Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Felipevb Status: In voertuig voor aflevering vandaag Spannendd!! ik zal maar ff checken of de bel het wel doet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geplande aflevering:
Maandag, 07/11/2011, Voor het einde van de dagAaaaarghhh... kan je je nog herinneren toen je klein was dat je een maand voor je verjaardag al wist wat voor kadootje je ging krijgen.. Zo heb ik mij afgelopen twee weken gevoeld. Ik ben gewoon misselijk van excitement! |
|
|||
|
|||
Citaat:
je bent niet de enige! Ik kan ook niet wachten.. door een verkoper van Xando genaait anders had k m al gehad..... |
|
|||
|
|||
ah,eindelijk ook mijn status is geupdate
zending wordt voobereid. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
21 OKT besteld via de bank. De 24ste afgeschreven.
Levering tussen 2 - 9 November. iPhone 4s 32GB Zwart |
|
|||
|
|||
dan zal het voor mij nog wel even wachten worden....
27e besteld, 28e overgeschreven en bevestigd. Verwachte levertijd 7 - 14 november ik hoop echt dat ie vandaag verstuurd gaat worden, maar een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik dikke pech ga hebben en dat ie er pas vrijdag of erger nog maandag is.. wel de laatste keer dat ik het zo doe overigens, heb het gehad met het wachten, en als je wilt annuleren dan kun je nog eens 10 dagen op je geld wachten :c |
|
|||
|
|||
Ja ik vind wachten ook niet leuk,maar doe je niks aan. Goed om me geduld weer eens te testen .
Dit weekend al wel 2 dagen met een 4s gespeeld. Vooral veel plezier met siri gehad. En telefoon is duidelijk sneller. |
|
|||
|
|||
Eindelijk ook mijn bestelling staat sinds gisteren op verzending wordt voorbereid.
Ik heb hem 25 oktober besteld, nu maar hopen dat hij vandaag verzonden gaat worden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dat vraag ik mij ook af, want het staat ook niet bij de uitleg tussen de opties van de mogelijke status. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn status bij UPS staat al vanaf vrijdag op:
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast. Etiket aangemaakt op: 04/11/2011 Nu lijkt UPS de bottleneck te zijn |
|
|||
|
|||
Dus je krijgt €50 terug als apple niet optijd of te laat leverd??
|
|
||||
|
||||
Nou ik hoop echt dat mijn iPhone vandaag verzonden wordt. Dan zou ik hem morgEn hebben.
|
|||
|
|||
Volgens de UPS site is die om 7:45 uit Rotterdam vertrokken vandaag, en ik zou hem vandaag krijgen! Zijn er meer mensen die hem vandaag krijgen? Met dezelfde status op UPS?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en de 28e goed had geklaagd bij apple ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 10:44 ---------- nee ff teruglezen |
|
|||
|
|||
Citaat:
JA! Ook om 7:45 uit Rotterdam vertrokken! In dezelfde bus dus. Waar woon je precies? Kunnen we even contact houden over of hij ontvangen is |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|