Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Meestal één dag......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Meestal één dag...
|
|
|
||||
|
||||
'kheb de mijne binnen. Nu even geduld hebben tot de JB voor de 4S er is, want ik mis toch wel wat tweaks.....
|
|
|||
|
|||
Besteld op: 25 oktober
Verzending voorbereid op: zat 5 november Afgeleverd op 8 november Helaas zat er een beschadiging op het toestel. Even gebeld en ontvang een nieuw toestel en de oude zal opgepikt worden. Kreeg te horen dat ik maximaal 2 dagen zonder toestel zou zitten. Nu mailtje binnen voor vervanging toestel. Levering 16 - 23 november. Transporteur neemt binnen 48 uur contact op. Hoop dat ik de afspraak kan verschuiven richting de leverdatum anders ben ik bang ik dat ik een stuk langer dan 2 dagen mijn toestel kwijt ben |
|
|||
|
|||
Vanmorgen niet thuis! Maar gelukkig kon iemand anders hem even in ontvangst nemen.
Maar vanaf 11uur al in bezit van de 4s Laat het spelen beginnen! |
|
|||
|
|||
Pff.. Ik heb de mijne pas op 3 november bestelt. Gister ging de status over van 'Er wordt gewacht op betaling' naar 'Artikelen worden verwerkt'. Hoelang tot de volgende status update ongeveer? Kan niet wachten tot ik hem heb! 16GB/Zwart
|
|
|||
|
|||
Wat is de verwachte leverdatum?
|
|
|||
|
|||
Verwachte leverdatum is 15 - 22 november.
|
|
|||
|
|||
Dan kun je dat aanhouden. Ik heb op 29 oktober de iphone 4s besteld en sindsdien staat er ook Artikelen worden verwerkt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 15:11 ---------- De mijne wordt trouwens geleverd tussen 8 & 15 nov. |
|
|||
|
|||
NEE G*dverd#mme, ze hebben mij 4s gestolen tijdens de ups, mijn doos opengesneden:3gs laten zitten maar 4s eruit gepakt en snel dicht getaped
DUS AAN IEDEREEN CONTROLEER JE PAKKETJE GOED!! Vertrouw je t niet, maak fotos en stuur naar apple! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou suc6 met de afhandeling ervan , hoop dat het snel voor je is opgelost. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 15:22 ---------- Ik heb me update naar verzonden Verzonden op 8-nov-2011 Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011 |
|
||||
|
||||
Nevermind.
Verzonden. |
|
|||
|
|||
Hier is ie nu ook verzonden!
|
|
|||
|
|||
Dus morgen binnen ?
Of is dat te enthousiast Verzend bevestiging via email is binnen . Je bestelling zal naar verwachting op of voor 09/11/2011 op het opgegeven adres worden bezorgd. lol , voor 09-11 lijkt me beetje moeilijk |
|
|||
|
|||
Shipment Status
This service is currently unavailable, please try again later Dit kwam er tevoorschijn toen ik op Volg Verzending drukte... betekent dit dat ik te snel ben of wat? Heb nog geen Track en Trace code oid ontvangen volgens mij.. |
|
|||
|
|||
ik heb hem inmiddels aan iTunes hangen, wat is Siri toch leuk!
|
|||
|
|||
Levert Apple meestal op de laaste dag van de verwachte levertijd of soms ook eerder? Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 15 Nov, 2011 - 22 Nov, 2011
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 15:52 ---------- Ik krijg dat ook als ik op de button druk |
|
||||
|
||||
Blijf dat UPS toch een beetje vreemde vervoerder vinden, als ik kijk naar mijn status staat er:
Als je vervolgens in de Beschrijving traceergebeurtenissen gaat kijken zie je dat de status 'Wordt afgeleverd' helemaal niet bestaat, dit zou 'Op voertuig voor aflevering/Onderweg voor aflevering' moeten zijn. Gezien het feit dat dit soort dingen bij mij altijd fout gaan en ik ook via Apple een afwijkend afleveradres heb aangegeven zie ik de bui alweer hangen |
|
|||
|
|||
Citaat:
MAAR die doet het niet bij UPS... Hoezo niet? |
|
|||
|
|||
YESS eindelijk verzonden, morgen UPS aan de deur.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|