Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb trouwens ook mijn iPhone 4s op de website van Apple besteld maar ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen. Hebben meer mensen dit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens ook mijn iPhone 4s op de website van Apple besteld maar ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen. Hebben meer mensen dit?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukkkig...., het weekend is voorbij....
Als ik de verhalen mag geloven moet ik nog een paar (2) dagen werken en kan ik mijn nieuwe 4s in gebruik nemen... tenminste, dat hoop ik.. Iedereen!! Hou nog even vol!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben toch ook eens benieuwd ... mijne wordt normaal tussen 4 en 14 november geleverd. Ik hoop dus dat ik hem op het einde van deze week al krijg, maar dit zal krap worden denk ik, kijk er alvast naar uit!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij staat er 31 oktober - 7 november en ze versturen hem pas maandag de 31e |
|
|||
|
|||
Vandaar dat ik zei dat het krap zal worden ^^
|
|
|||
|
|||
Van mij 3-10, ik hoop/verwacht ook dat ik hem deze week nog krijg, maar ik vrees er misschien wel wat voor. pff wachten duurt lang
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone levertijd 31/10--07/11, zou de koerierdienst ook op dinsdag 1 November leveren (als ik zo optimistisch mag zijn), want in belgie is het dan een feestdag. weet iemand dit?
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem op 21 oktober besteld en wordt tussen 2 en 9 november geleverd maar er staat nog steeds artikelen worden verwerktn\.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2011 om 21:10 ---------- Alle bestellingen op de Apple site, die ik tot nu toe gedaan heb, werden door Selectvracht geleverd! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
We gaan het zien!
|
|
|||
|
|||
Same here. Ik heb echter wel al rond half 10 - 10 uur ergens besteld. De bevestigingsmail was gewoon traag. Gezien mijn bevestiging op exact dezelfde tijd is ontvangen vermoed ik dat ze gewoon in groepen verstuurd zijn.
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|