Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Amsterdam, Netherlands 09/11/2011 3:20 Wordt afgeleverd 09/11/2011 1:30 Aankomstscan 32 GB black , 25e besteld en 27e bevestiging , komt dus vandaag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amsterdam, Netherlands
09/11/2011 3:20 Wordt afgeleverd 09/11/2011 1:30 Aankomstscan 32 GB black , 25e besteld en 27e bevestiging , komt dus vandaag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nice, doen ze trouwens ook nog over dag versturen? zal wel niet... die van mij staat op "voorbereid" neem aan dat ie dan morgen komt..
Ik heb trouwens contact gehad met Apple en ze hebben alle modelen gewoon op voorraad, dus of het is daar ontzettend druk, of ze moeten meer mensen aan het inpakken zetten! |
|
|||
|
|||
Ik heb maandag nacht, de 23e een witte 32GB versie besteld. Meteen geld over gemaakt, maar nog steeds geen bevestiging gekregen. Normaal gesproken moet het vrijwel meteen zijn overgemaakt, aangezien beide banken Rabobank zijn. Maar als ik m'n bestelling check staat de status op "Artikelen worden verwerkt" Wil dat nu zeggen dat ze toch m'n betaling binnen hebben, maar geen mail gestuurd hebben?
Verder staat er dit: 1 - 2 Weeks Levert 16 Nov, 2011 - 23 Nov, 2011 Ik hoop echt dat ze hem vóór de 24e leveren, dan kunnen m'n ouders hem nog meenemen naar Japan, als ze op bezoek komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijne ook <3 Vanavond als ik terugkom van mijn werk... ik hoop niet dat ik te emotioneel wordt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2011 om 08:34 ---------- Citaat:
Ik heb een dag later precies hetzelfde besteld, mijne is er vandaag al... Maar binnen die levertijd die jij hebt leveren ze hem wel, volgens mij nog niet (veel) gebeurd dat ze niet binnen de levertijd bezorgden... IIG SUCCES ERMEE! |
|
|||
|
|||
Excuses, ik bedoelde 7 November. Geen idee hoe ik bij de 23e kom..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij 2 dgn eerder dan einde datum. Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011 |
|
|||
|
|||
en als je het niet vertrouwd kun je gewoon apple bellen met dat 0800 nummer boven aan de pagina. Je moet dan je ordernummer invoeren en dan kunnen hun zien of je betaling binnen is
Heb gisteren te horen gekregen dat ze geen problemen hebben met leveren en dat alles op voorraad is, dus als we hun mogen geloven dan zullen je spullen er wel op tijd zijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
laat apple maar gvd eens opschieten,, ik zit al 10 dagen zonder iphone 4 omdat ik deze verkocht heb
word er nu al wel een beetje moe van |
|
|||
|
|||
Ja !
Mijne staat sinds gister verzending voorbereid, Hoop hem in de middag te krijgen, Maar weet ergens toch dat het waarschijnlijk morgen word |
|
|||
|
|||
dat wordt sowieso morgen, ik heb hetzelfde hoor, t zou mooi zijn maar zo werkt het niet.
Apple moet alles nog overdragen aan ups of watever, dan gaat het naar een verwerkingscentrum, en daar wordt het de volgende dag in de juiste auto's geladen |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2011 om 12:11 ---------- Citaat:
Ff geduld nog dus! |
|
|||
|
|||
Halve dag voorbij en nog geen UPS
Laatste dag wachten lijkt wel de ergste |
|
||||
|
||||
Citaat:
Eigen schuld dikke bult. Bij de bestelling stond al 1-2 weken levertijd. Mijne kan ieder moment komennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! Simkaart, chek, nummer neergepent, chek, bel, chek! |
|
|||
|
|||
Wat is eigenlijk normaal de laatste status bij ups? Bij mij staat al sinds vanmorgen 8u "importscan". Dit is 3x na elkaar gebeurt trouwens, de eerste keer rond 5u... Is dit normaal? En oh ja, ben wel belg natuurlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dingdongggggggg yeah!! I rock!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|