Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zal de mijne ook annuleren als ik tegen morgen of overmorgen nog niets heb gehoord van apple, heb gekeken op de site van mobistar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zal de mijne ook annuleren als ik tegen morgen of overmorgen nog niets heb gehoord van apple, heb gekeken op de site van mobistar en daar staat zelfs op de site dat de iphone 16gb, 32gb, 64gb,(simlock vrij) nog in stock zijn. tegen woensdag eens bellen naar een mobistarshop en hopelijk kan ik dan nog eentje bemachtigen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er nog niemand die iets vandaag heeft gehoord? Vriend van me was niet thuis en zijn moeder had geen legitimatie! komen woensdag weer...
|
|
||||
|
||||
Mja, mja, ik voel met je mee, maar aan de andere kant: de leverdatum staat duidelijk aangegeven. Pas als ze 7 november niet hebben geleverd en er is niets veranderd aan de status, DAN vind ik dat je over onduidelijkheid mag praten. Het kan zomaar zijn dat pas donderdag of vrijdag de status verandert en dat je 7 november geleverd krijgt. Hoezo onduidelijk dan?
Ben het wel met je eens dat we het liefst GISTEREN de bestelling zouden hebben ontvangen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het maakt me niet uit of ik gelijk heb, ik begrijp je gewoon heel goed en merk bij mezelf dat ik ook de prikkel lastig kan weerstaan om de komende dagen (als ik in het zuiden van het land zit) niet eventjes door te rijden naar Belgie. Maar dan wordt ik weer ff wat rustiger en denk ik: ach, voor die paar tientjes wacht ik wel gewoon eventjes af. Kan ik daar weer leuke apps voor aanschaffen
@thijsvgelder: Was die ook bij Apple.nl besteld? Wat was zijn geschatte leverdatum? |
|
|||
|
|||
Kijk allemaal leuk en aardig die verwachte levertijd, en ik kan er ook nog inkomen als Apple tenminste nog een aantal toestellen had geleverd. Maar er is tot op heden nog geen toestel de deur uit gegaan, en dat vind ik best wel debiel, zeker als een bedrijf als Castle de iPhone 4S gewoon op voorraad heeft en alle providers hadden vergeleken met vorig jaar een mega stock.
|
|
|||
|
|||
Ik betwijfel eigenlijk of dit via Apple.nl is besteld. Zelf wacht ik wel af.. maar ben toch wel erg teleurgesteld in Apple
|
|
|||
|
|||
Aangezien dit topic over Iphone 4S besteld op Apple.nl gaat lijkt het mij logische dat ik dan iets plaats m.b.t. dit artikel
zijn iphone is besteld op 21e bij apple store en zijn levering stond gepland zoals zovelen 31-10 - 07-11 (overigens is zijn status niet veranderd) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle providers en ook apple hebben problemen met levering. Dat neem ik hun ook niet kwalijk aangezien het ook een gewild ding is, maar vind wel dat ze erg onduidelijk zijn en ze klanten te laat informeren en niet goed helpen.
Maar als je bij apple hebt besteld kan je wel verwachten dat je lang moet wachten. 1 het is daar het goedkoopst en 2 grotendeels van de kopers bestellen daar ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar de Apple online store had geen statusverandering. Edit: Waarom zou je een legitimatie nodig hebben om een iPhone in ontvangst te nemen? Dat lijkt me alleen relevant als je een abonnement hebt afgesloten. En Apple maakt toch geen afspraak? |
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld en vertelden mij dat "als u geen bericht van Apple ontvangt, wordt de iPhone gewoon tussen de geschatte leverdata geleverd" aldus een medewerkster. Geen paniek jochies.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha allemaal gestrest over de levering vroeg of laat krijg je hem toch wel
|
|
|||
|
|||
Wat jij wilt... suggereer maar wat je wilt, ipv van het aannemen.. Ik weet hoe het zit en wat ik gezien heb (zoals zijn bestelling op de apple site)
Maar goed, hopelijk krijgen we allemaal snel bericht en kunnen we eindelijk onze nieuwe iPhone 4s gebruiken |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|