//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zal de mijne ook annuleren als ik tegen morgen of overmorgen nog niets heb gehoord van apple, heb gekeken op de site van mobistar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 31-10-11, 21:03
ralphl ralphl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: gent
Berichten: 15
Standaard

ik zal de mijne ook annuleren als ik tegen morgen of overmorgen nog niets heb gehoord van apple, heb gekeken op de site van mobistar en daar staat zelfs op de site dat de iphone 16gb, 32gb, 64gb,(simlock vrij) nog in stock zijn. tegen woensdag eens bellen naar een mobistarshop en hopelijk kan ik dan nog eentje bemachtigen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 31-10-11, 21:14
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralphl Bekijk bericht
ik zal de mijne ook annuleren als ik tegen morgen of overmorgen nog niets heb gehoord van apple, heb gekeken op de site van mobistar en daar staat zelfs op de site dat de iphone 16gb, 32gb, 64gb,(simlock vrij) nog in stock zijn. tegen woensdag eens bellen naar een mobistarshop en hopelijk kan ik dan nog eentje bemachtigen
Als je dan woensdag belt en je gaat er dan donderdag (of vrijdag heen), dat is dan toch hetzelfde als dat je nu gewoon wacht tot je bestelling geleverd wordt? Of ligt de verwachtte levering bij jou niet tussen 31-10 en 7-11 ? Scheelt je ook nog eens 30 euro
  #323  
Oud 31-10-11, 21:17
ralphl ralphl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: gent
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Als je dan woensdag belt en je gaat er dan donderdag (of vrijdag heen), dat is dan toch hetzelfde als dat je nu gewoon wacht tot je bestelling geleverd wordt? Of ligt de verwachtte levering bij jou niet tussen 31-10 en 7-11 ? Scheelt je ook nog eens 30 euro
in principe heb je gelijk maar al die onduidelijkheid rond de iphone 4s ben ik nogal beu, als apple niets heeft laten weten tegen woensdag of donderdag zal ik het toch annuleren , mijn levertermijn is ook 31okt-07nov maar volgens sommige geruchten zal die maar volgende week maandag verstuurd worden, heb ook al andere dingen gehoord want heb namelijk zelf ook al gebeld naar apple daar verzekerden ze mij dat ik hem zeker tussen die 2 data's moet hebben
  #324  
Oud 31-10-11, 21:23
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Is er nog niemand die iets vandaag heeft gehoord? Vriend van me was niet thuis en zijn moeder had geen legitimatie! komen woensdag weer...
  #325  
Oud 31-10-11, 21:24
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Mja, mja, ik voel met je mee, maar aan de andere kant: de leverdatum staat duidelijk aangegeven. Pas als ze 7 november niet hebben geleverd en er is niets veranderd aan de status, DAN vind ik dat je over onduidelijkheid mag praten. Het kan zomaar zijn dat pas donderdag of vrijdag de status verandert en dat je 7 november geleverd krijgt. Hoezo onduidelijk dan?

Ben het wel met je eens dat we het liefst GISTEREN de bestelling zouden hebben ontvangen
  #326  
Oud 31-10-11, 21:25
bjorntjemet bjorntjemet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAndries Bekijk bericht
Ik heb de 32gb besteld , ook getwijfeld voor de witte maar is erg besmettelijk denk,dus toch maar voor zwart gekozen
Dat was ook mijn overweging.
  #327  
Oud 31-10-11, 21:27
ralphl ralphl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: gent
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Mja, mja, ik voel met je mee, maar aan de andere kant: de leverdatum staat duidelijk aangegeven. Pas als ze 7 november niet hebben geleverd en er is niets veranderd aan de status, DAN vind ik dat je over onduidelijkheid mag praten. Het kan zomaar zijn dat pas donderdag of vrijdag de status verandert en dat je 7 november geleverd krijgt. Hoezo onduidelijk dan?

Ben het wel met je eens dat we het liefst GISTEREN de bestelling zouden hebben ontvangen
eigenlijk heb je wel gelijk misschien toch maar wachten tot 7 nov, en dan actie ondernemen. maar toch ga ik al proberen om er 1tje opzij te laten leggen in een mobistarshop tegen vrijdag. kan nooit kwaad e
  #328  
Oud 31-10-11, 21:30
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het maakt me niet uit of ik gelijk heb, ik begrijp je gewoon heel goed en merk bij mezelf dat ik ook de prikkel lastig kan weerstaan om de komende dagen (als ik in het zuiden van het land zit) niet eventjes door te rijden naar Belgie. Maar dan wordt ik weer ff wat rustiger en denk ik: ach, voor die paar tientjes wacht ik wel gewoon eventjes af. Kan ik daar weer leuke apps voor aanschaffen

@thijsvgelder: Was die ook bij Apple.nl besteld? Wat was zijn geschatte leverdatum?
  #329  
Oud 31-10-11, 21:37
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Kijk allemaal leuk en aardig die verwachte levertijd, en ik kan er ook nog inkomen als Apple tenminste nog een aantal toestellen had geleverd. Maar er is tot op heden nog geen toestel de deur uit gegaan, en dat vind ik best wel debiel, zeker als een bedrijf als Castle de iPhone 4S gewoon op voorraad heeft en alle providers hadden vergeleken met vorig jaar een mega stock.
  #330  
Oud 31-10-11, 21:40
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
Is er nog niemand die iets vandaag heeft gehoord? Vriend van me was niet thuis en zijn moeder had geen legitimatie! komen woensdag weer...
Ik betwijfel eigenlijk of dit via Apple.nl is besteld. Zelf wacht ik wel af.. maar ben toch wel erg teleurgesteld in Apple
  #331  
Oud 31-10-11, 21:45
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Aangezien dit topic over Iphone 4S besteld op Apple.nl gaat lijkt het mij logische dat ik dan iets plaats m.b.t. dit artikel

zijn iphone is besteld op 21e bij apple store en zijn levering stond gepland zoals zovelen 31-10 - 07-11 (overigens is zijn status niet veranderd)
  #332  
Oud 31-10-11, 21:45
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
Aangezien dit topic over Iphone 4S besteld op Apple.nl gaat lijkt het mij logische dat ik dan iets plaats m.b.t. dit artikel

zijn iphone is besteld op 21e bij apple store en zijn levering stond gepland zoals zovelen 31-10 - 07-11 (overigens is zijn status niet veranderd)
Ja jij zette het er op een manier neer dat het leek dat het pakketje al onderweg was.
  #333  
Oud 31-10-11, 21:49
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Ja jij zette het er op een manier neer dat het leek dat het pakketje al onderweg was.
klopt, ze zij ook bij hem langs geweest...

nog een voorbeeld check foto
  #334  
Oud 31-10-11, 21:49
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Alle providers en ook apple hebben problemen met levering. Dat neem ik hun ook niet kwalijk aangezien het ook een gewild ding is, maar vind wel dat ze erg onduidelijk zijn en ze klanten te laat informeren en niet goed helpen.

Maar als je bij apple hebt besteld kan je wel verwachten dat je lang moet wachten. 1 het is daar het goedkoopst en 2 grotendeels van de kopers bestellen daar ook.
  #335  
Oud 31-10-11, 21:49
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Ja jij zette het er op een manier neer dat het leek dat het pakketje al onderweg was.
Zoals ik het begrijp had zijn vriend de 21ste besteld en is die vandaag aangeboden maar konden ze m niet in ontvangst nemen vanwege het gebrek aan legitimatie ofzoiets..

Maar de Apple online store had geen statusverandering.

Edit:
Waarom zou je een legitimatie nodig hebben om een iPhone in ontvangst te nemen? Dat lijkt me alleen relevant als je een abonnement hebt afgesloten. En Apple maakt toch geen afspraak?
  #336  
Oud 31-10-11, 21:50
Floris Drapers Floris Drapers is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Vandaag gebeld en vertelden mij dat "als u geen bericht van Apple ontvangt, wordt de iPhone gewoon tussen de geschatte leverdata geleverd" aldus een medewerkster. Geen paniek jochies.
  #337  
Oud 31-10-11, 21:50
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
klopt, ze zij ook bij hem langs geweest...

nog een voorbeeld check foto
Dat is dus niet van Apple.nl.
  #338  
Oud 31-10-11, 21:53
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Haha allemaal gestrest over de levering vroeg of laat krijg je hem toch wel
  #339  
Oud 31-10-11, 21:53
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Dat is dus niet van Apple.nl.
Wat jij wilt... suggereer maar wat je wilt, ipv van het aannemen.. Ik weet hoe het zit en wat ik gezien heb (zoals zijn bestelling op de apple site)

Maar goed, hopelijk krijgen we allemaal snel bericht en kunnen we eindelijk onze nieuwe iPhone 4s gebruiken
  #340  
Oud 31-10-11, 21:53
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
klopt, ze zij ook bij hem langs geweest...

nog een voorbeeld check foto
En ook echt via apple zelf besteld dus niet via wat anders?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 07:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 08:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 18:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.