Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door uranj16 De status staat bij mij nu op "Verzending wordt voorbereid" Vermoed dat ik hem pas maandag krijg Mijn handen jeuken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De mijne is gister ook van status veranderd naar verzending wordt voorbereid, maar dat was pas om 18.00 uur. Hopelijk wordt de mijne vandaag nog verzonden en misschien dat die van jou ook mee gaat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wel super hoe lief iedereen hier voor elkaar is Een en al Apple liefde hier |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 15:50 ---------- Status is zojuist overgegaan op verzonden: Verzonden op 10-nov-2011 Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Nov, 2011 - 15 Nov, 2011 |
|
|||
|
|||
Ook hier is de status gewijzigd naar artikelen worden voorbereid.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
YEAHHHHHHHHHHH die van mij nu ook hell yeahhhhhhhhhhh ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 16:16 ---------- bezorgd TNT ook op zaterdag ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry bedoel UPS, weet trouwens niet waar hij mee verzonden word is dat verschillend ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij staat er dan voor het einde van de dag... Citaat:
Iedereen heeel veeel plezier ermee!!! |
|
|||
|
|||
Vandaag mijn zwarte 16gb 4s op verzonden komen te staan met verwachte bezorgdatum op 11-11.
De witte 16gb 4s is op verzending wordt voorbereid komen te staan. Die zal dus wel volgende week bezorgd worden. allebei 29 oktober besteld met CC. 8-15 November verwachte bezorgdatum. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt er staat inderdaad voor het einde van de dag..en het was UPS.
|
|
|||
|
|||
ik heb een 10 cijferig tracking nummer voor mijn zwarte 4s 16gb gekregen beginnend met een 8. is dat het juiste tracking nummer of zit ik dan verkeerd?
Ik zoek het op UPS maar die kan het nog niet vinden. Status op apple ook pas een uur of zo geleden veranderd in verzonden dus misschien nog niet te volgen. |
|
|||
|
|||
Je moet volgens mij het Trackingsnummer vervoerder invullen dat zijn 17 cijfers en ergens in het midden een letter...
|
|
|||
|
|||
die staat er niet bij enige nummer wat ik heb met een letter erin is mijn inkoopnummer.
Staat trouwens ook: (copy/paste van mijn shipment status) Trackingsnummer vervoerder 8xxxxxxxxx dus dat zal hem wel zijn alleen op de UPS site pakt hij hem nog niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hij doet het
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voel enorm met jullie mee.... door alle spanning van het wachten op mijn nieuwe 4s ( drie jaar met 3g gedaan) op dit forum terecht gekomen om alle ontwikkelingen te volgen!
Morgen is ook mijn afleverdatum.... volgens UPS ben alleen bang dat het toch maandag word?! Zaterdag levert UPS niet volgens forum leden en wij wonen op Texel... daar is vaak de afleverdatum en dag later dan gepland, zaterdag geen levering en zondag ook niet auw ! Hoop op morgen maar ben er bang voor |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is zo maandag hoor, maar ik gun je van harte dat je hem morgen krijgt. |
|
|||
|
|||
Bij mij wordt de verzending nu ook klaar gemaakt. Denk dat UPS maandag wel op de bel zal drukken. Ik hoop natuurlijk eerder, maar dat zal er wel niet in zitten.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|