze al net zo snel:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net wederom naar apple gebelt, medewerker wist totaal niet wanneer de orders verstuurd worden en er was nog totaal niks op voorraad. Hij kon mij wel vertellen dat de providers tmobile etc de iphones in het buitenland aangekocht hebben en ze hierdoor WEL kunnen leveren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan is het nog lelijker van apple. Waarom heeft Nederland dan 28 oktober gekregen als er blijkbaar geen enkel toestel in nederland is behalve de import toestellen van de providers. Best raar |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb er ook email van. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|