Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Ik was net in The Phone House in Houten, en daar vertelde ze me dat ze de Witte iPhone 4s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens de site verkopen ze hem niet los....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, vreemd dat sommige het wel krijgen en sommige niet. Ik heb er maar een net emailtje van gemaakt, waar ik aan geef dat ik een groot Apple lief hebber ben en ik het niet erg netjes vind dat ze mij zolang laten wachten. Ben benieuwd..
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook gebeld met phone house vorige week, en die jongen zei dat ze pas over 3-4 weken iphones 4s`n zonder abbo gaan verkopen..
|
|
|||
|
|||
Heb er net toch ook maar een mailtje tegenaan gegooid.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alle klanten die bellen met een klacht zouden de 'korting' moeten krijgen. 't is en blijft een smerige streek om je klanten zo aan het lijntje te houden, ook al staat er een duidelijke datum waarin geleverd zou kunnen worden.
De 28ste is de 28ste. Gelijke monniken, gelijke kappen... Of zou het iets vooruitlopends zijn op een mogelijke (nog grotere) vertraging....gooit nog wat olie op het vuur |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zojuist ook een mailtje gestuurd naar apple belgie (contactus.benl@euro.apple.com) |
|
|||
|
|||
't grootste probleem is niet dat ze later komen. Maar wat ik nou wil weten waarom ze later zijn terwijl andere landen en NL-Carriers wel kunnen leveren. Daar zou ik nou eens antwoord op willen hebben. Dan kan je het plaatsen, nu moet je maar afwachten wat het gaat worden.
Misschien heel onterecht, maar ik vind dat verhaal dat de iPhone uit het buitenland komen complete bull-shit. Waar komen de iPhones van Apple NL dan vandaan ? Uit Hoevelaken ? 't zal wel gewoon te maken hebben met dat ze gewoon niks op voorraad hebben en eerst de US markt willen bedienen en dan inderdaad de grote klanten. Pas daarna komen de kruimels aan de beurt. Als dat zo is, vind ik het een totale minachting voor je klanten. De ware reden zullen we nooit te weten komen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen vergeten mn bestel nummer erbij te zetten.. HAHA Sukkel:/ |
|
|||
|
|||
Geloof je het zelf? Dit heeft niks met de batterij te maken, meer met de software die ongelooflijk veel resources vreet bij constant gebruik.
|
|
|||
|
|||
Was dat batterij probleem niet bij *kuch* gebruik van de G**gle (mail)client ?
Dan vraag je er ook om. Een echte Apple liefhebber gebruikt geen Google, maar iCloud Laatst gewijzigd door bulsing; 01-11-11 om 16:16. Reden: stom foutje.... (geen Apple, maar iCloud) |
|
|||
|
|||
Meerdere problemen vooral die locatie services etc dat vreet gewoon fail, en de hele tijd push berichten ophalen van Gmail gaat natuurlijk ook niet helpen. Al had ik daar nooit zoveel problemen mee op mijn iPhone 4, ik word trouwens ook knettergek van mijn iPad die constant afgaat omdat ik weer een berichtje krijg dat hier weer een berichtje is gepost .
|
|
|||
|
|||
Even terugkijken naar wat er nu is gebeurd.
Het begon allemaal voor oktober. Apple zei niets, maar de geruchtenmolen draaide op volle toeren. Er zou een nieuwe iPhone komen. De iPhone 5 met nieuw design, A5 processor, 8 megapixelcamera en misschien wel stembesturing. Het werd 4 oktober en Apple maakte bekend: een iPhone 4S. Geen nieuwe naam, geen nieuw design, maar onder de motorkap wel precies wat we hadden verwacht. Echter, doordat de verwachtingen zo hoog waren opgelopen was iedereen teleurgesteld. Hoe kon Apple dit nou doen? Een paar weken later ging de iPhone 4S in de (voor)verkoop en brak diverse verkooprecords. Vreemd, niemand wilde deze iPhone toch? Nu weer een poosje later meld Apple duidelijk dat de iPhone geleverd zal worden tussen 31 oktober en 7 november (voor wie 21 oktober heeft besteld). Ondanks alles verwachten we toch dat Apple al eerder levert, namelijk op de releasedatum. Helaas, Apple maakt ook nu weer onze verwachtingen niet waar. En wat zijn we boos! Om eerlijk te zijn klinkt het wel een beetje als een vergelijking die ik (op iPhoneclub.nl?) las na 4 oktober: een meisje wordt 8 en wil van haar ouders een pony. Op haar verjaardag krijgt ze wat anders en dus is ze boos. Ze wilde toch een pony? Daar is ze de laatste maanden toch heel duidelijk in geweest! Ik zelf zit ook hoopvol te wachten op mijn iPhone 4S. Ook ik vind het jammer dat mensen die via een provider kopen eerder aan de beurt zijn dan mensen die via Apple kopen. Maar wees eens realistisch? Is het nou eerlijk om boos te worden op iemand die zegt waar je aan toe bent, ook al is dat niet volgens je verwachtingen? Pas als je op 7 november nog niets hebt gehoord (geen iPhone, of bericht van vertraging) heb je naar mijn mening gegrond recht om te klagen. Nu is het gewoon even vervelend dat we langer moeten wachten. |
|
|||
|
|||
Juist het feit dat alle partijen iPhones leveren en Apple zélf niet steekt 'm.
Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik inderdaad een pre-order gedaan bij deze partijen. Juist van Apple verwacht je qua levering stiptheid, dat is altijd zo dus waarom zou je twijfelen aan een nieuwe bestelling... Dat ze zich samen met het wel leveren aan andere partijen terzamen zich nu in een volledig stilzwijgen hullen maakt de (hevig) teleurgestelden nu ook nog boos of nijdig... Dan heb ik het gemis van mijn verkochte iPhone 4 nog niet eens meegenomen. Mijn god: wat raak je gewend (of verlslaafd) aan zo'n apparaat. |
|
||||
|
||||
Hehe eindelijk mijn status veranderd naar verzending wordt voorbereid
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al die mensen die het heel normaal vinden om zolang te wachten, het is verdomme een pre-order daarvan mag je toch echt wel verwachten dat het wat sneller binnen komt dan wat het nu doet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|