Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw. Hmz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Hmz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het zelfde hier. Fingers crossed. (Heb ook de 21e besteld om 14:00)
|
|
|||
|
|||
Waaah bij mij het zelfde, zou dit betekenen dat hij verzonden gaat worden?!
|
|
|||
|
|||
Laten we het hopen
Ach ja.... Volgens de website van Apple komt de iPhone vanaf 31 oktober a.s. Laten we hopen dat ik de iPhone krijg voordat ik op vakantie vertrek. Kan ik mooi op vakantie mijn foontje testen.
Goed weekend allemaal en tip: Koop een Macbook Pro! Gr. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn flap top moet t nog ff blijven doen maar de volgende wens ins een mac book idd
|
|
|||
|
|||
Offside
|
|
|||
|
|||
Jup helemaal mee eens...
Ik vond apple niks maar door een enthousiast zusje ben ik langzaam aan om gegaan en een ipad gekocht helemaal geweldig! Als phone heb ik nu een galaxy s dus de 4s is wel een mooie en luxere opvolger denk ik zo.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 22:40 ---------- *hehe* .. goeie opvolger! Ik heb ooit ook een Samsung gehad. Nog voordat de eerste iPhone hier in NL uitkwam. Een i780. Wat een takke-ding! |
|
|||
|
|||
De galaxy S was best owke hoor maar hij loopt na negen maanden al vast en batterij is prut!
En Android valt gewoon tegen als je er een I pad naast heb! |
|
||||
|
||||
Meer mensen probleem met foutmelding in apple store?
krijg nu steeds deze melding De informatie die je hebt ingevoerd, komt niet met onze gegevens overeen. Probeer het opnieuw. Heb op 21ste besteld en stond er vanochtend nog in
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 22:52 ---------- Ik zou me er niet druk over maken. Het zal wel onderhoud zijn. Morgenochtend kun je de site gewoon weer benaderen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je nog iets te doen wilt hebben terwijl je wacht: op de Duitse Apple website staat veel meer info over de iPhone 4S (onder het kopje iPhone, dus niet in de Store) dan hier in NL. Vertaal alles ff voor ons en Apple, zodat ze hier ook snel de info kunnen plaatsen.
Tip: de UK website heeft ook die extra info, dus als je Engels beter is dan je Duits kan je daar terecht. |
|
|||
|
|||
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Hoop dat ze ergens mee bezig zijn haha
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn bestelling wil opvragen krijg ik dus dit:
OEPS Er is een fout opgetreden tijdens uw sessie. Ga terug naar het Store-menu om verder te winkelen. |
|
|||
|
|||
De 21e besteld, kan nu ook geen status meer zien, als er straks niets staat cancel ik hem en ga ik hem afhalen in de winkel, ze hadden er nog een paar.
|
|
|||
|
|||
Site is terug maar er is niks veranderd voor mij
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011 |
|
|||
|
|||
Bij mij ook niet kutzooi.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|