Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flappah Idd, uiteindelijk heb je dan toch weer een 4S die zelfs goedkoper is dan je via die "vodafone-fout" had kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Compensatie? Die wil ik wel! Hoe krijg ik het klaar?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok. Straks of maandag bellen totdat ik die compensatie krijg. 650 is trouwens al veel te duur hier in België.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ziet er naar uit dat Apple niet uitlevert vandaag.. en dat er ook nog niks is verzonden.
|
|
||||
|
||||
nee, ze leveren pas vanaf maandag. Voor die compensatie moet je ook niet proberen, deden ze bij mij toch niet (3x gebeld, 3e keer zagen ze op m'n ordernummer dat ik al had gebeld, dus nu durf ik niet meer ). Gewoon rustig afwachten dus! (en dus NIET meerdere keren bellen, want dat zien ze!)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is wel gelijk een tip voor iedereen die nog gaat bellen met Apple niet vragen om compensatie maar gewoon goed boos worden en uitleggen waarom je het zo belachelijk vind en hopelijk bieden ze je de compensatie aan zoniet heb je pech maar niet geschoten is altijd mis. je hoeft natuurlijk niet te bellen als je na de 21e besteld hebt denk ik |
|
|||
|
|||
Kan ik op zaterdag ook bellen? Of is dat alleen onder de werkweek..
|
|
|||
|
|||
Tks Roos79, flappah IAndries en Obiwan..
Helemaal niet gemerkt -_- ben ook echt een noob.. Gelukkig niets veranderd *pfiewww* |
|
|||
|
|||
Ik zal het wel niet snappen, maar wat maakt het uit als het wat later is?
Ik bestel hem ook bij Apple, zoals alles, geef ik de 4 wel aan de vrouw. Maar waarom zo boos? Wil je hem als 1e showen of met winst(nu het nog kan, ook belachelijk maar ja) verkopen? Hoe oud zijn jullie vraag ik me dan af, mij interesseert het geen moer wanneer iets komt, of je moet op vakantie gaan, dan begrijp ik het. |
|
|||
|
|||
Wij willen hem gewoon erg graag in huis hebben best logisch toch!
Of in ieder geval meer vastigheid kwa lever data! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de bezorging via UPS of TNT gaat kan dat toch op zaterdag bezorgt worden? Volgens mij rijden die chauffeurs op zaterdag gewoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de 4s echt snel had willen hebben had je gwn vorige week naar oberhausen moeten gaan |
|
|||
|
|||
Terwijl veel webshops, zelfs de kleine, het motto "voor 16:00 besteld, morgen in huis" hanteren. En ze maken het ook nog waar. Bol.com heeft op veel artikelen zelfs dat je tot 21:30 kunt bestellen om het de dag erna in huis te hebben. Gewoon via TNT. Als dat met Apple producten niet kan ligt dat dus aan Apple. Er van uitgaande dat de iPhones al in Nederland zijn.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|