Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bij mij is de status veranderd. Maar er is nog geen geld van mijn creditkaart gehaald. Als ik me niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij heeft het bedrag een week gereserveerd gestaan en is daarna weer vrij gegeven (waarschijnlijk reserveerd ABN Amro het standaard een week) Meestal wordt het een dag na verzending afgeschreven... tenzij ze het vergeten natuurlijk (not likely) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2x iPhone 4S 16GB zwart hier, nog steeds op 'artikelen worden verwerkt'.. Rond 13:00 op 21 oktober besteld. Ik hoop niet dat het aantal wat uitmaakt =(.
|
|
|||
|
|||
well... it's not first come/first served then...
Applestore NL Besteld 21 Oktober om 10:41 Levering 31 Oktober-7 November iPhone 4S Zwart 16Gb Paid with NL credit card. still 'Artikelen worden verwerkt' :-( |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Apple store Nederland
16 GB Zwart Besteld op 21 oktober om 18.00 'Verzending wordt voorbereid' Morgen dus waarschijnlijk verzonden, donderdag in huis (hoop ik)! |
|
||||
|
||||
Hier ook:
Apple store NL 16GB Zwart Besteld 21okt 13:20 Verzending wordt voorbereid' |
|
|||
|
|||
hmm, model en tijd maken dus niet uit. Ik had ook 16GB zwart, 10 uur 's morgens, maar nog geen nieuwe status. Wellicht is alles vanmiddag voorbereid en updaten ze nu de website in willekeurige volgorde?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
21 oktober de 16GB zwart besteld.
status nu: Verzending wordt voorbereid. Dus ook de 16GB zwart is aan de beurt. betaald met creditcard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook de 21e 16GB Zwart besteld om 14:15 en bij mij is er ook nog geen verandering. |
|
|||
|
|||
Jaaaa! Hier ook: verzending wordt voorbereid. Bestelling van 11.45, 32GB/Zwart
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen moeten even geduld hebben, ik denk dat iedereen die op de 21ste staat wel goed zit. Zal me niks verbazen als Apple gewoon langzaam een stock heeft zitten opbouwen zodat ze direct het meeste kunnen wegwerken.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk worden ze vanavond ook nog verzonden! Zou erg mooi zijn en niet onmogelijk met ups als vervoerder.
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een kans dat de status vandaag nog verandert naar "verzonden", of ben ik te ongeduldig?
Sterkte voor de mensen die nog geen statusverandering hebben gehad, ik duim voor jullie ook! |
|
|||
|
|||
ja hoor mijn status is ook veranderd
|
|
|||
|
|||
Misschien dat ze op postcodegebied of naam updaten? Ik heb nog steeds geen nieuwe update. Maar gezien mensen met vergelijkbare bestellingen die later hebben besteld een update hebben denk ik dat het wel goed zit.
|
|
|||
|
|||
Eindelijk een wijziging in de order
16 GB Zwart Besteld 21 oktober rond 17:00 'Verzending wordt voorbereid' Hopelijk morgen op de post en dan donderdag ontvangen! |
|
||||
|
||||
Waarneer zullen denk je de 22 oktober bestellers een status verandering krijgen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|