Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Yeah een uur gelden was op verzending wordt voor beriedt en nu verzonden yeahh!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yeah een uur gelden was op verzending wordt voor beriedt en nu verzonden yeahh!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iedereen heel veel succes met wachten, want het is het wachten zó waard.
Ik heb er gewoon een compleet nieuw kind bij, in één klap tienervader. Helaas valt dit samen met mijn tentamens, maar goed.. we zien wel! |
|
|||
|
|||
Zojuist ook verzend-bevestiging via de mail gehad, hij wordt morgen geleverd via UPS!
|
|
||||
|
||||
Het werkt bij mij nu. leverdatum 8 november. yes. Aleen nou even via UPs website zelf kijken.
EDIT: Via Ups kan ook via track by reference vul daar als referintie het: ons leveringsnummer in van de Apple Store.
|
|||
|
|||
mijn status is zaterdag veranderd naar verzending wordt voorbereid, en is jammergenoeg nog niet veranderd naar verzonden, moet nu al twee week zonder iPhone!
gelukkig is het het wachten waard!
|
|||
|
|||
net aangekomen....... oh is ie mooi
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij net binnen vrijdag verzonden bij apple
|
|
|||
|
|||
Net bericht gekregen dat die verzonden is. Er staat "voor 8 november." maar vanavond ben ik niet thuis
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tot hoelaat verzendt Apple eigenlijk iPhones vandaag? Mijn iPhone zou volgens de termijn "01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011" uiterlijk morgen geleverd moeten worden. Maar de status staat al sinds zaterdagavond op 'Verzending wordt voorbereid'.
iPhone 4S 32GB zwart, besteld op 21 Okt |
|
|||
|
|||
Ook bij mij net binnen vrijdag verzonden bij apple
|
|
|||
|
|||
Zo,net weer even gekeken op de Apple site.
Morgen eindelijk dan me eigen 4s in handen. |
|
|||
|
|||
YAY!!! hij is verzonden naar UPS!!
PS: Kan iemand me vertellen hoe ik dat met dat leveringsnummer fix op de UPS site? kom er niet echt uit... Thnx! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Neemt niet weg dat ik blij voor jou ben natuurlijk! Heel veel plezier met jouw iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, de levering zou voor jou in principe wel morgen moeten zijn natuurlijk... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want 8 nov gaan ze niet redden,als ze hem nog niet verzonden hebben. Lijkt mij dat er iets fout is gegaan. |
|
|||
|
|||
Besteld op 25-okt-2011
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd Joeppie mijn status is nu ook veranderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|