Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie niets? Citaat: Hier mijn screenshot....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie niets?
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ah jij dus ook een 32GB Zwart. Hoop voor de rest dat ie vanavond ook wordt voorbereid.
zijn screenshot |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De mist trekt op!
Hopelijk krijgt ieder van ons het pakje voor het weekend (ook die later besteld hebben). Dank voor het positieve nieuws! |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling word nog steeds verwerkt =(.
Ik ben niet blij. Hoop dat er morgen wat verandering is. Heb trouwens vandaag gebeld, de persoon aan de telefoon zei mij dat de mails wat vertraging opliepen door de drukte. Maar hij zei dat als ik hem vrijdag ging krijgen mijn mail (of statusupdate) morgen zou gebeuren en als ik mijn iPhone maandag ging krijgen, ik mijn mail vrijdag zou krijgen. Dus telkens 2 dagen op voorrand. |
|
|||
|
|||
Besteld 21 Oktober om ongeveer een uur of 4.
Levering 31 Oktober-7 November iPhone 4S Wit 64Gb Status om 6 uur aangepast naar "Verzending wordt voorbereid" |
|
|||
|
|||
Owwww ikkke wil oooookkkk!
Ik heb vrijdag 21 rond 13.00 besteld een witte 32 gig! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens met creditcard betaald. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Komop apple you can do it!
|
|
|||
|
|||
YES!!! Men status is veranderd. Verzending wordt voorbereid! donderdag heb ik em zeker dan.
|
|
|||
|
|||
En bij mij is de status ook aangepast...
Nu maar hopen dat ze het verder snel gaan afwerken, en dus niet nog eens ± 9 dagen wachten voor verzenden.... Ik hou goede hoop. |
|
|||
|
|||
Hier creditcard betaling, 2x 16GB zwart. Nog geen verandering... Ik wacht nu hoopvoller af!
Er is trouwens ook nog geen geld van de creditcard afgeschreven. Is dat bij meer mensen? Ook die al wel een nieuwe status hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jajajajaj hier ook zending wordt voorbereid. iedereen zal nu de status van hem/haar bestelling wel zien veranderen
|
|
|||
|
|||
Bij de mensen waarvan de bestelling al word voorbereid, om welke versie gaat het??
|
|
|||
|
|||
vrijdag avond tegen 7 uur 16 gb wit
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|