//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bulsing Ook ik heb al boos, maar beleefd mijn beklacht gedaan bij Apple en heb ook de € 50 tegemoetkoming gekregen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 01-11-11, 12:42
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bulsing Bekijk bericht
Ook ik heb al boos, maar beleefd mijn beklacht gedaan bij Apple en heb ook de € 50 tegemoetkoming gekregen, maar dat doet niet af aan het feit dat ik z.s.m. van mijn nieuwe speeltje wil genieten net zoals de VF-, KPN en Tmobile-ers dat wel al kunnen.
Ik neem aan 50 euro compensatie pas geldt als je de iPhone niet uiterlijk 7 november hebt?

Wat betreft de levertijd: het is 1-2 weken + 1-5 dagen bezorgtijd. Ofwel, bijna 3 weken. Gezien dit op deze manier op 21 oktober al stond vermeld kun je in theorie dus uitgaan van uiterlijk eind volgende week. Klinkt best eng hè?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 01-11-11, 12:45
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Ja dit was allemaal leuk en aardig geweest, maar als KPN/TM/VF gewoon uit voorraad bijna kunnen leveren en Apple zelf geen enkel toestel uitlevert dan is dat toch echt gewoon een keiharde vinger naar de klanten toe. Daar veranderd een levertijd niks aan, zelfs kleinere winkels hebben hem ruim op voorraad maar wij moeten gewoon keihard wachten. Gewoon extreem triest van Apple...
Je kan er van vinden wat je wil en again: Ik had hem zelf ook liever gister dan vandaag gehad, maar het veranderd niets aan het feit dat je tijdens je bestelling schijnbaar minder moeite had met de levertijd dan nu. Heel cru gezegd: Als je zeker had willen zijn van de 4S in de eerste week, had je hem niet bij Apple moeten bestellen. Iets waar ze je tijdens het bestellen al voor waarschuwen.
  #403  
Oud 01-11-11, 12:48
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Bekijk bericht
Je kan er van vinden wat je wil en again: Ik had hem zelf ook liever gister dan vandaag gehad, maar het veranderd niets aan het feit dat je tijdens je bestelling schijnbaar minder moeite had met de levertijd dan nu. Heel cru gezegd: Als je zeker had willen zijn van de 4S in de eerste week, had je hem niet bij Apple moeten bestellen. Iets waar ze je tijdens het bestellen al voor waarschuwen.
Als je zeker had willen zijn van de 4S dan had je hem niet bij Apple moeten bestellen, hoor je eigenlijk wel wat je zegt? Maargoed jij hoort bij de groep die alles slikt wat Apple doet, good luck.
  #404  
Oud 01-11-11, 12:53
KillerBeeNLD KillerBeeNLD is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Als je zeker had willen zijn van de 4S dan had je hem niet bij Apple moeten bestellen, hoor je eigenlijk wel wat je zegt? Maargoed jij hoort bij de groep die alles slikt wat Apple doet, good luck.
Nee hoor, ik hoor bij de groep die leest wat er op een website staat.
  #405  
Oud 01-11-11, 13:06
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik vind t allemaal n beetje opgeblazen, simlockvrij is die bijna nergens te vekrijgen nu. of tegen een meerprijs van .. euro en dan heb je ook levertijd, kijk maar na! Ik heb het ook even gevolgd in Amerika en daar was de eerste week, dus van 14-21 oktober ook géén losse iPhone te verkrijgen. Alleen incl. abo.. En als je als bedrijf op 1 product 150 winst kan maken in de eerste week met goede levertijd, zijn de mensen tevreden en gaan ze het volgende keer weer zo doen. Terwijl je op n los toestel maar 100 euro winst maakt. Dus ik verwacht eigenlijk dat we vanaf de 4e levering krijgen en dit staat hoe stom het ook is in gelijken met de 1 a 2 weken verzendklaar-tijd sinds 21 oktober. Want er staat verzendklaar tussen .. okt - .. nov!!

We moeten toch het geduld opbrengen een ander vergelijkbaare procedure is als je een boete krijgt, ze delen ze heel snel uit en je krijgt de brief binnen 6 weken thuis gestuurden 5 weken en 6 dagen hoor je niks.. de laatste dag ligt die op je deurmat! En dan ben je aan het hopen dat je ze niet binnen krijgt..

nu is het net anders om alleen heb je geld uitgegeven aan iets waar op dit moment niemand tegenop kan in de smartphone sector, het beste van het beste, t mooiste van t mooiste

Ik hou van Apple maar haat hun 1ste periode in levertijd!
  #406  
Oud 01-11-11, 13:07
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Ze zijn allemaal simlockvrij.
  #407  
Oud 01-11-11, 13:08
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Ze zijn allemaal simlockvrij.
los te koop dan... sorry
  #408  
Oud 01-11-11, 13:10
PhilipSchiller PhilipSchiller is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Morgen, na deze feestdag in België, bel ik naar elke Mobistar Shop in de buurt. Zodra ik een witte 16GB vind word mijn Apple Bestelling direct geannuleerd.

Prutsers.
  #409  
Oud 01-11-11, 13:12
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
los te koop dan... sorry
Ik zie ze op verschillende websites gewoon op voorraad staan hoor, dus dat verhaal gaat ook niet op. Waarom gaat Apple een pre-order starten op de 21ste terwijl ze pas van plan zijn om pas aan het eind te gaan leveren. Een pre-order wordt meestal gedaan zodat je het product op de release thuis hebt, en Apple weet dat zelf ook wel erg goed, nu lekker weg komen met 1-2 weken levertijd. Waarom zetten ze er niet gewoon neer, leverbaar vanaf 3 november had iedereen een hoop gezeur bespaard. En als iets op de site staat dan hoeft dat nog niet te betekenen dat dat een normale gang van zaken is.
  #410  
Oud 01-11-11, 13:14
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Ik zie ze op verschillende websites gewoon op voorraad staan hoor, dus dat verhaal gaat ook niet op. Waarom gaat Apple een pre-order starten op de 21ste terwijl ze pas van plan zijn om pas aan het eind te gaan leveren. Een pre-order wordt meestal gedaan zodat je het product op de release thuis hebt, en Apple weet dat zelf ook wel erg goed, nu lekker weg komen met 1-2 weken levertijd. Waarom zetten ze er niet gewoon neer, leverbaar vanaf 3 november had iedereen een hoop gezeur bespaard. En als iets op de site staat dan hoeft dat nog niet te betekenen dat dat een normale gang van zaken is.
Welke site dan??
  #411  
Oud 01-11-11, 13:18
bulsing bulsing is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Bekijk bericht
Er stond duidelijk op de site (voor dat je akkoord gaat met je bestelling: Levertijd 1-2 weken) ...
Ik heb regelmatig wat uit de Apple Store besteld en de ervaring en het daaruit komende verwachting partoon is dat producten eerder geleverd worden dat dat er op de site staat bij het bestellen. Zo was het ook bij de levering van de eerste batch o.a. in Duitsland van de 4S.

Dat het hier niet kan is zuur, maar nog zuurder dat uitgerekend Apple zelf niet levert en de rest van de carriers wel. Dat steek 'm denk ik bij de meeste mensen hier.

Op zich is de € 50 compensatie een leuke aanvullig, maar het doet niet af aan de vraag waarom Apple zelf niet kan (of wil denk ik) kan leveren op de release datum.
  #412  
Oud 01-11-11, 13:20
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
Welke site dan??
Belsim, Castle zijn wel iets duurder maar gewoon uit voorraad leverbaar.
  #413  
Oud 01-11-11, 13:29
bulsing bulsing is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Ik neem aan 50 euro compensatie pas geldt als je de iPhone niet uiterlijk 7 november hebt?
Vorig jaar was het het zelfde gezeik met de 4 die in de UK store besteld heb en ook al niet leverbaar was op de release datum. En ook daar heb ik toen € 50 tegemoetkoming gekregen.

Ik ga er dus vanuit dat de € 50 tegemoetkoming niet afhangt of hij nou wel of niet 'op tijd' is
  #414  
Oud 01-11-11, 13:37
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Met de emailtjes zijn ze al net zo snel:

Citaat:
Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store.

U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten.
  #415  
Oud 01-11-11, 14:08
bjorntjemet bjorntjemet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Met de emailtjes zijn ze al net zo snel:
Haha over 4 werk dagen heb je als het goed is je iphone ook binnen XD
  #416  
Oud 01-11-11, 14:11
sjakkie123 sjakkie123 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Breda
Berichten: 22
Standaard

Heb net wederom naar apple gebelt, medewerker wist totaal niet wanneer de orders verstuurd worden en er was nog totaal niks op voorraad. Hij kon mij wel vertellen dat de providers tmobile etc de iphones in het buitenland aangekocht hebben en ze hierdoor WEL kunnen leveren
  #417  
Oud 01-11-11, 14:14
martin21 martin21 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakkie123 Bekijk bericht
Hij kon mij wel vertellen dat de providers tmobile etc de iphones in het buitenland aangekocht hebben en ze hierdoor WEL kunnen leveren
Volgens mij slaat dat nergens op, als dit zo zou zijn hadden de providers al voor de 28ste kunnen uitleveren.
  #418  
Oud 01-11-11, 14:14
bjorntjemet bjorntjemet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakkie123 Bekijk bericht
Heb net wederom naar apple gebelt, medewerker wist totaal niet wanneer de orders verstuurd worden en er was nog totaal niks op voorraad. Hij kon mij wel vertellen dat de providers tmobile etc de iphones in het buitenland aangekocht hebben en ze hierdoor WEL kunnen leveren
Ik had een paar jaar terug een 3g besteld met vodafone abonnement, en dat bleek een Italiaans toestel te zijn. Het maakte mij niet uit. Maar op zich vrij logisch..

Dan is het nog lelijker van apple. Waarom heeft Nederland dan 28 oktober gekregen als er blijkbaar geen enkel toestel in nederland is behalve de import toestellen van de providers. Best raar
  #419  
Oud 01-11-11, 14:19
zinloos zinloos is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bulsing Bekijk bericht
Vorig jaar was het het zelfde gezeik met de 4 die in de UK store besteld heb en ook al niet leverbaar was op de release datum. En ook daar heb ik toen € 50 tegemoetkoming gekregen.

Ik ga er dus vanuit dat de € 50 tegemoetkoming niet afhangt of hij nou wel of niet 'op tijd' is
bij mij krijg ik die 50€ gewoon of die nou morgen of volgende week komt
heb er ook email van.
  #420  
Oud 01-11-11, 14:26
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bulsing Bekijk bericht
...

Dat het hier niet kan is zuur, maar nog zuurder dat uitgerekend Apple zelf niet levert en de rest van de carriers wel. Dat steek 'm denk ik bij de meeste mensen hier.

Op zich is de € 50 compensatie een leuke aanvullig, maar het doet niet af aan de vraag waarom Apple zelf niet kan (of wil denk ik) kan leveren op de release datum.
Het antwoord is: De providers en de grote Telecom winkels zijn de "grote" en dus belangrijke klanten van Apple. Wij, helaas, zijn de "kleine" en dus, onbelangrijke klanten, daarom.. En overbodig te zeggen: We hebben reeds betaald; dus Apple hoeft zich geen zorgen meer te maken over onze leveringen enz.. Als er iets over zou zijn van de Iphone 4S'en nadat ze bij alle providers en Telecom winkels al afgeleverd zullen worden, dan krijgen we de rest, misschien.. Dus, nooit meer via de Apple Store..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.