Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd wanneer de 32gb wit aan de beurt is. Mijn status is nog steeds: artkelen worden verwerkt. Besteld 21 okt om 13:20 uur Nederlandse ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd wanneer de 32gb wit aan de beurt is.
Mijn status is nog steeds: artkelen worden verwerkt. Besteld 21 okt om 13:20 uur Nederlandse apple store |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij worden de artikelen ook voorbereid white 16gb hopelijk komt ie morgen, ben dan lekker de hele dag vrij
|
|
|||
|
|||
Heeft iedereen Levering 31 Oktober-7 November?
Want ik heb wel gewoon de 21 besteld om 14:15. Maar heb 01 November - 08 November... En nog geen status update..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
AHH zo blij om te zien dat er geen negatieve berichten hier meer zijn iedereen nog aan t dreigen met een overstap terwijl pas 3/4 dagen van de verwachte levertijd verstreken waren.. de laatste dag van de verwachte leverdatum hebben jullie m allemaal binnen!!!
dus de mijne als het goed is volgende week woensdag pray for te best! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Dan heb ik in ieder geval een medestander! Laat even weten als er wat veranderd. Heb jij betaald met creditcard of overboeking? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als ze hem vandaag nog verzenden kunnen we hem morgen al hebben
mits de iphones al in Nederland zijn natuurlijk. fingers crossed http://upload.wikimedia.org/wikipedi...rs_Crossed.jpg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had me voorgenomen (gezien de lange wachttijden bij de 4) hem rond 20 nov tot mn beschikking te hebben! ik heb toen ook n maand moeten wachte op mn bestelling.. maargoed opeens ging het na de eerste levering erg snel! de marge bij de eerste klanten is het grootst! daarna zal er een steeds snellere levertijd komen! |
|
|||
|
|||
Ik denk laat ik het eens overzichtelijk houden:
Waar besteld: Apple.nl Wanneer: 21/10 om 11.45 Wat: iPhone 4S Zwart 32GB Laatste Status: Verzending wordt voorbereid |
|
|||
|
|||
Besteld: Apple.nl
Wanneer: 21/10 om 12:51 Wat: iPhone 4S Wit 16GB Laatste Status: Verzending wordt voorbereid |
|
|||
|
|||
Besteld op 21/10, ergens rond een uur of 10-11 's ochtends. Betaling gedaan via bankoverschrijving, nog altijd "artikelen worden verwerkt"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk
Toch eens geregistreerd om aan te tonen dat ze er eindelijk werk van maken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is mijn status (21 okt bestelt):
Artikelen worden verwerkt > Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011 Weet eigenlijk niet of de status op verzendklaar stond voorheen, volgens mij op verzamelen maar kan het mis hebben. Het is nog geen vrijdag, dus gewoon geduld. Beetje raar dat sommige mensen denken dat ze iets missen en dreigen de order te annuleren... Alsof je leven van een iPhone af hangt, je hebt hem sowieso niet als eerste meer hoor... |
|
|||
|
|||
de mensen die een bankoverschrijving hebben gedaan hebben de orderbevestiging later gekregen... ik zelf heb t ook zo gedaan en mijn orderbevestiging hebi k per mail gekregen op 25 oktober 10.30.. hoe is het met de bevestiging per creditcard? komt die meteen?
|
|
|||
|
|||
En welke versie hadden jullie besteld?
|
|
|||
|
|||
Ik nog artikelen wordt verwerkt.
Ik verwacht mijn statusupdate morgen aangezien mijn levering staat op 1 nov - 8 nov! Het komt allemaal toch nog goed |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|