Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie nou nog niet in de gaten dat die mensen daar ook helemaal niks weten, die zoeken je order op en zien 31 oktober ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hebben jullie nou nog niet in de gaten dat die mensen daar ook helemaal niks weten, die zoeken je order op en zien 31 oktober - 7 november, precies hetzelfde als wat wij ook zien. Dus uiterlijk 7 november, dat klopt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 17:42 ---------- Voordeel van een creditcard.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Conclusie: niet bellen naar Apple. De ene keer schrik je je rot van wat je hoort (zo lang nog?!) en de keer daarna vullen ze je met teveel (valse?) hoop.
Gewoon afwachten en als je 'm bij een reseller vindt gewoon van profiteren en je bestelling annuleren, of kiezen om af te wachten. Ook ik hou niet van onnodig wachten, maar uiteindelijk zal ie komen. |
|
|||
|
|||
elke Apple medewerker zegt weer wat anders dus wacht het gewoon even af. Ik vind het verder ook niet normaal dat Apple zelf de iphones niet eens kan leveren en de providers wel.
|
|
||||
|
||||
Ik vind het nu toch ook een beetje schandalig worden hoor! Maar goed, als ik hem 7 november niet heb dan pas ga ik echt kwaad worden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb het idee dat zwart 16gb goed te leveren was zo wat ik overal lees maar alles wat wit of 32gb of meer is slecht leverbaar is heb zelf de witte 16gb besteld bij apple still waiting |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik 16gb zwart en ik wacht ook nog... |
|
||||
|
||||
Ik heb ook de zwarte 16GB besteld. wacht.......
|
||||
|
||||
Ik een 4S 64GB Wit
|
|||
|
|||
Iedereen wacht, in dit topic zitten aardig wat mensen die direct hebben besteld (waaronder mij) en hij is nog steeds niet verzonden bij niemand.
|
|
||||
|
||||
Ik ook een 16GB zwart op 21 oktober
|
|
|||
|
|||
Iedereen wacht.. ik heb een 32GB zwart besteld.
Lijkt me sterk dat ze alleen op maandag gaan verzenden. |
|
|||
|
|||
Man man wat een goeie service weer... Hier ook 16gb zwart.. Het is dat bij mij het geld al afgeschreven is (betaling via bankoverschrijving) Anders was ik opzoek gegaan naar een beter adres.
|
|
|||
|
|||
Hier ook 16 gb zwart. Had op 21-10 om 10:11 mijn orderbevestiging binnen.. Met de data 31 okt - 7 nov.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan het echt niet meer aan ik moet de iPhone gewoon hebben.
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij ook. Zeker gezien ze zelf aangeven dat er van maandag t/m vrijdag wordt bezorgd.
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik m'n geld terug zou hebben? Was van plan morgen wat winkels langs te gaan als er niets veranderd.
Heb trouwens 16gb zwart besteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en als je er wel 1 vind moet je deze waarschijnlijk met Abbo nemen ook online vind ik alleen maar toestellen die alleen met Abbo verkocht mogen worden. kijk maar eens hier: Smartphones Keuzehulp - Apple normaal staat er een prijs bij. |
|
||||
|
||||
Op 21 oktober 64 GB Wit besteld. Normaal gesproken wacht ik gewoon tot het pakketje wordt bezorgd, maar omdat ik twijfelde of mijn creditcardbetaling goed was verwerkt belde ik Apple. Mijn indruk is dat de mensen die daar de telefoon opnemen meestal uitzendkrachten zijn die vaak verschillende dingen vertellen. De persoon die ik sprak was onzeker en viel telkens in herhaling. Hij heeft wel aangegeven dat er vandaag GEEN ENKEL iPhone is verstuurd.
Mensen, ga er vanuit dat het volgende week wordt, als we mazzel hebben..!! Succes met de zenuwen. |
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er volgende week worden ze verzonden of komen ze aan ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|