Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gserban Hehe eindelijk mijn status veranderd naar verzending wordt voorbereid Worthless without pics...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 21e besteld op de middag. Ik wil gerust mijn beurt afwachten tot de 7e november. Maar het feit dat er blijkbaar nog geen de deur uit is gegaan vind ik toch wel vreemd. Ook dat er gezegd wordt dat er geen stock is? Zoals dat je in een lange rij voor de winkel staat maar dat er geen voorraad is in de winkel, niettegenstaande men zegt dat ze beschikbaar zijn vanaf 28 of letterlijk de 31e in dit geval. In amerika zijn er 4 miljoen en meer de deur uitgevlogen en hier hebben ze er nog geen 1000? Vreemd voor mij in ieder geval. Maar ik zal des te blijer zijn als het pakje aankomt.
|
|
|||
|
|||
Nee ik geloof het zelf ook niet maar ik probeer een verklaring te vinden voor de (mogelijke) vertraging. Dat werkt in ieder geval beter dan kortaf reageren op andere forum-members. Iedereen is pissed omdat hij/zij zijn toestel nog niet heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In een reactie van artikel op iphoneclub dat de iphone in nog meer landen wordt verkocht lees ik dat iemand bericht heeft gehad over een bezorg afspraak:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is niet via Apple.nl die doen namelijk niet aan een bezorgafspraak maken en die maken geen gebruik van AMP ;-)
|
|
|||
|
|||
iphone 16gb €660,- einde van de week in huis als je nu besteld in de winkel zelf.
Ik heb ook maar eens een belletje gedaan naar Apple. Bij mij staat levering 2 nov - 9 nov. Mij werd vertelt dat de uiterlijke datum van verscheping 9 november is. En dat je er rekening mee moet houden dat de levering 2 dagen duurt. Het kan bij mij dus duren tot max 11 november. Er word niet geleverd in het weekend, dus heb ik waarschijnlijk net geluk volgende week vrijdag.. Wel een beetje laat hoor! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar hebben ze niet aan voldaan maar dan verwacht je toch wel dat ze leveren binnen hetzelfde tijdsbestek als de providers. Het was ook allemaal niet zo erg geweest als Apple tenminste één batch iPhones had verzonden want dan was het idee er niet dat Apple niks doet. Klanten kunnen bellen maar daardoor wordt het echt niet eerder geleverd. Ook dat Apple op deze manier niet kan vertellen wanneer er wordt verzonden maakt alles nog onduidelijker. Nogmaals; Het is niet dat Apple niet doet wat ze beloofd maar meer dat het bedrijf niet voldoet aan het verwachtingspatroon. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen nood er zijn nog genoeg iphones :
Zie nieuw bericht op deze website. Apple heeft zojuist bekendgemaakt dat de iPhone 4S op 11 november ook verkocht zal worden in 15 andere landen, waaronder Hong Kong en Zuid-Korea. Pre-orders zullen daar vanaf vrijdag 4 november aangenomen worden. Apple zegt dat de iPhone in meer dan zeventig landen beschikbaar zal zijn voordat het jaar voorbij is. De pre-orders beginnen op 4 november in Albanië, Armenië, Bulgarije, El Salvador, Griekenland, Guatemala, Hong Kong, Malta, Montenegro, Nieuw-Zeeland, Panama, Polen, Portugal, Roemenië en Zuid-Korea. De iPhone 4S zal verscheept en verkocht worden op 11 november, precies een week nadat de pre-orders zijn begonnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou wel een stunt zijn dat ze daar inderdaad wel op de 11e al in omloop komen en hier dan nog verstuurd moeten worden ? 't zou me niets verbazen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Zag niet dat bulsing precies hetzelfde zei xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een status opdate gehad? of blijft het helemaal nog rustig.....
Wat heb ik toch een hekel aan wachten..... en onduidelijkheid. Aangezien ik mijn 3gs 22 oktober al heb verkocht, moet ik me behelpen met mijn zakelijk toestel..., een Nokia E7 en ik moet zeggen dat ik de iPhone toch wel heel erg mis...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En die mensen die claimen dat ze 50 euro krijgen daar geloof ik niets van, pas na 7 november heb je recht om écht boos te worden op apple. Nu is het alleen nog maar teleurstelling/frustratie.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|