Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Is je status wel al verandert? Ik hoop t voor je maar mensen die eerder besteld hebben moeten hem soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Neen, nog altijd "artikelen worden verwerkt"! Maar ik verwacht dus dat die maandag of dinsdag aangepast wordt en dan woensdag of donderdag verzonden ... Maar ik hoop dat natuurlijk maar, we zien wel
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: 16 black |
|
|||
|
|||
Ze handelen af op volgorde van binnen komst en natuurlijk rekening houdens met de vooraad die mischien nu ff op is en wie weet komt er begin van de week een nieuwe lading binnen en dan gaan ze verder met de volgorde van leveren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 28e bestelt en betaalt via cc en ook hier staat de status op worden verwerkt... ik wil hem nu toch echt hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat staat er als verwachtte leverdatum? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vroeg mij af, Is het ergens na te gaan hoe laat ze komen? En bezorgen ze ook op maandag?
|
|
|||
|
|||
Denk niet op maandag. De apple-medewerkers zullen morge niet werken! Denk ik!
Ik snap t ook niet: heb de 21ste besteld, 24ste de bevestiging! Leveren 1nov-8nov..... Staat nog steeds op: verwerken!! 16gb/wit |
|
|||
|
|||
wordt er ook niet op maandag bezorgd als de status al wel veranderd is?
|
|||
|
|||
iPhone 4s 32Gb zwart besteld op 23 oktober met cc en levert 1 - 8 november: ergens tussen 23 uur en 7 uur vanochtend is de status veranderd naar "Verzending wordt voorbereid".
|
|
|||
|
|||
ik krijg nu als ik naar me bestek pagina wil
het spijt ons er is iets fout gegaan met je aan vraag probeer het later opnieuw bedoelen ze dan dat me bestelling weg is ? heeft iemand enig idee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb t zelfde probleem, kan me account niks openen!
|
|
|||
|
|||
same hierzo,
|
|
|||
|
|||
Zeg maar "dag" tegen alle iphone 4s! Ze zijn alle bestellingen kwijt!! Haha.
Ik moet er niet aan denken!!!! |
|
|||
|
|||
KOmt goed hoor is vaker gebeurt!
Misschien kijken te veel mensen tergelijkertijd of storing op server.../ |
|
|||
|
|||
Top!
Gisteravond status naar 'verzending wordt voorbereid' veranderd. 16gb black, 23nov besteld, met bankoverschrijving. Levertijd was 2-9nov. |
|
|||
|
|||
Heb ook die fout, kan niet wachten op me iPhone 4s ,
Heb hem gister besteld, wel laat. hmpf. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|