Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta nu in de Saturn in Nieuwegein en daar hebben ze nu alle modellen op voorraad voor Apple prijzen. Twijfel echt of ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik sta nu in de Saturn in Nieuwegein en daar hebben ze nu alle modellen op voorraad voor Apple prijzen.
Twijfel echt of ik hem niet gewoon meeneem, ik heb namelijk betaald via bankoverschrijving en m'n geld is dus al afgeschreven |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou het zelf direct doen |
|
|||
|
|||
word er moe van nu
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier is een instructievideo die misschien van pas kan komen: How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED! - YouTube Met het bijbehorende knip-template: http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf |
|
|||
|
|||
Hoelaat heb jij besteld? Ik heb namelijk ook 32GB zwart besteld op 22 okt maar de status is nog niet veranderd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Je hoeft niet zelf te knippen, tenzij je prepaid neemt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast krijg je sws een micro sim bij ben.. grapje> is al vermeldt bij dirkjan82 |
|
|||
|
|||
Hoppaa! iPhone 4s 16gb zwart net gekocht bij de Saturn Nieuwegein. Apple bestelling geannuleerd, krijg het geld direct terug gestort.
Overgens hebben ze daar nog veel op voorraad! Dus omgeving Utrecht? Rij even naar Nieuwegein. |
|
|||
|
|||
De mijne is nu onderweg (TNT is "out for delivery" sinds 11:36). Maar even uit nieuwsgierigheid: wat kost ie bij Saturn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist UPS op bezoek gehad en een mooi pakketje in ontvangst mogen nemen.
Hij had de zweet druppels op z'n voorhoofd staan, hij zal het wel druk hebben...! |
|
|||
|
|||
Joepie!!! status van de bestelling bij apple.nl verandert naar Verzending wordt voorbereid.... en nu maar hopen dat die vanavond verzonden wordt, en morgen in huis is...
btw: maandag 24 oktober besteld - 4S wit 32GB |
|
|||
|
|||
Beetje jammer dit, ik heb de 32 GB zwart 21 okt besteld en de status staat nog altijd op Artikelen worden verwerkt > Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee waar ik een losse 64 gig in of om Amsterdam zou kunnen krijgen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Prachtig weer om de GPS en camera van je iPhone buiten te proberen zou ik zeggen! Helaas worden pakketjes van Apple niet op zaterdag bezorgd. Voor UPS is dat een extra dienst die Apple niet doet, en wat betreft TNT werkt Apple samen met TNT express die niet op zaterdag werkt. |
|
|||
|
|||
Aan de mensen met status voorbereiding voor verzending.
Ik denk dat ze maar zondag namiddag/avond zullen verzenden enzo de maandag leveren aan huis. |
|
|||
|
|||
Heb "Verzending wordt voorbereid" sinds gisterenmiddag.. begin te balen..
nu moet ik twijfelen over de aflevering a.s. maandag en wordt het dinsdag?! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|