Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook eindelijk statusupdate naar verzending wordt voorbereid... Nu hoop ik stiekem dat die vnv nog in verzonden verandert zodat ik hem morgen heb, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook eindelijk statusupdate naar verzending wordt voorbereid... Nu hoop ik stiekem dat die vnv nog in verzonden verandert zodat ik hem morgen heb, maar we zien wel! Heel blij alleszins!
Laatst gewijzigd door Nfect; 07-11-11 om 20:50. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij stond ups levert eind van de dag en hij kwam om 10 uur in de ochtend
dus let op! ik dus nog blijer |
|
|||
|
|||
Nog steeds "Order Processed: Ready for UPS", begin me nu wel zorgen te maken
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 4s 16GB wit besteld op 27 oktober met een CC en hij is vanavond 18:39 uur overgezet naar verzending word voorbereid. Iemand een idee of deze dan vanavond nog word verzonden?
|
|
||||
|
||||
Nee denk het niet. Mischien morgen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de comments! Ik wacht wel even af. Ik laat wel even weten wanneer hij verzonden is.
|
|
|||
|
|||
Stond er bij mij van tussen 15:00 en 20:00 en dan komt er "herkomst scan"
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn pakketje was pas o 18,15 gearriveerd in Eindhoven. |
|
|||
|
|||
Wij hebben vandaag de iPhone 4S van mijn vriendin binnengekregen. Vol enthousiasme de installatieprocedure doorgelopen, blijkt de SIM niet te werken van T-Mobile. Heb al e.e.a. geprobeerd en ook het nieuwsbericht op iphoneclub gelezen over de oude SIM kaarten van T-Mobile die niet werken in de 4S, echt balen. Hopelijk wisselen ze de simkaart morgen gewoon om in de winkel.
|
|
|||
|
|||
Sim pin ook al uitgezet?
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4s besteld in de store en het is verzonden maar als ik naar de site van ups ga en dan staat er verzonden naar 's-Gravenhage en niet naar mijn huisadres terwijl op de orderbevestiging van apple me adres wel op staat is dat ook bij jullie????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
even een vraagje jullie hebben allemaal de iphone bestelt van apple, maar krijgen jullie ook een factuur met de iphone of moet je iets tijdens het bestellen uitprinten ? dit is zeer belangrijk voor mij want ik wil die telefoon voor mijn bedrijf bestellen en moet dus een factuur hebben om belasting terug te vorderen !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er trouwens al iemand die vnv een statusupdate naar verzonden heeft gehad?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|