Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Succes Allemaal met wachten spreek uit ervaring het is echt de moeite waard!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Succes Allemaal met wachten spreek uit ervaring het is echt de moeite waard!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maandag van T-mobile uit een thuisbezorgd gekregen. Dinsdag gestolen. Vandaag maar een nieuwe besteld op apple.nl, zou tussen de 11e en 18e bezorgd moeten worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niets raar aan , misschien een beetje kort. Gestolen ja, door een paar Hongaren in Rotterdam.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van t-mobile uit, één thuisbezorgd gekregen.
Was verzekerd, maar Proassist wilt niets uitkeren. check hier: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ering-e-d.html |
|
|||
|
|||
Verzendstatus is vanmiddag verandert naar "verzending wordt voorbereid", zal ik heb misschien morgen hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes ermee. |
|
|||
|
|||
eindelijk vandaag ook mijn iphone gekregen:
21/10 rond 14:30 besteld 03/11 om 17:44 bezorgd iphone 4s 64gb wit Heb wel de hele dag thuis gezeten (beetje shit dat UPS niet echt duidelijke bezoektijden heeft) maar mag niet zeuren aangezien een hoop van jullie nog wachten op de iphone Ik had hiervoor een 4 en dat vond ik al een prima toestel maar dit toestel is echt top of de bill....zoo supersnel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb 16gb zwart de 23st besteld en heb betaald per bankoverschrijving. Maar status is vooralsnog niet veranderd van "artikelen worden verwerkt" naar "verzending wordt voorbereid". Levertermijn is 2nov-9nov.
Meer mensen die op 23okt hebben besteld? |
|
|||
|
|||
Die van mij (16GB zwart) is ook op de 23e besteld en betaald met cc. Levertermijn 1nov-8nov
Gisteren rond 17:30 is status veranderd naar verzending wordt voorbereid. Ik heb nog nog geen verzendbevestiging gehad. Zal dus wel maandag worden. Gelukkig druk weekend voor de boeg, maakt wachten wat draaglijker. Laatst gewijzigd door Klepje; 04-11-11 om 09:06. |
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde leverdatum, maar op de 21e besteld via bankoverschrijving. En bij mij staat er ook nog artikelen worden verwerkt.. 16gb zwart
|
|
|||
|
|||
Besteld 22 okt
Leveringsdatum: 2 nov - 8 nov Gisteren naar 'verzending wordt voorbereid' Hoop dat hij vandaag nog verzonden wordt, maar vrees voor maandag... Gaat om een zwarte iPhone 32 GB |
|
|||
|
|||
Same here.. sinds gisteren op "verzending wordt voorbereid" dus dat gaat hem vandaag niet meer worden. Ook hier een druk weekend, dus eigenlijk komt het allemaal wel goed uit.
Offtopic vraag: Ik ben een 1st time iphonegebruiker. Als ik nu wat apps aanschaf in de applestore en deze dus download naar mijn macbook. Kan ik dan later mijn iPhone met die macbook registreren en worden alle apps netjes gesynced, of werkt dat anders? |
|
|||
|
|||
De 21e om uur of half 10 besteld en gisteren eindelijk ontvangen. Ben er echt super blij mee. Heel groot verschil dan de 3gs die ik eerst had.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen allemaal! Mijn iPhone 4S staat nu volgens TNT op "out for delivery", was besteld op 21/10. TNT en UPS gaan weer veel mensen blij maken vandaag!
Apple is al sinds woensdag dagelijks volop orders aan het uitsturen, ik denk dat het wel snel gaat gaan vanaf nu! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is het gisteren op 'verzending wordt voorbereid' gekomen, vrees er echter voor dat hij vandaag nog verzonden wordt... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|