Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Felipevb Op de ups traceersite staat bij mij dat mijn pakket zaterdagmorgen om 03:00 is vertrokken (vertrekscan). Dit was de laatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En vanuit daaruit vertrekt deze verder! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens staat dit bij mij aangegeven: Maandag, 07/11/2011, Voor het einde van de dag |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hij klonk eerst van ik zal hem het wel ff vertellen op zoon toon maar toen ik echt boos werd was is al gouw stil. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2011 om 22:20 ---------- heb je nou al eens verzend bevestiging je had toch ook de 21e besteld of had ik het fout ? |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen,
Ik heb besteld op 27 oktober met CC En de status staat op Artikelen worden verwerkt. Iemand enig idee wanneer dit kan veranderen? En voor iedereen die hem al heeft, Genieten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn verwachtte leverdatum was tussen 31 okt - 7 nov. Op 1 november ging de status naar iets in de trant van "verzending wordt voorbereid". De dag er na werd het verzonden en op donderdag de derde stond UPS aan de deur met een leuk pakketje. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je info! de mijne staat op 4-11 november
|
|
|||
|
|||
Oorspronkelijke bezorg datum 7-11 (apple)
Dat werd gewijzigd door UPS in 8-11, nu is deze datum verdwenen en staat alleen dat IP4S sinds zo avond in transit is / vertrokken uit Klantcenter Rotterdam (bezorg adres in Gouda) Wordt het nu alsnog weer 7-11? Zie nl nergens meer verwachte bezorg datum "Transit" heeft als toelichten naw bezorgd op verwachte datum |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 07:21 ---------- Citaat:
De mijne kwam uit Utrecht en ik woon ook in Gouda. |
|
|||
|
|||
Citaat:
We gaan het zien, gaat niet op de mat liggen, maar ehh wel de deurbel goed in de gaten houden |
|
|||
|
|||
Ik ga ook maar hopen dat hij vandaag verzonden wordt! 16 gb zwart op 26 okt besteld, verwachte levertijd 3nov-10nov en zaterdag werd hij voorbereid
|
|
|||
|
|||
Wat hebben jullie geluk, die m al hebben!
Ik heb de 21ste besteld, 24ste geld afgeschreven..... En me bestelling staat nog steeds op Verwerken! Dadelijk maar s belle met apple! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 08:08 ---------- Nog even een vraagje; hoesnel is apple met terug betalen van het geld op bankrekening? Ook net zo snel als ze werken?!? Iemand ervaring? |
|
|||
|
|||
een nieuwe dag,
een nieuwe wacht dag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodoende dat t langer duurt.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Status:
In voertuig voor aflevering vandaag Spannendd!! |
|
|||
|
|||
Net met apple gebeld: dit snapte de persoon zelf niet hoe t mogelijk is: ik moet uiterlijk tot morgen ( me laatste leverdag ) wachten, dan kan ik een goede compensatie van apple verwachten!?! Ze mogen en kunnen niks doen!
Nou weer een dag langer wachten! Dit is misschien de laatste keer via apple-store bestel! Echt een slechte service! |
|
|||
|
|||
'Wordt afgeleverd', betekent dit dat het pakketje onderweg is op dit moment?
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|