Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister de eerste keer mijn Iphone 4s aangeboden, maar helaas was ik aan t werken en dus kon niemand de iphone in ontvangst nemen Vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gister de eerste keer mijn Iphone 4s aangeboden, maar helaas was ik aan t werken en dus kon niemand de iphone in ontvangst nemen Vandaag nieuwe kans
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat als mijn status straks verandert in 'verzonden' wanneer zou hij dan ongeveer aankomen? Vandaag niet meer zeker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPS rijdt niet in het weekend en feestdagen, dus waarschijnlijk zal het inderdaad begin volgende week worden.... Op het moment dat je status veranderd in verzonden, kan je ook je verzending traceren (hierin staat ook de verwachte leverdata)
|
|
|||
|
|||
Damn it..
Vind het wel vreemd dat als je deze week gewoon had besteld bij studentmobiel oid dat je je telefoon dan eerder hebt als wanneer je hem pre-orderd bij apple zelf... Heb hem zelf de 27e besteld, omdat ik hem eerst bij Xando in Nijmegen wilde halen omdat de eerste medewerker mij vertelde dat ze er genoeg zouden hebben en dat ik hem zo op kon halen. De tweede vertelde mij echter dat dat waarschijnlijk onmogelijk was en dat dit de snelste weg was... Grrr.. begin hier wel moe van te worden je betaald flink en dan kan je eerst 2 weken wachten.. mijn HTC had ik nog dezelfde dag! 27e besteld, 28e bevestiging, overboeking 16 gig zwart.. "verwerken" ....zucht |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes idg |
|
|||
|
|||
TNT heeft een aparte regeling met Apple. Ook zij leveren bestellingen van Apple alleen van maandag tot vrijdag, tussen 09.00u en 17.00u.
TNT Express - Apple klanten ---------------------- UPS stond voor de deur! iPhone 4S 16GB White!!! Laatst gewijzigd door SmallOne; 04-11-11 om 11:15. Reden: Levering iPhone 4S |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het slechte nieuws Zou mooi zijn als hij vandaag nog binnenkwam
|
|
|||
|
|||
Ik heb via de UPS infonotice geregeld dat ik hem vandaag ga ophalen bij het UPS Depot bij mij in de buurt, kom er vandaag toevallig langs, en was makkelijk online te regelen.
|
|
|||
|
|||
Moest je extra betalen of niet... toen ik dat online wou regelen, moest ik cc gegevens invullen?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zal ik niet thuis zijn wanneer de phone word geleverd. Maar ik kan toch een briefje op de deur hangen met de mededeling dat hij bij me buren geleverd mag worden? Tenslotte zijn al mijn bestellingen die met TNT zijn bezorgt, bij de buren afgeleverd... UPS heb ik geen flauw benul van...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij was het UPS! TNT kan ik niet zeggen |
|
|||
|
|||
je hebt het goed gedaan..Volgende keer nooit bij de Apple Store. Trouwens, Studentenmobiel heeft dezelfde prijzen als Apple Store en geen stomme statussen die wekenlang blijven staan zonder enige update...
|
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen die op de 27e nog hebben besteld?
ik kan echt niet wachten tot 'ie er is, maar zal wel maandag/dinsdag worden... mijn status is nog steeds "artikelen worden verwerkt" Eigenlijk slaat het toch helemaal nergens op? zelfs een budget bedrijfje kan gewoon meteen leveren... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iPhone 4S besteld maar aangezien ik mijn abbo bij Vodafone wil stopzetten ben ik op zoek naar iets anders. Het plan was om een abbo bij Ben te nemen en die op maat te knippen zodat hij in de iPhone past. Iemand die kan bevestigen of hij het zal doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, ik. Hopelijk verandert de status vanavond en hebben we m dan morgen of maandag
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|