Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iAndries Geld word pas afgeboekt wanneer zei hem verzenden ???????? Na de bestelling moet je toch geld overmaken en als hun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En toch klopt dit wel ... als je met creditcard betaald!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ohw oke , die optie was ik ff totaal vergeten
|
|
|||
|
|||
Op 24/10 besteld, zelfde dag bevestiging ontvangen
Verzonden: 1-2 weken Levertijd: 1 nov - 8 nov Hoor graag van jullie wanneer jullie een zendingsmelding gaan ontvangen Laatst gewijzigd door NoorAish; 28-10-11 om 19:32. |
|
|||
|
|||
Van het Tweakers forum:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou het gaat meer om het feit dat ze een toestel op de 28ste officieel uitbrengen, tenminste elke provider doet dat, behalve Apple zelf. Ik kan ook nog wel een paar dagen wachten, alleen vind ik het allemaal maar weer een rare gang van zaken. Maarja typisch Apple..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
T gaat meer om de info die opmde web site bij order status staat! Edit ff wat verwijdert zodat je niet meer naar zijn bestel pagina kan! Laatst gewijzigd door Roos79; 27-10-11 om 19:25. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
of naar ander adres laten sturen........linke soep zo`n link
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel eerst eens zien of andere verdelers dan Apple morgen iedereen kunnen bedienen, hoor. Er al eens aan gedacht dat er een tekort aan iPhones kan optreden.
Ik wacht ook vol ongeduld. En inderdaad, ik zou toch die link weglaten. Ik zal 'em eens laten versturen naar mijn adres..... of had ik 'em geannuleerd |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat geen eens je logt namelijk vanzelf uit na enkel tijd...
Maar ik ga t ook niet proberen! |
|
|||
|
|||
Gisteren besteld en betaald en vandaaf "orderbevestiging" gekregen met de melding dat de levering tussen 4/11 en 14/11 zal zijn :-(
Kunnen jullie laten weten wanneer jullie die van jullie ontvangen? Thanks |
|
|||
|
|||
Besteld op 21/10/11 om 10:00h.
tot op heden: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011 Wel in België |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb ook op 21 oktober een iphone 4s 16gb zwart besteld! Mijn verwachte levering is: Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 Net een dagje later dan een aantal anderen in deze discussie die ook de 21 e hadden besteld, komt denk ik door de ietwat latere betaling. Lijkt mij heel scheef als het het geval is dat de apple store niet op de releasedatum levert. Zou een flinke tegenvaller zijn! Ik hoor graag als iemand een statusupdate krijgt!!! Felipe |
|
|||
|
|||
Felipe dan heb je later besteld dan degen die de 31ste als eerste data hebben denk ik!
Maar zodra ik wat weet plaats ik t! |
|
|||
|
|||
Op zich snap ik wel dat Apple eerst aan Vodafone/T-Mobile/KPN/etc levert en pas als er over is aan ons. Ze willen immers het liefst hun grote klanten bedienen, de providers dus. Jan Jansen of welke particulier dan ook is in vergelijking maar een kleine klant.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb op 21 oktober besteld.. Een zwarte 32gb Zo rond 12:00 uur en kreeg een week geleden de bevestiging.
Mijn status is nu: Mijn verwachte levering is: Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 Overigens ben ik woensdag bij de T-Mobile langsgelopen om mijn simkaart vast te vervangen met een microsim. Ze vertelden mij hier alleen dat de huidige microsims niet goed werken en dat er weer nieuwe komen. Deze worden tegelijk met de nieuwe iPhones meegeleverd. Ik kon hierdoor nog niet mijn microsim meenemen en moet nu opnieuw langs wanneer ik mijn iPhone ontvangen heb. Iemand die hier meer over weet? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|