Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Besteld op de 21e... bij mij staat nu ook nog steeds het volgende: Artikelen worden verwerkt | Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Besteld op de 21e... bij mij staat nu ook nog steeds het volgende:
Artikelen worden verwerkt | Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011 Theoretisch zou hij vr 11 of za 12 nov pas bezorgd kunnen worden... laten we hopen dat ie vandaag al wordt verzonden... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
vanwaar de data 11nov-12nov?
|
|
||||
|
||||
Beetje jaloers... Ik had hem de 28ste besteld en word dus geleverd tussen 4 en 11 november...
|
|
|||
|
|||
Nou: ff worst case scenario: verzendklaar 1-2 weken, dat betekent dus verzendklaar op 4 nov dus pak em beet 7 nov zou ie verstuurd worden. + worst case verzendduur van 5 dagen: betekent levering op 12 nov.
Maar inderdaad er staat wel "levert" 31 oct - 7 nov... zou kunnen betekenen dat de verzendduur daar al bij in zit? |
|
|||
|
|||
volgens de info die ik heb gekregen aan de telefoon (apple) zou dat zo moeten zijn dus tussen 31 okt en 7 nov moet het geleverd worden
|
|
|||
|
|||
Ik heb ff net ook op mijn Creditcard afschrijvingen gekeken, Vodafone heeft het bedrag afgeschreven vandaag van me mijn rekening. Kan ik nu verwachten dat die word verzonden naar mij toe? Vodafone`s status aanduiding is ook 10x niets...
|
|
|||
|
|||
Dit topic is over bestellingen op Apple.nl he...
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4S (16GB Zwart) de 21e besteld om 14:15. Bij mij staat er ook: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011.
Net met Apple gebeld. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze niet meer wist dan dat er op de bestelpagina staat. En dat het goed kan zijn dat ze pas morgen of overmorgen worden verzonden. Het enige dat ze mij zeker kon vertellen is dat ze op volgorde van bestelling worden verzonden. Dus het blijft afwachten, zucht. |
|
|||
|
|||
Alvast even een praktische vraag voor wanneer de iphone geleverd wordt:
Moet ik dan naar een vodafone vestiging om een nieuwe microsim erbij te halen? En dit kost 14 euro, als je ook nog de grotere sim wilt blijven gebruiken in een oude telefoon? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je gratis je simkaart kunt laten omwisselen voor een microsim. Maar als je daarnaast nog een grote simkaart wilt houden gaat het wel geld kosten, omdat je dan een tweede simkaart erbij hebt. Zonder extra kosten kun je dus maar 1 simkaart per telefoonnummer hebben.
|
|
|||
|
|||
Na dit topic al dagen in de gaten te hebben gehouden maar is een accountje aangemaakt.
Ik heb net apple gebeld met de vraag wanneer ik mijn 4s zou kunnen verwachten. Zoals verwacht zij die kerel tussen 31 okt en 7 nov. Ook zij hij dat als ik mijn 4s niet heb op 8 nov dat ik dan zsm apple moet bellen want dan krijg ik een passende vergoeding?? Ook zij deze beste man dat de 4s word geleverd door tnt of ups! Het word dus nog even wachten, maar wachten duurt zo laaaaaaaaaang ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 12:10 ---------- Citaat:
En binnen 3 dagen had ik hem op mijn deurmat liggen, volgens mij kost dit verder niks. Het was overigens wel een gepriegel om die misco sim in mijn 3gs te stoppen, micro sim houden naar dat simkaart houdertje van de 3gs, het werkte niet allemaal even vriendelijk met mekaar. Hopenlijk krijg ik hem er wel uit als mijn 4s er is. Verwacht eigenlijk dat hij door dat er verloop stuk op verloop stuk zit dat het blijft steken.. |
|
|||
|
|||
In een 3GS gaat, zoals je weet, een gewone simkaart. Als je daar zonder adapter voor een microsim gewoon maar een microsim in stopt is dat uiteraard geheel je eigen risico.
Ik neem aan dat je oude, grote, simkaart nu is gedeactiveerd door Vodafone? Dus dat je nog maar 1 werkende simkaart hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard weet ik dat dit geheel mijn eigen risico is, toch bedankt |
|
|||
|
|||
Maaak tempooooo Apple, wij kunnen niet meer langer wachten.
|
|
|||
|
|||
Ter info over microsims:
Telfort levert gratis een microsimkaart op aanvraag. Simyo heeft geen microsimkaarten maar je mag je simkaart zelf knippen, als je het verprutst krijg je kostenloos een vervangende simkaart. (leuk truukje dus om een extra simkaart aan te vragen Ik vind bovenstaand trouwens wel een fijne service van Telfort en Simyo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die status verandering komt toch meestal pas later op de dag, als er vandaag niks verstuurd wordt, dan haal ik hem wel ergens anders heb het nu wel gehad. Ik bestel bij Apple voor wat zekerheid, en dan leveren ze zelf nog helemaal niks uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, ik laat me nu ook wel meeslepen door ieder en hoop m nu deze week al te kunnen zien! |
|
|||
|
|||
Besteld op 22-okt-2011 en op de Apple Store krijg nog steeds :
Artikelen worden verwerkt . Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 Volgens mij is de iphone 4s verkrijgbaar vanaf 28-okt-2011 in NL, maar niemand heeft tot nu toe "Verzending wordt voorbereid" status op de Apple Store site. Nu zit ik te twijfelen over de voorraad van Apple Store; zelfs of ze maar één IPhone 4s hebben ergens in NLse Apple Store... |
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook besteld gelijk op 21 oktober en mijn status is ook in verwerking en levert van 31 okt t/m 7 november. Uiteraard hou ik er rekening mee dat het nog wel even kan duren vanwege de populariteit van de iPhone 4S. Echter check ik de status stiekem toch best vaak, en dit forum ook ;-) Dus Apple, van mij mag je komen hoor )
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|