Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Hier ook! (Wit 32G, voorbereid) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Ik zie dat de status van mijn bestelling voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
STaat nu nog op verwerken Spanning en sensatie lol |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
10 min geleden UPS voor de deur hier met een klein doosje (echt lief)
en HIJ werkt en wat een mooi en waanzinnig ding ikke blij nu!!! Zwart 16 gb (altijd wit gehad nu maar is zwrt genomen) |
|
|||
|
|||
Iemand die in België 22 okt besteld heeft en al status update heeft?
|
|
|||
|
|||
juist geleverd in Antwerpen....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jeeeeeeej, ik heb hem binnen.
|
|
|||
|
|||
Geannuleerd bij Apple en even opgehaald 32GB 4S bij studentmobiel
|
|
|||
|
|||
Zijn er vandaag al orders op Verzonden komen te staan?
Gistermiddag 17.00 uur ging mijn status naar "Verzending wordt voorbereid", alleen nog geen verzendbevestiging tot op heden.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien als ze de witte 32GB's hebben ingepakt? |
|
|||
|
|||
Jazeker, anders krijgen we hem pas na het weekend!
UPS levert niet op zaterdag volgens mij ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 13:42 ---------- Aan de berichten van gisteren te zien, had iedereen de verzendbevestiging voor 15.00 uur. Fingers crossed!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zodra iemand vandaag een een Verzendbevestiging krijgt, meteen melden aub!
|
|
|||
|
|||
Ook mijn witte 32gb is omgezet naar verzendklaar eindelijk. 2 dagen wachten dan wordt het waarschijnlijk zaterdag als UPS dan levert.
|
|
|||
|
|||
Over UPS op zaterdag: UPS: Aflevering op zaterdag
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen sinds 9:04 is hij al vertrokken naar hier en hij is er nog steeds . Waarom woon ik toch zo ver .
|
|
|||
|
|||
Zit ik net op school krijg ik een berichtje dat ie thuis is ontvangen Kan niet wachten maar zit hier nog een poosje denk ik.. haha.
|
|
|||
|
|||
Dat zijn inderdaad de orders die gisteren al de status Verzonden hebben gekregen.
We bedoelen inderdaad de nieuwe orders die vandaag (3 november) de status Verzonden hebben gekregen (en dus een mail van Apple met de bevestiging van verzending) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 14:03 ---------- Zou toch binnen nu en een uurtje moeten komen die statusupdate lijkt me |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|