Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Ik bestel bij Apple voor wat zekerheid, en dan leveren ze zelf nog helemaal niks uit. Haha ja dat had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht gewoon af. Hoop nog steeds op een levering morgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar iedereen heeft dus als vroegste afleverdatum 31 oktober? Er is niemand die 28 oktober had???
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik de reacties gevolgd heb is vandaag (31) de eerste dag inderdaad. Ik heb nog niemand gezien die een venster had dat op de 28e oktober begon. Maar goed, om op de 31e te kunnen leveren had Apple al op vrijdag moeten beginnen met versturen.
|
|
|||
|
|||
Gisteren dacht ik even dat ik een orderwijziging had. Ik helemaal blij na een mailtje. Bleek het een bevestiging van wijziging van afleveradres wat ik een uurtje eerder had gewijzigd naar mn werk ipv thuis. Was ik allang weer vergeten.... En nu maar wachten... duurt lang!
|
|
|||
|
|||
Druk aan het leren voor een tentamen, maar af en toe even kijken naar de status
Heb de 23e besteld, levering verwacht tussen 2 - 9 november. |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog maar even
met betellen nu ik alle batterij en ontvangstproblemen lees..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Betreft trouwens een zwarte 16GB Laatst gewijzigd door Torch; 31-10-11 om 14:44. Reden: toevoeging bestelde type iPhone |
|
|||
|
|||
Ik lees er ook geregeld over. Vooral over die batterij. Maar dat is eigenlijk met elke smartphone tegenwoordig. Al die functies vergen nu eenmaal veel van de batterij. De tijd dat je eens per week hoefde te laden is ver verleden tijd denk ik.
|
|
|||
|
|||
Zolang ik mijn iPhone 4S nog niet heb is de tijd van eens per week opladen nog zeer actueel voor mij. Mijn Nokia 1650 laad ik precies 1x per week op, altijd dezelfde nacht in de week.
|
|
|||
|
|||
Heheh .. bijna al weer retro die Nokia! Maar ik kan het me bijna al niet meer herinneren, een telefoon die het meer dan 1,5 dag op 1 charge vol kan houden. Zelfs die vreselijke Sasmung i780 die ik had, drie jaar terug, hield het net 1 dag vol. Om die reden leverde men echter wel een reserverbatterij en USB-oplader mee.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We zullen het wel zien wanneer hij er is. |
|
|||
|
|||
Ben bang dat als ik Apple hier een stelletje lapzwansen noem ik mijn Iphone nog later krijg, dus dat zal ik maar niet doen..
|
|
|||
|
|||
Hoe laat beginnen die status updates meestal? Het is nu al bijna 15:00 en ik heb nog niks vernomen :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat zie ik daar mijn straat inrijden.. de UPS. Dus ik dacht neeee die komt niet hier heen.. En jawel belt er iemand van de UPS aan, ik helemaal gelukkig. Maar nee het was de MacBook van m'n broer... Beetje jammer. Hier ook nog geen status update.
|
|
|||
|
|||
HAHAHAHAHAHAHA, wat zei je? kon er geen 4s vanaf, nu moet je morgen weer komen HAHA
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar ze kunnen dus wel op maandag afleveren. Bullshit dus van apple dat ze dus vanaf dinsdag leveren.. Ookal gaat het om een ander product..
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|