Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht m'n iPhone 4S 32GB zwart ieder moment binnen via UPS.... Weet iemand of het mogelijk is om de iPhone te activeren/gebruiken zonder simkaart? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik verwacht m'n iPhone 4S 32GB zwart ieder moment binnen via UPS....
Weet iemand of het mogelijk is om de iPhone te activeren/gebruiken zonder simkaart? Krijg m'n micro-sim pas morgen... :-( |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op het moment dat ik bericht pst dat hij mag komen stopt hij 5 sec later voor de deur. Me is happy
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hij heet: Delivery status. Gewoon downloaden via apple ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 11:34 ---------- Veel plezier ermee! Welk model is het als ik vragen mag? En was het nodig om je te legitimeren bij de UPS? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel van Eindhoven via Arnhem naar mij.... Zie trouwens met de app "leveringen" dat hij volgens het levernummer van Apple uit Engeland komt. NW7 (noord Londen) |
|
|||
|
|||
Citaat:
is het 16Gig model, hoefde niet te legitimeren, vrouw was in de tuin en nam het pakje aan. Hoefde alleen een krabbel te zetten |
|
|||
|
|||
Mijn 4s mag ook wel snel bezorgd worden..
Volgens mij staat dat depot in apeldoorn en ik woon in apeldoorn dus hij had vanmorgen vroeg al voor mn deur kunnen staan.. |
|
|||
|
|||
Mijne is al om 5:01 vertrokken En ik moet zo naar school voor college tot vanavond laat. Dus kan ik m dan pas open maken haha. Van mij geen unboxing foto's trouwens haha.. heb nu een 3G en die heeft echt een belabberde camera.
|
|
|||
|
|||
Apart, zolang ik hem maar gewoon krijg straks. De mijne is niet langs Arnhem geweest. Ze hebben alleen uitgeslapen vandaag...
|
|||
|
|||
Dat groene pijltje op de UPS site stond gisteravond bijna tegen het eind aan. En nu staat hij op ongeveer het midden.. Is dat een indicatie, want aan:voor eind van de dag, word ik niet heel veel wijzer..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niet liegen! Ik werk bij Post NL/TNT! voorheen was het TNT.. maar in Nederland is de naam nu veranderd in PostNL. Wereldwijd is dit nog niet gedaan i.v.m. imagoschade
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Woehoe net naar "verzending wordt voorbereid"!
Witte 32gb en een dock besteld op 21 oktober om 11:15 en bevestiging bankoverschrijving op 24 oktober om 10:45 Veel beter dan 50 eurie terug zeg ik! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neeeeeeeeee heb TNT daarnet hier de straat zien inrijden, stoppen en achteruit terug weg, ben nog naar buiten gegaan maar was al te laat! Nu staat er op de status 'Held Awaiting Correct Address. Follow Up Actions Underway.'
|
|
|||
|
|||
Yup mijn witte 32G nu ook voorbereid
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand ook problemen met activeren van de vandaag uitgeleverde 4S ?
bij mij blijft hij aangeven dat de activeringsserver niet beschikbaar is :-( ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|