Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) dan komen ze aan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dan komen ze aan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik hoop toch eerder! Ben aankomend weekend een lang weekend vrij, wil hem dan toch wel hebben!
|
|
|||
|
|||
Apple stelt me een beetje teleur..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat ze alle voorraad in de VS ingezet hebben en nu de EU aan de beurt is trekken we aan het kortste eind...
|
|
|||
|
|||
en dan met name de mensen die bij Apple zelf hebben besteld.. de providers hebben toestellen en zijn al lang en breed aan het uitleveren.
|
|
|||
|
|||
Wie weet worden ze vanavond wel verstuurd maar de orderstatus pas laat worden bijgewerkt.
Die apple medewerkers weten net zoveel als wij, en hun verhalen moet je maar met een korrel zout nemen. |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog 1 dag daarna cancel ik mijn order, haal ik hem wel bij Castle.
|
|
|||
|
|||
Als iedereen hem nou even cancelt, krijg ik hem eerder!
Doen dus allemaal!! |
|
|||
|
|||
In Belgie is hij nog redelijk makkelijk te verkrijgen.
Zeker in mobistar shops! Mocht je op de grens wonen, moet lukken. Vandaag hadden ze nog grote voorraad in Lanaken. |
|
|||
|
|||
Ik heb dus een zwarte 16 gb besteld, maar eigenlijk zou ik wel een witte willen. Zou ik dit nog kunnen wijzigen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik had een idee. Al we nou allemaal een gokje wagen op waarneer de iPhone 4S komt. Als een spelletje degene die het goed raadt of er het dichtsbij zit wint. En krijgt de eer en de iPhone. Spelregels: Mag niet begin dag of eind dag van de verwachte periode zijn voor rest mag elke dag na de aangegeven levertijd. Of er tussen in.
Ik gok 5 November. Nu jullie beurt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Levering van m'n witte 16Gb is tussen vandaag en 7 november. Nu gaan we morgen voor een paar daagjes naar Mill.....dat is dan wel weer erg dicht in de buurt van de Belgische grens....zal ik....of zal ik niet..... Als ik nu weet dat ie vrijdag of zaterdag bezorgd wordt : prima. Of op de 7e, mijn verjaardag mag ook nog.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|