Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn witte 4s 16gb nu ook op verzonden. Hopelijk morgen mijn witte en zwarte in huis 29-10 met CC besteld (2 aparte bestellingen)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn witte 4s 16gb nu ook op verzonden. Hopelijk morgen mijn witte en zwarte in huis
29-10 met CC besteld (2 aparte bestellingen) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ho jee .......die van mij is nu ook VERZONDEN
|
|
|||
|
|||
jezus vandaag binnen zo blij als een iets
kan er niet van afblijven, |
|
|||
|
|||
Die van mij zijn ook verzonden. Dan zullen ze morgen hopelijk binnen zijn ipv maandag. Wat een weekend wordt dat
|
|
|||
|
|||
hoe werkt die track en trace bij TNT?
geen geldige barcode zegt tie.... Oooo ik zie het al op de vorige pagina, ff wachten dus....moet wel werken morgen, of zal ik ff wachten, eigen baas he... Ben benieuwd wanneer die trace het doet. |
|
|||
|
|||
balk bovenin op ups.com op traceren klikken dan linkerbalk op traceren volgens referentie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
5.0.1 dicht alleen maar gaten en zonder JB blijft de 64GB lekker in de doos, kan hem nog niet traceren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo nu gaat het snel! Besteld op 31 okt. Per CC en ook net op verzonden, verwachte levering morgen 11-11.
16 gb zwart ... Yessss! |
|
|||
|
|||
Hier is hij ook onderweg! Kun je dat trackingnummer op een andere site controleren? Op de site van de apple store staat dat hij met TNT komt. Alleen dit is geen nummer dat ik herken van TNT.
|
|
|||
|
|||
Wat ik al dacht..... verplaatst naar maandag.. wist niet dat een telefoon mijn wereld kon laten doen instorten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Traceer uw zending
bij mij is de status 'exception', nou ja, ik ga maar werken morgen, zie hem zaterdag wel weer. Ik wil hem alleen voor de betere foto's en films, voor de rest geen haast mee. |
|
|||
|
|||
Allemaal in dezelfde verzending schept een band
|
|
|||
|
|||
De mijne inmiddels ook op de status 'verzonden'.... tracking nr ingevoerd op ups.com en mijn nieuwe speeltje begeeft zich nu in Eindhoven... Nu nog ff richting Amsterdam. Moet lukken, denk ik, voor morgenmiddag 17.00u!
EDIT: zie dat de vrachtwagen/bus met mijn iPhone net vertrokken is uit Eindhoven! (de bezorger van UPS zal toch niet vannacht om een uurtje of 3 aanbellen he!?) Laatst gewijzigd door Geert1976; 11-11-11 om 00:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Pff nog steeds geen bevestigings email, terwijl ik maandag de 7e al meteen betaald heb. Ik vraag me af of ze m'n betaling toch niet binnen hebben. Van Rabobank naar Rabobank is meestal dezelfde dag overgemaakt..
Even voor de duidelijkheid. Hoe hebben jullie je betaling overgemaakt? In het mailtje stond ook hun IBAN en BIC code, maar dit is alleen voor overmaken naar het buitenland toch? Ik heb gewoon overgemaakt via bankgiro, wel alles goed vermeld. Ik neem aan dat het zo toch goed is. |
|
|||
|
|||
Koste meestal een aantal dagen kan me heugen dan de mensen die gelijk de 21ste bestelde pas op de 25 oid de bevestigings mail kregen en anders ff bellen?
|
|
|||
|
|||
Dan wacht ik vandaag nog even af. Bellen gaat niet lukken, aangezien ik in Japan woon. Ik kan eventueel familie laten bellen, maar alleen als het echt nodig is.
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|