//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta nu in de Saturn in Nieuwegein en daar hebben ze nu alle modellen op voorraad voor Apple prijzen. Twijfel echt of ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1301  
Oud 04-11-11, 12:47
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Ik sta nu in de Saturn in Nieuwegein en daar hebben ze nu alle modellen op voorraad voor Apple prijzen.
Twijfel echt of ik hem niet gewoon meeneem, ik heb namelijk betaald via bankoverschrijving en m'n geld is dus al afgeschreven
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1302  
Oud 04-11-11, 12:50
nielvanroy nielvanroy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Bekijk bericht
Ik sta nu in de Saturn in Nieuwegein en daar hebben ze nu alle modellen op voorraad voor Apple prijzen.
Twijfel echt of ik hem niet gewoon meeneem, ik heb namelijk betaald via bankoverschrijving en m'n geld is dus al afgeschreven
doen, dan heb je hem zeker, moet je niet thuis zijn wanneer ze dan eens zin hebben om langs te komen en je geld zal je wel terugkrijgen (denk eraan dat dat deeltje wel vrij vlot ging (4dagen)
zou het zelf direct doen
  #1303  
Oud 04-11-11, 12:53
billknoop billknoop is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

word er moe van nu
  #1304  
Oud 04-11-11, 12:55
steef85 steef85 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hyeres Bekijk bericht
Ik heb ook een iPhone 4S besteld maar aangezien ik mijn abbo bij Vodafone wil stopzetten ben ik op zoek naar iets anders. Het plan was om een abbo bij Ben te nemen en die op maat te knippen zodat hij in de iPhone past. Iemand die kan bevestigen of hij het zal doen?
Het op maat knippen is vrij eenvoudig. Als je maar geduldig knipt.

Hier is een instructievideo die misschien van pas kan komen: How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED! - YouTube

Met het bijbehorende knip-template: http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf
  #1305  
Oud 04-11-11, 13:03
Isabellax333 Isabellax333 is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderDB Bekijk bericht
Besteld 22 okt
Leveringsdatum: 2 nov - 8 nov
Gisteren naar 'verzending wordt voorbereid'
Hoop dat hij vandaag nog verzonden wordt, maar vrees voor maandag...
Gaat om een zwarte iPhone 32 GB
Hoelaat heb jij besteld? Ik heb namelijk ook 32GB zwart besteld op 22 okt maar de status is nog niet veranderd
  #1306  
Oud 04-11-11, 13:05
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
je hebt het goed gedaan..Volgende keer nooit bij de Apple Store. Trouwens, Studentenmobiel heeft dezelfde prijzen als Apple Store en geen stomme statussen die wekenlang blijven staan zonder enige update...
Ik zag op de website van Studentenmobiel dat de iPhone 4S 16GB daar 629,- kost, terwijl die bij Apple NL 599,- is. Studentenmobiel is dus duurder. Of zie ik iets over het hoofd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hyeres Bekijk bericht
Ik heb ook een iPhone 4S besteld maar aangezien ik mijn abbo bij Vodafone wil stopzetten ben ik op zoek naar iets anders. Het plan was om een abbo bij Ben te nemen en die op maat te knippen zodat hij in de iPhone past. Iemand die kan bevestigen of hij het zal doen?
Kijk even hier: Veelgestelde vragen (link naar Ben website)
Je hoeft niet zelf te knippen, tenzij je prepaid neemt.
  #1307  
Oud 04-11-11, 13:10
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem89 Bekijk bericht
Waarschijnlijk zal ik niet thuis zijn wanneer de phone word geleverd. Maar ik kan toch een briefje op de deur hangen met de mededeling dat hij bij me buren geleverd mag worden? Tenslotte zijn al mijn bestellingen die met TNT zijn bezorgt, bij de buren afgeleverd... UPS heb ik geen flauw benul van...
Volgens mij specificeert Apple dat ie niet bij de buren mag worden afgegeven. Maar het kan allemaal veel simpeler. Wanneer je m met TNT krijgt dan krijg je een briefje door de deur. Hierop staat een nummer. Met dit nummer ga je naar de TNT website en vertel je dat je m voor de volgende levering (de dag erop dan dus) op het postkantoor wilt hebben. Dus als ie vandaag langskomt, dan vul je het nummer vanavond op de website in. Geef aan dat je m op het postkantoor wilt komen afhalen. Morgen kun je dan naar het postkantoor gaan en m daar afhalen. Ik heb van deze service al vaak gebruik van gemaakt.
  #1308  
Oud 04-11-11, 13:18
NoorAish NoorAish is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hyeres Bekijk bericht
Ik heb ook een iPhone 4S besteld maar aangezien ik mijn abbo bij Vodafone wil stopzetten ben ik op zoek naar iets anders. Het plan was om een abbo bij Ben te nemen en die op maat te knippen zodat hij in de iPhone past. Iemand die kan bevestigen of hij het zal doen?
Dat was ik ook eerst van plan, alleen Ben heeft sinds 1nov alleen maar data-pakketten van 200mb en 500mb! Ik weet niet of dat nog genoeg voor je is?
Daarnaast krijg je sws een micro sim bij ben.. grapje> is al vermeldt bij dirkjan82
  #1309  
Oud 04-11-11, 13:20
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Hoppaa! iPhone 4s 16gb zwart net gekocht bij de Saturn Nieuwegein. Apple bestelling geannuleerd, krijg het geld direct terug gestort.
Overgens hebben ze daar nog veel op voorraad! Dus omgeving Utrecht? Rij even naar Nieuwegein.
  #1310  
Oud 04-11-11, 13:54
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

De mijne is nu onderweg (TNT is "out for delivery" sinds 11:36). Maar even uit nieuwsgierigheid: wat kost ie bij Saturn?
  #1311  
Oud 04-11-11, 13:55
CLNstudios CLNstudios is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
De mijne is nu onderweg (TNT is "out for delivery" sinds 11:36). Maar even uit nieuwsgierigheid: wat kost ie bij Saturn?
Wanneer veranderde bij jou de status naar 'verzending wordt voorbereid'?
  #1312  
Oud 04-11-11, 13:56
dittmeyers dittmeyers is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Zojuist UPS op bezoek gehad en een mooi pakketje in ontvangst mogen nemen.
Hij had de zweet druppels op z'n voorhoofd staan, hij zal het wel druk hebben...!
  #1313  
Oud 04-11-11, 14:09
Mirabelx Mirabelx is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Joepie!!! status van de bestelling bij apple.nl verandert naar Verzending wordt voorbereid.... en nu maar hopen dat die vanavond verzonden wordt, en morgen in huis is...

btw: maandag 24 oktober besteld - 4S wit 32GB
  #1314  
Oud 04-11-11, 14:22
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirabelx Bekijk bericht
Joepie!!! status van de bestelling bij apple.nl verandert naar Verzending wordt voorbereid.... en nu maar hopen dat die vanavond verzonden wordt, en morgen in huis is...

btw: maandag 24 oktober besteld - 4S wit 32GB
Beetje jammer dit, ik heb de 32 GB zwart 21 okt besteld en de status staat nog altijd op Artikelen worden verwerkt > Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011
  #1315  
Oud 04-11-11, 14:26
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLNstudios Bekijk bericht
Wanneer veranderde bij jou de status naar 'verzending wordt voorbereid'?
Woensdag eind van de middag/begin van de avond. En gisterenmiddag werd ie "Verzonden".
  #1316  
Oud 04-11-11, 14:27
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Iemand een idee waar ik een losse 64 gig in of om Amsterdam zou kunnen krijgen?
  #1317  
Oud 04-11-11, 14:28
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dittmeyers Bekijk bericht
Zojuist UPS op bezoek gehad en een mooi pakketje in ontvangst mogen nemen.
Hij had de zweet druppels op z'n voorhoofd staan, hij zal het wel druk hebben...!
Heb je al buiten gekeken en gevoeld? Het is heerlijk weer! Ik was straks even vliegeren en daarmee zonder jas buiten. Ook ik had het zweet op m'n rug staan.
Prachtig weer om de GPS en camera van je iPhone buiten te proberen zou ik zeggen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirabelx Bekijk bericht
Joepie!!! status van de bestelling bij apple.nl verandert naar Verzending wordt voorbereid.... en nu maar hopen dat die vanavond verzonden wordt, en morgen in huis is...

btw: maandag 24 oktober besteld - 4S wit 32GB
Helaas worden pakketjes van Apple niet op zaterdag bezorgd. Voor UPS is dat een extra dienst die Apple niet doet, en wat betreft TNT werkt Apple samen met TNT express die niet op zaterdag werkt.
  #1318  
Oud 04-11-11, 14:29
DDAA DDAA is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Aan de mensen met status voorbereiding voor verzending.
Ik denk dat ze maar zondag namiddag/avond zullen verzenden enzo de maandag leveren aan huis.
  #1319  
Oud 04-11-11, 14:30
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Heb "Verzending wordt voorbereid" sinds gisterenmiddag.. begin te balen..

nu moet ik twijfelen over de aflevering a.s. maandag en wordt het dinsdag?!
  #1320  
Oud 04-11-11, 14:32
SanderDB SanderDB is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
Heb "Verzending wordt voorbereid" sinds gisterenmiddag.. begin te balen..

nu moet ik twijfelen over de aflevering a.s. maandag en wordt het dinsdag?!
Heb ook 'verzending wordt voorbereid' sinds gisteren, kan echter niet meer wachten Ö
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.