Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook! (Wit 32G, voorbereid)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook! (Wit 32G, voorbereid)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat een aantal mensen hier wel blij mee gaan zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
er staat bij de 4s nadrukkelijk bij dat hij 2 jaar garantie heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem ook aan dat verzendklaar betekent: klaar om opgehaald te worden door koerier en dat zal pas vanmiddag wijzigen. Dan kun je dus niet meer annuleren. Apple zegt: "Je bestelling kan niet worden geannuleerd of gewijzigd, omdat je artikelen al gereed zijn om te worden verzonden. Zodra de bestelling is verzonden, kun je echter misschien een retourzending regelen via de bestellingenpagina." |
|
|||
|
|||
Citaat:
TNT bestond uit twee afdelingen: een afdeling voor de pakketten en een afdeling voor de brievenbuspost (TNT Post). Die laatste heet nu PostNL en is gewoon een dochterbedrijf van TNT (dacht ik). De pakketafdeling heet nog gewoon TNT voor zover ik weet. Ik hoop trouwens dat Apple behalve voorbereiden vandaag ook nog gaat verzenden. |
|
||||
|
||||
Ik zie dat de status van mijn bestelling voor mijn nieuwe iPhone 4S 32 GB Wit ook gewijzigd is in: Verzending wordt voorbereid. Zouden ze een lading iPhone 4S 32 GB binnen hebben gekregen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen van het goede leven!
Heeft iemand hier ook de levertijd tussen 1 nov en 8 nov? hebben jullie al een status update gehad? Ik heb m op 21ste besteld rond 13:00, bevestiging op 24ste rond half 10, betaald met bankoverschrijving. En voor de mensen die al een status update hebben gehad of m al in huis hebben, hoelaat kregen jullie die status update? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag me af of ik m deze week nog ga krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Pakketservice is ook PostNL!!! Leuk geprobeerd met je brievenbuspost.. De pakketservice is toch ook gewoon Pakketpost! Maar houd jij vooral je eigen waarheid aan. |
|
|||
|
|||
Mensen van het goede leven!
Heeft iemand hier ook de levertijd tussen 1 nov en 8 nov? hebben jullie al een status update gehad? Ik heb m op 21ste besteld rond 13:00, bevestiging op 24ste rond half 10, betaald met bankoverschrijving. En voor de mensen die al een status update hebben gehad of m al in huis hebben, hoelaat kregen jullie die status update? Citaat:
nog meer mensen die dit ook hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat om iPhone 4s 16GB zwart (2x) Levert: 1 - 8 november. *kuch* |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
10min geleden geleverd, Belgie 16GB zwart.
|
|
|||
|
|||
Hier ook 32GB Wit besteld op 21/10 17:30 uur bevestigd. Verzending wordt voorbereid ....
|
|
|||
|
|||
Kan niet wachten !!! volgende week pas
ik heb mijn micro sim van tmobile op de 27e gehaald, Zal ik hem zonder problemen kunnen activeren ? |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|