Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sylme ik heb mijn order bij Apple net gecanceld en besteld via studentmobiel.nl........ wel iets duurder maar dan heb je ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Antwoord: Alle GSM toestellen die Studentmobiel.nl op haar website aanbiedt worden geleverd met één dan wel twee jaar fabrieksgarantie (afhankelijk van fabrikant). Mocht het toestel binnen deze termijn kapot gaan: hier vind je de reparatieprocedure Dit staat op hun site en aangezien Apple maar 1 jaar heeft zal t wel om een jaar gaan denk ik... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 10:46 ---------- Wowwww! Welke versie had jij ook alweer? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn status is "In transit: op tijd". Dus ik wacht maar af Moet vanmiddag nog een college volgen maar gelukkig is er iemand thuis! |
|
|||
|
|||
Zie ook in dit forum bij andere.
Heb gebeld eergisteren met apple en toen zei die gast dat ik 50 euro zou krijgen als ze niet op tijd zouden leveren. HAHA overigens wel na een lang pleidooi van mij dat ze providers voortrokken en kleine, particuliere klanten minder belangrijk voor ze waren... |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 10:51 ---------- Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van mij is ook onderweg en het vervelende is dag ik aan het werk ben en er is niemand thuis tot 1 uir
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn status is wel verzending wordt voorbereid.. |
|
|||
|
|||
Hier ook nog niets veranderd...
|
|
|||
|
|||
Zijn er al iPhone's die gisteren op "Verzending wordt voorbereid" zijn gezet verzonden vandaag?
Ik sta sinds gisterenavond nog op een verzending die wordt voorbereid. Hoop wel dat ze vandaag de deur uit gaan, zodat ik 'm morgen heb. |
|
|||
|
|||
jaaaaaaa,
mijn zwarte 4s, 64G is net via UPS gearriveerd !!!!! Nu maar hopen dat er binnenkort een jailbreak komt grtz flea |
|
|||
|
|||
Hoogland.
Hij is sinds 10 uur Out for Delivery vanuit Eindhoven. We zullen zien hoe laat die gozer hier is. Zal pas ergens rond 15 zij denk ik
|
|||
|
|||
Komen er nog unboxing video's van jullie haha?
|
|
|||
|
|||
Ja wel mondelinge toezegging van 50 euro en een bevestiging per mail dat ik contact moet opnemen na 08 november voor de vergoeding.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de stats:
TinyGrab - Simple. Screenshot. Sharing. OOK op de 21ste besteld (bevestiging rond 12.30) en OOK een 32GB 4S Wit.. Zullen heel weinige witte 32'ers op voorraad hebben.. Maakt ons wel iets "unieker" |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPS mag wat mij betreft ook wel komen!! 6:17 vanuit depot vertrokkken om afgeleverd te worden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|