Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PhilipSchiller Vanmorgen sinds 9:04 is hij al vertrokken naar hier en hij is er nog steeds . Waarom woon ik toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
03 Nov 2011 14:08:00 NW7 Shipment Delivered In Good Condition.
Net stond de TNT voor de deur met een leuk pakketje. Helaas mag ik m pas morgen uitpakken als ik thuis van school kom. Foto van de doos yfrog Photo : http://yfrog.com/h3lcwtxj Shared by tycho28
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik blijf maar de UPS pagina refreshen om te kijken of ie al afgeleverd is (anders moet ik hollen!) |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 14:29 ---------- hetzelfde als ik gedaan! Ik was het wachten bij Apple ook een beetje zat, zeker als je hoort dat hij om je heen en op internet "gewoon" te verkrijgen is. |
|
|||
|
|||
Jaaaaaa .... binnen!!!! De UPS - meneer kwam netjes bij de receptie ipv de postkamer.
|
|
|||
|
|||
Nog geen verzendbevestiging !
Apple schiet op!! |
|
|||
|
|||
hier ook de telefoon gebracht door ups. ik tik dit nu vanaf mijn nieuwe phone.
|
|
|||
|
|||
Ik moet hier niet te veel lezen, ik word steeds ongeduldiger haha.
Ik heb 22 oktober besteld tussen 13:00 en 14:00. Een 64 GB zwart model. Maar er staat nog steeds "artikelen worden verwerkt". Verwachte levertijd 1-8 nov. Ben benieuwd wanneer de status veranderd. Zal wel volgende week worden voordat hij geleverd word. En dan zal je zien dat ik de hele week amper thuis ben. Jammer dat er geen optie is om hem gewoon bij het postkantoor af te leveren. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Sjeez.. Ik heb mijn 4S 16gb WIT 24 oktober besteld. Levering 3 - 10 november. Hoop echt dat het een beetje opschiet! Kan deze 4 mooi naar mijn vriendin en ik blij zijn met m'n 4S ;-)
Wel begin ik altijd aan alles te twijfelen als ik ergens veel te lang op moet wachten. Ik werk namelijk gewoon overdag en ben dan niet thuis. Mocht ik na twee keer aanbieden nog niet thuis zijn gaat hij toch gewoon naar het postkantoor neem ik aan? Pff... Apple schiet op! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik vond dit bij de FAQ van UPS:
Er is drie keer geprobeerd mijn zending af te leveren, maar ik was niet thuis. Wat gebeurt er nu met mijn zending? UPS houdt uw zending nog vijf werkdagen vast op het dichtstbijzijnde UPS-centrum, tenzij het een COD-zending betreft (contante betaling bij aflevering). Als de zending niet wordt opgehaald binnen de vijf werkdagen, wordt ze teruggestuurd naar de afzender. COD-zendingen worden automatisch naar de verzender teruggestuurd op dezelfde dag dat de laatste afleverpoging wordt gedaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu hopen dat ik snel een mailtje krijg dat het pakketje verzonden is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zwarte iPhone 4S 16 GB, besteld op 21/10 (credit card)
- Gisteren-avond ging de status naar "verzending wordt voorbereid" - Zojuist (een half uurtje geleden) is de status naar "verzonden" gegaan Woohoo |
|
|||
|
|||
Nog geen verzendbevestiging van Apple....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 15:24 ---------- Meen je dat? Ik heb namelijk ook een zwarte iPhone 4S 16GB op 21/10 besteld met Creditcard. Staat sinds gistermiddag 17.00 op "Verzending wordt voorbereid".... |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|