Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Fijn, het probleem is ook dat mijn iPhone 4 voor reparatie weg is dus nu zit ik met zo'n BlackBerry 9700 jezus wat is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fijn, het probleem is ook dat mijn iPhone 4 voor reparatie weg is dus nu zit ik met zo'n BlackBerry 9700 jezus wat is dat een schijtding, echt niet te geloven.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hieronder screenshot van mailtje: is als reactie op mijn mail met de vraag vanaf wanneer ze uitleveren... screenshot.jpg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks!
Ben heel erg benieuwd.. Mijn orderbevestiging voor 64GB zwart is om 11:45 binnengekomen op 21 okt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn orderbevestiging kwam om 10:41 binnen, maar nog geen verzendbevesting vanuit Apple
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Status van je bestelling wordt volgens mij meestal in de avond/ namiddag aangepast, dus ik hoop dat die van mij ook verzonden is!
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag nog een iphone 4s 32gb gevonden in de winkel en heb dan gelijk mijn order gecanceld op de apple site.
|
|
|||
|
|||
Is hij bij iemand al verstuurd dan?
Iedereen heeft wel een orderbevestiging gehad maar geen verzendbevestiging..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die status veranderd meestal in de avond, ontvang ik de iPhone dan morgen of maandag? Mocht ik natuurlijk bij de eerste batch zitten.
|
|
|||
|
|||
Maandag. Tenzij je voor een speciale aflevermethode gekozen hebt. Er staat op de webpagina dat bestellingen tussen ma-vr 9-17 afgeleverd worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb net maar eens gebeld met apple
over hoelang het nou gaat duren heb hem ook de 21e besteld rond 13.00 uur leverdatum 31 tot 7e november kreeg te horen dat ik hem volgende week wel kon verwachten ik zeg luister waarom niet vandaag de telefoonwinkels konden wel vandaag hun preorders uitleveren? zegt ze we kunnen hem ook annuleren voor u dan kunt hem daar bestellen toen werd ik echt pissed ik zeg dat heeft nu toch geen nut meer het is gewoon belachelijk dat je als 1 van de eerste besteld bij apple zelf maar niet op de 28e (release) geleverd krijgt en de rest van de wereld wel ! ja excuses voor het ongemak ter compensatie kunnen we u 50 € aanbieden die u dan terug gestort krijgt. nou goed dan ik wacht nog wel ff. Laatst gewijzigd door zinloos; 28-10-11 om 16:39. Reden: geen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|