Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Laurensz Krijg je ook een e-mail als je bestelling is veranderd naar "wordt voorbereid"? Volgens mij niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat wordt nog meer F5 rammen dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat effe weten als jouw status is aangepast... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2011 om 15:55 ---------- Maar volgens mij is er bij niemand vandaag de status naar "Verzending wordt voorbereid" gegaan. Alleen naar verzonden. Wellicht vanavond nieuwe orders naar "Verzending wordt voorbereid" |
|
|||
|
|||
mijne is ook verzonden wordt 3 nov verwacht morgen dus 16gb wit
21e besteld met CC rond 13.00 uur Laatst gewijzigd door zinloos; 02-11-11 om 19:29. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waar kun je bestellingen van apple die via TNT gaan volgen ?
weet iemand dat? is geen track en trace code |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne is verzonden via UPS en deze heeft een "Trackingsnummer vervoerder". Je moet echter wachten tot het pakketje bij UPS is aangemeld voordat je m kan volgen geloof ik.. geen idee hoe het bij TNT gaat.
|
|
|||
|
|||
Er staat bij de traceer pagina op UPS;
Verzonden naar HAARLEM, NL Nov 02, 2011 Moet ipv Haarlem niet de huisadres staan? |
|
|||
|
|||
Ergens blijf ik hoop houden dat ze vandaag allemaal zijn verzonden, maar dat degenen die gisteren nog geen "verzending wordt voorbereid" hebben gehad vandaag nog zijn voorbereid en dat dit nog niet in het systeem is verwerkt. Mogelijk dat daardoor de verzendbevestiging zelf ook nog wordt tegengehouden door het systeem? We blijven het in de gaten houden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is de status vanmiddag veranderd in "Verzonden" maar het geld staat nog op mijn rekening. Wordt alleen gereserveerd op mijn creditcard denk ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep, hij is onderweg.
Besteld op 21/10/11 rond een uur of 10h. 4s 64 GB Black Applestore Belgie |
|
|||
|
|||
Status update!!
Voor de mensen die een status update hebben gehad! Hoelaat hebben jullie die status update gekregen? ik zit al 2 dagen in spanning te wachten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem zelf helaas nog niet hoop m'n iPhone voor het weekend te hebben... Maar denk dat het maandag wordt... |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die een status update hebben gehad! Hoelaat hebben jullie die status update gekregen? ik zit al 2 dagen in spanning te wachten
Citaat:
nog meer mensen? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|