Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DDAA Aan de mensen met status voorbereiding voor verzending. Ik denk dat ze maar zondag namiddag/avond zullen verzenden enzo de maandag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tnx.. was zo over enthousiast hahahaha... dan maar wachten tot maandag want dan moet deze dame natuurlijk gewoon weer werken. Grrrrrr
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds 'verzending wordt voorbereid' sinds gisteren. Besteld op 22 en direct afgeschreven van m'n cc. Ben bang dat het pas dinsdag wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat kost hij daar? Ik heb een witte inbestelling staan bij Apple maar misschien is dit sneller
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo! Ik heb ook op 23 oktober een iPhone 4S 16GB in België besteld, en ook nog altijd artikelen worden verwerkt als status... Levert 3 - 10 November
Wanneer kan ik hem dan verwachten, maandag of dinsdag zoals ik hier lees? En nog een extra vraagje, bij diegenen die hem al ontvangen hebben, hoe zit het met jullie batterij-levensduur? MVG! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is idd met overschrijving gebeurd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple bestelling ook geannuleerd. Vind het erg waardeloos van Apple |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is zojuist vezonden!!
WHOOP WHOOP |
|
|||
|
|||
Wat heet waardeloos. Bij mij staat levertijd 1 - 8 november. Als hij dinsdag komt is het 8 november. Geen reden om zo te mopperen. Zou hem ook eerder willen hebben, doch dan moet ik veel moeilijker doen. Mijn 4 heb ik vorig jaar daags voor de leveringsdag al in Belgie opgehaald. Was uiteraard een stuk duurder. Omdat deze nog goed werkt heb ik wel enkele dagen geduld.
|
|
|||
|
|||
Status 'verzonden' !!! Bridgepoint laat mij alleen niet zien of het UPS of TNT is.. weten we nog niet of hij morgen of maandag er is. Levering op mijn werk dus het wordt sowieso maandag
|
|
|||
|
|||
Ook zojuist status'verzonden'
Ben benieuwd wanneer ik shipment status kan volgen. |
|
|||
|
|||
Whoop whoop.. congrats! Wat voor model heb jij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|