Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst mijzelf van werk naar huis verzonden en eenmaal thuisgekomen zie ik dat Apple in de tussentijd de iPhone's heeft verzonden!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eerst mijzelf van werk naar huis verzonden en eenmaal thuisgekomen zie ik dat Apple in de tussentijd de iPhone's heeft verzonden!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk vanaf morgen en anders maandag vermoed ik... |
|
|||
|
|||
pfff volgens mij moeten ze de andere iPhones nog maken!! duurt laaang!
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen tegen een uur of 11 was ie binnen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
fuzzybear
Roos79 Hector Davidss88 Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die nog steeeeds geen status update heb gekregen voor mijn op 21 okt bestelde witte iphone 16 gb???? |
|
|||
|
|||
Nee, want ik heb hem ook op 21 oktober betaald; identiek hetzelfde model.. geld is er al af en alles... dus voor ons wordt het sowieso na het weekend, vind ik ni tof!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je al pagina vernieuwd ed? En heb je met CC betaald of via bank? |
|
|||
|
|||
Woot
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 2x iPhone 4S 16GB zwart (net verandert @17:17) Laatst gewijzigd door xgaming; 03-11-11 om 18:20. Reden: kleurtje toegevoegd :> |
|
|||
|
|||
EINDELIJK!!!
Verzending wordt voorbereid Besteld op de 21e om 14:00 betaald met overboeking, de 24e een bevestiging gehad. Jammer dat hij er pas na het weekend is! |
|
|||
|
|||
op het moment van dit schrijven is mijn status eindelijk naar 'verzending wordt voorbereid' veranderd, HOERA!! maar dan krijg ik hem alsnog pas na het weekend toch??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 17:21 ---------- whoa ik ben ook verzending wordt voorbereid net denk dat we in dezelfde doos zitten |
|
|||
|
|||
Ik vind t fijn om te horen dat iedereen hem al aan het krijgen is! kheb m op 22 okt. besteld en leverdatum staat van 2-9 nov zou iedereen de verwachte leverdatum erbij schrijven als er een status verandering is.. zo zie ik ook hoe t loopt.. bij voorbaat dank!
|
|
|||
|
|||
haha ik peis het ook!! ne mens kan toch gelukkig zijn he, allé vanaf het moment dat m'n iPhone veilig bij mij is dan toch
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- iPhone 4s 32 gb wit |
|
|||
|
|||
Ein-de-lijk naar verzending wordt voorbereid..
Tnt levert wel op zaterdag toch, of niet?? |
|
|||
|
|||
hebben ze bij apple ook de status verzending wordt afgehaald
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid!32gb wit pas besteld op de 23e. Zou hij nog voor het weekend komen? Vrees van niet! Zijn er mensen die de melding verzending wordt voorbereid savonds hebben gehad en dat hij dezelfde dag nog verzonden is?
|
|
|||
|
|||
Yes! Verzending wordt voorbereid! 21 okt besteld in NL'se Apple Store, 24 okt bevestiging (bankoverschrijving). Zwart 16 GB.
|
|
|||
|
|||
jeeeej eindelijk een status update!! Verzending wordt voorbereid!!
weet iemand ook of ik m morgen dan in huis heb? of? reactie alsjeblieft |
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|