Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Welkom bij de club. Ik denk dat we ons vooralsnog geen zorgen hoeven maken. Mijn theorie is dat er gisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik volg je gedachtegang! Hoop dat je gelijk hebt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat zijn we toch ongeduldig allemaal haha! ik kan ook ni meer wachten... had net 2 dagen vrij en de rest van de week werken... hoop maar dat mijn pakketje dan goed terecht komt en mijn buurman hem niet stiekem zal houden als die het pakketje aanneemt
|
|
|||
|
|||
Mijn IPhone is ook verzonden ik zal zo zo een foto uploaden
|
|
|||
|
|||
Verzonden!!
|
|
|||
|
|||
rustig jongens en meisjes ze komen echt wel
heb nog nooit wat besteld bij apple wat niet aankwam en ook deze keer komt het goed BTW me orderstatus is gisteren van verwerkt naar verzendklaar maken gegaan dus van de week zal tie echt wek komen denk ik |
|
|||
|
|||
Verzonden.
Bestelnummer: <<link verwijderd>> Besteld op 21/10/2011 Beste Erik Ruyter,x We hebben je bestelling met nummer W2886xxx verzonden. Hieronder vind je de verzendgegevens. Het leveringsnummer is 81743xxxx Je bestelling zal naar verwachting op of voor 03/11/2011 op het opgegeven adres worden bezorgd. Kiwi Laatst gewijzigd door XIII; 02-11-11 om 16:01. Reden: link verwijderd |
|
|||
|
|||
Verzonden!
|
|
|||
|
|||
De mijne is verzonden!!!! ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
|
|
|||
|
|||
Ik heb alleen mijn bestelnummer onzichtbaar gemaakt
|
|
|||
|
|||
Yes verzonden!!! en ook al een mailtje gekregen.....
Beste Said Marroun, We hebben je bestelling met nummer W25....... verzonden. Hieronder vind je de verzendgegevens. Het leveringsnummer is 81.......... Je bestelling zal naar verwachting op of voor 03/11/2011 op het opgegeven adres worden bezorgd. De Apple Store op 21-10 besteld om 10:30 |
|
|||
|
|||
Hier ook Verzonden!
|
|
|||
|
|||
Doet bij iemand de Apple-Bridgepoint site het al?(de blauwe volg knop)
|
|
|||
|
|||
Status aangepast naar Verzonden
Ook mijn status van de bestelling zijn aangepast naar verzonden.
Dus hopen dat hij morgen al binnen komt. Succes iedereen met wachten!!! |
|
||||
|
||||
Ha,
Krijg net de email binnen: zelfde: verzonden, voor of op 3 nov (hee, da's vandaag of morgen) worden bezorgd. 64 gB zwart, besteld 21-10 rond het middaguur.
|
|||
|
|||
Nice! Apple is er mee bezig Mijne nog steeds "Verzending wordt voorbereid"
|
|
|||
|
|||
Verzonden eindelijk
Verzonden op 2-nov-2011 Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011 Volg verzending Druk factuur af Retourneer artikelen iPhone 4S 16 GB Wit |
|
|||
|
|||
inmiddels staat tie hier ook op verzonden
@bbosch Nee die blauwe button volgen werkt hier ook nie en krijg een melding dat tie nie nog nie beschikbaar is de volg optie |
|
|||
|
|||
Besteld op 21 okt rond 10 uur en nog steeds op "artikelen worden verwerkt". Ik hoop toch ook op een spoedige verzending en dat ik niet op een nieuwe voorraad hoef te wachten!
Maar leuk voor jullie dattie onderweg is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verzonden! 16gb wit, cc betaald.
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|