Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien ligt het aan het model? Hoofdzakelijk witte iPhones verzonden als ik het zo lees?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien ligt het aan het model? Hoofdzakelijk witte iPhones verzonden als ik het zo lees?!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb de 4S 16GB ook de 21st om 13:00 besteld via bankoverschrijving, levering tussen 1 nov en 8 nov, nog steeds geen status update...
iemand met ongeveer dezelfde gegevens wel een status update gekregen? |
|
|||
|
|||
Verzonden 😃 maarjah komt morgen en morgen is er niemand thuis grr
|
|
||||
|
||||
Welk nummer moet ik waar invoeren bij UPS???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daar ligt het niet altijd aan. Er zijn diverse kleuren en modellen verzonden, maar ook ik heb nog geen update, terwijl ik wel met cc betaal.
Dat had inmiddels wel duidelijk moeten zijn als je dit topic gevolgd hebt. Tot op heden weinig logica. Diverse modellen wel verzonden, maar niet voor iedereen. Tijd lijkt vooralsnog geen rol te spelen* en zelfs bij mensen die met creditcard betalen is er geen vooruitgang. Ook ordernummers gaan gewoon door elkaar. *hiermee bedoel ik mensen die wel op 21 okt hebben besteld en 31 okt - 7 nov als leverdatum hebben, maar een onafhankelijkheid in de tijd waarop de bestelling is geplaatst. Mensen die 9 uur 's avonds hebben besteld hebben al wel "verzonden" terwijl mensen die 's morgens hebben besteld nog geen updates hebben gehad en nog op "wordt verwerkt" staan. Dat is dus ook mensen die gewoon met cc betalen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de 21e besteld rond 10:00, kreeg wel pas de 25e de bevestiging. Waardoor ook mijn bezorging 2nov - 9 nov is. En dus ook betaald via bankoverschrijving. Zwarte 16gb
|
|
||||
|
||||
Ja dat wilde ik even weten, want dat had ik ook al geprobeerd, maar dat nummer kent hij niet. (begint trouwens met een 8......).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is zo dat iedereen die op de 21e besteld heeft en met bankoverschrijving heeft betaald pas later (24/25e) een bevestigingsmail heeft gehad. Tevens is het zo dat (volgens mij) nog niemand die met bankoverschrijving heeft betaald een statusverandering gehad, laat staan de status verzonden. Correct me if I'm wrong! |
|
|||
|
|||
Hier zit helemaal geen logica in. Ik heb op de 21ste met cc betaald voor een witte 32GB. De email bevestiging was om 17:30 uur op de 21ste binnen.
De bestelstatus staat sindsdien op Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1- 2 weeks levert 31 Okt - 7 Nov. Dus als iemand ziet de volgorde in van bestelling tot verzending laat mij aub weten |
|
|||
|
|||
Mijne nu ook verzonden Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar)Nov 03, 2011
NL Apple store - CC - 32GB zwart - 21 oktober om 11:45 uur bevestiging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn punt is echter dat er ook nog steeds mensen zijn die ook de 21e hebben besteld en wel met creditcard betalen, maar ook nog altijd niet voorbij "artikelen worden verwerkt" zijn gekomen. Klakkeloos aannemen dat iemand wiens bestelling nog niet is verwerkt met bankoverschrijving heeft betaald is dus nogal kort door de bocht en hoeft niet altijd juist te zijn. |
|
|||
|
|||
Krijg je ook een e-mail als je bestelling is veranderd naar "wordt voorbereid"?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|